«Київстар» стабільно демонструє найвищу якість обслуговування клієнтів. Про це свідчить як оцінка абонентів, так і дослідження незалежних експертів. Стабільно висока якість обслуговування — принцип роботи усіх каналів комунікацій з абонентами «Київстар». (http://www.kyivstar.ua/kr/) Клієнти компанії кожен квартал оцінюють обслуговування у call-центрі та центрах обслуговування абонентів. За підсумками програми «Народна оцінка» (http://www.kyivstar.ua/kr/about/about/quality/quality_rate/)*, у третьому кварталі 2012 року ці оцінки склали 4,64 та 4,68 бали відповідно (з 5 максимальних), що є високим показником на ринку. Загалом за цей період свою задоволеність обслуговуванням висловили 95,2 тис. абонентів мобільного та фіксованого зв’язку. За результатами дослідження задоволення абонентами обслуговуванням з боку оператора**, яке провела компанія GfK Ukraine у 2012 році, «Київстар» надає найвищу на ринку зв’язку якість обслуговування бізнес-клієнтів у call-центрі. У 2012 році не тільки клієнти та дослідники, а й світова професійна спільнота високо оцінили якість роботи call-центру «Київстар», який став срібним призером міжнародного конкурсу контактних центрів 7th Annual Top Ranking (EMEA Conference) (http://www.kyivstar.ua/kr/press_center_new/reporters/releases/?id=27886) у Лондоні (Великобританія). Контакт-центр компанії отримав визнання у номінації «Кращий великий корпоративний call-центр» серед контактних центрів країн Європи, Близького Сходу та Африки. «Стабільно високий рівень роботи — ознака професіоналізму. Для його підтримки ми щоденно працюємо над вдосконаленням обслуговування, — коментує заслужену оцінку Ніна Марцін, керівник департаменту взаємовідносин з клієнтами. — Для цього ми постійно тримаємо руку на пульсі, прислуховуючись до усіх побажань наших клієнтів і впроваджуючи відповідні рішення». «Київстар» постійно дбає про найкращий зв’язок і якісне обслуговування абонентів. * З 2007 року завдяки програмі «Народна оцінка» клієнти «Київстар» впливають на якість обслуговування у компанії, оцінюючи роботу її персоналу – за власною ініціативою (за номером 466*55*) або на запрошення операторів call-центру. Основні параметри оцінювання – це задоволеність якістю обслуговування в цілому, ввічливість та уважність експертів, оцінка часу очікування, доступність пояснень, рівень знань. ** Дослідження GfK Ukraine вивчає задоволеність абонентів обслуговуванням з боку операторів мобільного зв’язку/інтернет – провайдерів. Задоволеність обслуговуванням — це модель, що покриває всі параметри обслуговування, з якими зустрічається абонент у процесі співпраці з оператором/провайдером, та яка аналізується на різних рівнях, з метою виявлення сильних і слабких сторін в обслуговуванні оператора/провайдера. Матеріали за темою: · Оцінка клієнтами якості обслуговування «Київстар» стабільно підвищується (http://www.kyivstar.ua/kr/press_center_new/reporters/releases/?id=28884) · «Народна оцінка». Перший квартал 2012 (http://www.kyivstar.ua/kr/about/about/quality/quality_rate/2012y/1q/) · Call-центр «Київстар» отримав срібну нагороду міжнародного конкурсу контактних центрів 7th Annual Top Ranking (EMEA Conference) (http://www.kyivstar.ua/kr/press_center_new/reporters/releases/?id=27886) · Клієнти «Київстар» дали високу оцінку якості обслуговування у 2011 році (http://www.kyivstar.ua/kr/press_center_new/reporters/releases/?id=25724) Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар» (http://twitter.com/twiykyivstar) Довідка про національного оператора телекомунікацій «Київстар» «Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв’язку, один з найкращих брендів в Україні. За даними щорічного дослідження компанії Ericsson, мережа мобільного зв’язку «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні та регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах. «Київстар» надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес». «Київстар» – досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв’язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB. Мережа широкосмугового інтернету (послуга «Домашній Інтернет») функціонує у 138 містах України. «Київстар» є українською бізнес-одиницею VimpelCom Ltd. – глобальної телекомунікаційної групи, яка працює на ринках країн Європи, Азії та Африки. www.kyivstar.ua, www.djuice.ua,www.beeline.ua, www.vimpelcom.com Київстар Дж.Ес.Ем. (https://favor.com.ua/company/kyivstar/) Дегтярівська вул. 53, Київ, 03110 Веб: http://www.kyivstar.ua ———————————— Цей документ було скопійовано з FAVOR.com.ua (https://favor.com.ua/article/10795.html). Всі права на матеріал зберігаються за його автором. При перепублікуванні посилання на джерело матеріалу є обов’язковим! Дата документу: 12 жовтня 2012 р.