«Крафт Фудз Україна» інвестувала у розширення виробничих потужностей у поточному році понад 185 млн. грн. Попри загальне зниження рівня споживання в Україні, компанія продовжує довгостроково розвивати свій бізнес. Зокрема у фабрику із виробництва печива в Тростянці (Сумська обл.) було інвестовано 140 млн. грн. Ще понад 45 млн. грн. було інвестовано в розвиток фабрики з виробництва картопляних чіпсів у Старих Петрівцях (Київська обл.).
До кінця 2012 року компанія планує виробити близько 42 тис. тонн продукції на фабриці у Тростянці (кава, шоколад, бісквіти). Це майже на 22% більше, ніж у 2011 році. Також компанія планує зберегти обсяги виробництва на рівні 13 тис. тонн на чіпсовій фабриці в Старих Петрівцях, що демонструє стабільність бізнесу в умовах загальної ринкової тенденції до скорочення обсягів споживання продукції цієї категорії.
Тарас Лукачук, Віце-президент Kraft Foods, генеральний директор в Україні та на нових ринках Східної Європи і Центральної Азії: «Ми маємо довгострокові плани розвитку на українському ринку, і наші постійні інвестиційні проекти яскраво це засвідчують. Ми надалі розширюємо виробничі потужності в Україні, щоб максимально задовольнити потреби наших споживачів в Україні та на нових ринках Східної Європи і Центральної Азії».
За підсумками 2012 року бізнес-підрозділ Україна та нові ринки став найбільш успішним у фінансовому вимірі у регіоні Центральної та Східної Європи.
Лідерство компанії в Україні посилюють успішні запуски брендів у 2012 році. Цільнозернова розчинна кава під брендом Jacobs Monarch Millicano лише за п’ять місяців після запуску здобула 8,2% частки ринку в грошовому еквіваленті. В результаті «Крафт Фудз Україна» здобула історично найвищу частку ринку в категорії розчинної кави.
Компанія посилила частку ринку в категорії печива, зокрема завдяки дуже успішному запуску печива для сніданку «BelVita.Добрий ранок!». Бренд здобув 5,8% частки ринку в грошовому еквіваленті.
У категорії жувальної гумки бренд DIROL з початку року збільшив частку ринку вдвічі у грошовому еквіваленті і займає впевнену другу позицію.
Загальні інвестиції компанії «Крафт Фудз Україна» у розвиток виробництва на українському ринку за 16 років діяльності склали понад 2 млрд. грн. За цей час компанія перерахувала до державного бюджету усіх видів податків на суму більш як 1 млрд. грн.
Українська команда керівників відповідає за розвиток бізнесу корпорації на нових ринках Східної Європи та Центральної Азії – в Молдові, Білорусі, Грузії, Вірменії, Азербайджані, Казахстані, Узбекистані, Киргизстані, Таджикистані, Туркменістані та Монголії. Обсяг бізнесу компанії в Україні та на нових ринках за результатами 2011 року зріс на 22% порівняно з попереднім роком і склав 609 млн. дол. США, з них нові ринки – 155 млн. дол. США.
***
ПАТ «Крафт Фудз Україна» – українська компанія, що належить до групи компаній Mondelēz International, – одного з найбільших у світі виробників пакованого харчування. «Крафт Фудз Україна» є лідером в категоріях розчинної кави, шоколадної плитки, картопляних чіпсів, печива, а також займає друге місце в категорії жувальної гумки і льодяників в Україні. Компанія працює в Україні з 1995 року і має дві фабрики: у м. Тростянці, Сумської обл., є два виробництва – шоколаду та печива, а також працює цех із пакування кави; у с. Старі Петрівці, Київської обл., працює виробництво картопляних чіпсів. Загалом у компанії працюють близько 1800 співробітників. Продукція компанії представлена в Україні брендами JACOBS, CARTE NOIRE, КОРОНА, MILKA, «ВЕДМЕДИК «БАРНІ», OREO, TUC, ЛЮКС, HALLS, DIROL, PICNIC, TASSIMO і BelVita. Добрий ранок!
*** У жовтні 2012 року корпорація Kraft Foods розділилася на дві незалежні публічні компанії: глобальну корпорацію з виробництва снеків Mondelēz International з оборотом у 36 млрд. дол. США і продуктову компанію Kraft Foods Group, Inc, яка працюватиме виключно у США та Канаді. «Крафт Фудз Україна» відтепер входить до групи компаній Mondelēz International. У 2013-2014 рр. назва компанії в Україні та на нових ринках буде змінена на близьку до глобальної.
|