ТМ «Щедро» увійшла до трійки українських брендів-лідерів за кількістю публікацій новин у інтернет-ЗМІ і кількістю користувацьких запитів через пошукову систему Яндекс. Дослідження ініціював та провів журнал для трейдерів та інвесторів «Биржевой лидер» (http://www.profi-forex.org/). ТОП-5 рейтингу найзгадуваніших українських брендів: [подивитись повний список учасників рейтингу (http://piccy.info/view3/3960083/e55f8c9d9d06b8b99c1673f28fa7e4f8/orig/)] У рейтингу оцінювались лише створені українськими виробниками бренди та торгові марки, створені або придбані іноземними корпораціями спеціально для України.Протягом 2012 року ТМ «Щедро» стабільно демонструвала позитивну динаміку згадувань та пошукових запитів в Інтернет. У компанії свій успіх пов’язують з активною комунікацію зі споживачами, запуском інноваційних продуктів і, звичайно ж, смаком та високою якістю продукції ТМ «Щедро». ———————————— Цей документ було скопійовано з FAVOR.com.ua (https://favor.com.ua/article/12168.html). Всі права на матеріал зберігаються за його автором. При перепублікуванні посилання на джерело матеріалу є обов’язковим! Дата документу: 17 січня 2013 р.