«Фаворити Успіху» logo Фальстарт ТМ «Світ яєць» на ринках
© FAVOR.com.ua
 
Фальстарт ТМ «Світ яєць» на ринках
  

Новина про старт нового проекту Торгового Дому ГК «Овостар Груп» – торговельну мережу Холдингу «Світ яєць» – задумувалася з позицій гордості за нашу компанію та динамічний розвиток на ринку, але це було до того, як ми дізналися як насправді розвиваються події. Думки розійшлися. Але про все по порядку. Що таке ТМ «Світ яєць»? Це власна роздрібна мережа ГК «Овостар Груп», яка носить принципово новий для українського ринку формат торгівлі. За маркетинговою легендою – це структура, яка має власні лабораторії, сортувальні дільниці, штатних технологів та спеціалістів, які проводять атестації фабрик. Тобто кожна партія продукції проходить ретельний контроль, і тільки після цього на продукції з’являється своєрідний знак якості «Світ яєць».

Потенційним споживачам повідомляється, що торгова мережа заключила з найкращими виробниками курячих яєць довгострокові контракти , за якими продукція виробляється на замовлення та по технології, розробленій торгівельною структурою, причому пеціалісти
ретельно контролюють весь процес виробництва. Враховуючи, що всі три птахофабрики нашого Холдингу є дійсно одними з найбільших і найкращих серед вітчизняних птахофабрик, їх продукція відвантажується Торговому Дому за контрактом, а торговельні підрозділи, як ніхто інший, постійно ведуть боротьбу за підвищення якості продукції Холдингу – ніякого викривлення дійсності немає!

Ви запитаєте: «Чим же відрізняється торговельна мережа «Світ яєць» від торговельної мережі «Телешівські яйця»? Відповідаємо: принципова різниця полягає в тому, що «Світ яєць» відходить від продажу курячих яєць конкретного виробника (ЗАТ «Малинове», «Птахофабрика «Україна» і т.д.), а продає і рекламує по суті сам продукт – яйце, але неодмінно найвищої якості і неодмінно недешеве. Тобто основна ідея полягає в тому, щоби відійти від конкуренції у виробництві і перейти до конкуренції у продукті. Торгівля, розкриваючи секрет, повідомила, що ця ідея запозичена із сусідньої держави, а саме Росії. Наприклад, на ринках Москви торгівля відбувається саме таким чином. Але в нас і ситуація трішки відрізняється, адже споживачам поки що важко зрозуміти, звідки ж те яйце взялося. Тобто задача перед продавцями стоятиме не легка: практично зруйнувати існуючі стереотипи покупців щодо виробників яєць та їх ролі у контролюванні якості продукції.

На жаль, насправді справи розвиваються не так, як планувалося. Не дивлячись на те, що на початку літа бувпідписаний бізнес-план із вказаними термінами втілення проекту, стандартами продукції та вимогами до торгових точок, успішний старт поки так і не відбувся. Хто винен сказати складно, адже ланцюг відповідальності тягнеться від виробничої площадки через логістику до торгових точок...

У торгівлі існують нарікання на те, що на виробничих площадках не досить розуміння суті проекту і, як наслідок, відповідального ставлення до нього. То граматичну помилку зробили в маркуванні, написавши замість «Світ яєць» – «Світ яець», бо маркувальна машина була російського виробництва. Коли цю проблему виправили, замінивши обладнання, – продукція, що надійшла до торгових точок, хоч і була відмінної якості за показниками кольору жовтка та чистоти шкаралупи, але не відповідала ваговим показникам, прописаним в стандартах.

«Всі формальні рішення були прийняті, але якість їх виконання залишає бажати кращого, – говорять у торговельному підрозділі Холдингу. – Проблема застрягла на виробництві». Але ж і торгівля не свята, бо виведення нової торговельної мережі на ринок почала безсистемно з експериментів на очах у споживачів: розмаїття логотипів, варіантів цінників, малюнків та назв категорій вражало уяву та могло збити з пантелику будь-кого. Пройшов деякий час поки виробили і затвердили спільне для всіх бачення нової торгової марки і це не дивно, бо задача не така проста, як здається на перший погляд, і вимагає часу та значних зусиль для осмислення та реалізації.

Так, нерозв’язаних задач ще багато, але головне – не пошук крайнього, а спільні намагання вирішити проблеми, що виникають. Адже будь-який бізнес, будь-яке виробництво чи торгівля – це в першу чергу люди, а порозумітися людям за бажання можна завжди, тим більше тим, хто робить одну справу і працює на спільний результат. Та проблеми не вирішуються балачками, а тільки спільною роботою та конструктивними рішеннями, впровадженими на окремо взятих ділянках. Тому сподіваємося, що вже в найближчому майбутньо му ми зможемо привітати ТМ «Світ яєць» із успішним стартом на продовольчих ринках, а поки – працюємо далі…

 
ул. Петропавловская, 34,
г. Киев, 04086, Украина
Тел.: +38 044 354 29 60
Факс: +38 044 354 29 61
Веб:
https://favor.com.ua/article/12518.html