У травні 2013 року в українському телеефірі відбулася прем’єра ролика TM Premialle – першої в історії бренду рекламної комунікації на TV. 40-секундна історія, створена режисером Рональдом Кетцье (Ronald Koetzier) та агентством Adventa Lowe, поетично оспівала всі переваги преміального відбірного молока в скляній пляшці. TM Premialle з 2008 року випускає Білоцерківський молочний комбінат, що входить до складу Групи компаній «ТЕРРА ФУД». Premialle – це пісня скла й молока. Гарна, витончена, смачна. Поміркувавши, як найкраще передати її на екрані, творча група одностайно ухвалила: «Усе, що за сюжетом пов’язано зі склом і молоком, у дійсності буде… зі скла й молока!». Сказано-зроблено: на знімальному майданчику пролилося майже 500 л молока. Саме воно розливається по фігурках зі скла, виготовлених на спеціальне замовлення. З нього, і тільки з нього зіткано всі переливи сукні танцюючої героїні. І ніякої комп’ютерної графіки! Зрештою, все, що відбувається на екрані, заворожує своєю природною красою, – дивіться самі. (https://www.youtube.com/watch?v=Lnode4N0r_k) «Ролик Premialle вийшов неординарним. Навіть у Західній Європі ніхто не вдавався до прийому зі склом. Молоко, що ллється в кадрі, – ніяка не дивина. Однак це відео стало першим, де натуральне молоко розливається складними об’ємними формами зі справжнього скла. Цією роботою я особливо пишаюся», – ділиться враженнями режисер Рональд Кетцьє. В його творчому активі – десятки вражаючих робіт для провідних світових брендів продуктів харчування. «Агентство Adventa Lowе виграло в серйозному тендері, запропонувавши унікальну ідею – передати природність тандему молока й скла. Щоб утілити її в життя, було запрошено режисера з багатющим досвідом, одного з найкращих у Європі. Тільки одні склодуви на всю країну взялися виготовити скляні форми. У них було непросте завдання: створити порожнисті зсередини сполучені посудини й водночас оживити в склі ескізи художника. І все вдалося! Наше відбірне молоко розливається в кадрі у справжні витвори мистецтва. Все виглядає легко й невимушено тільки завдяки професіоналізму й стійкості всієї команди. Самі зйомки були складними з технічної точки зору. Проте безсонні ночі й запеклі суперечки не були марними. На екрані ми бачимо головне: молоко ТМ Premialle ідеальне й говорить само за себе», – розповідає Маріанна Глотова, директор з маркетингу й продажу Групи компаній «ТЕРРА ФУД». Згадуючи роботу над роликом, Антон Савчук, керівник креативної групи Adventa Lowе, розповідає: «Ще до знайомства з клієнтом усі ми ніжно любили єдино правильне молоко в склі. Тому щоразу, коли в процесі зйомок доводилося розливати молоко, ми гірко ридали над кожним літром. І саме ця наша закоханість у продукт, вилившись в ідеалізм, стала запорукою такого чудового ролика. Ми не дозволили собі жодної пластикової форми в кадрі. Ми годинами просиджували над постом, відкидаючи підхід за підходом, позаяк ті не зачаровували. В пошуках досконалості форми й змісту переписували вірші – розміром від хайку до байки. Тільки б усе було в ідеалі!» «5 років тому бренд Premialle повернув українцям молоко в скляній пляшці. Саме для випуску продукції найвищої якості й проектувався, будувався «з нуля» за міжнародними стандартами й оснащувався новітнім устаткуванням Білоцерківський молочний комбінат. Ми заснували в Україні сегмент преміальної молочної продукції, стали одним із його лідерів. І, що найцінніше, завоювали лояльність споживачів без рекламної підтримки, виключно якісним продуктом. І ось до свого п’ятирічного ювілею Premialle заслужив у подарунок зоряну роль у міні-фільмі, який, ми певні, допоможе йому зміцнитися в статусі лідера. Тим паче, що ми не збираємось вдовольнятися досягнутим. На початку року встановлено дві нові фасувальні лінії з випуску легких живих йогуртів Premialle Maxifruit із 30% вмістом ягід і фруктів, а також лінійки термостатної продукції в скляній банці», – зазначає Вадим Чагаровський, керівник бізнес-напрямку Групи компаній «ТЕРРА ФУД» з випуску продукції з незбираного молока. Команда ТМ «Premialle», «ТЕРРА ФУД»: Директор з маркетингу й продажу Групи компаній «ТЕРРА ФУД»: Маріанна Глотова Директор з маркетингу БМК (на момент зйомок): Ігор Яницький Бренд-менеджер БМК: Наталія Петрик Команда Adventa Lowе: Креативний директор: Олексій Пасічник Керівник креативної групи: Антон Савчук Арт-директори: Василь Молдавчук, Олег Приступа Копірайтер: Таня Чичкан Group Account директор: Жанна Сидорська Аккаунт-менеджер: Ірина Деняк Head of TV-production: Іван Гончарук Режисер: Ronald Koetzier Продакшн-cтудія: Lime Lite Studio Виконавчий продюсер: Альберт Зурашвили Лінійний продюсер: Влад Болєлов ТЕРРА ФУД (https://favor.com.ua/company/terrafood/) 03037, Украина, г. Киев, ул. Зеленогорская, 8 Веб: http://www.terrafood.ua ———————————— Цей документ було скопійовано з FAVOR.com.ua (https://favor.com.ua/article/13859.html). Всі права на матеріал зберігаються за його автором. При перепублікуванні посилання на джерело матеріалу є обов’язковим! Дата документу: 22 травня 2013 р.