«Фаворити Успіху» logo «Провансаль ORGANIC» ТМ «Щедро» – перший органічний
© FAVOR.com.ua
 
«Провансаль ORGANIC» ТМ «Щедро» – перший органічний
  

Компанія «Торговий дім «Щедро» виступила організатором прес-туру для журналістів регіональних та національних видань на запуск виробництва органічного майонезу на Львівському жиркомбінаті. У програмі події: екскурсія комбінатом, демонстрація виробництва «Провансаль ORGANIC», прес-конференція керівництва компанії ТД «Щедро» та ЛЖК, гастрономічна екскурсія і дегустація страв з продукцією Львівського жиркомбінату.


Цей травень став по-справжньому історичним у житті ЛЖК: по-перше, відбувся успішний старт виробництва інноваційного продукту – органічного майонезу «Щедро», по-друге, Львівський жиркомбінат у цьому році святкує свій 65-річний ювілей.
Компанія «Торговий дім «Щедро», дистриб’ютор продукції та партнер ЛЖК, організувала прес-тур на виробництво інноваційного продукту для представників регіональних та національних ЗМІ. У журналістів була можливість спостерігати за процесом виробництва «Провансаль ORGANIC», задати питання директору з виробництва та технологам комбінату. Також була відвідана виробнича лабораторію ЛЖК та три його цехи: майонезний, маргариновий та цех рафінації олії.

Після екскурсії комбінатом відбулася прес-конференція керівництва компанії ТД «Щедро» та Львівського жиркомбінату, у ході якої спікери зробили свої доклади, а представники ЗМІ озвучили свої питання. Спілкування вийшло цікавим та живим. Гості ЛЖК і ТД «Щедро» детально дізналися про органічний майонез, його складові, процес виробництва та вимоги до нього.
Після прес-конференції на гостей очікувала дегустація продукції ТМ «Щедро»: звичайно ж майонезу «Провансаль ORGANIC», соусів «Сальса вогняна» та «Сацибелі», гірчиць «Французька» та «Гостра домашня».

Інноваційний продукт «Провансаль ORGANIC» став результатом кропіткої праці спеціалістів «Торгового дому «Щедро» та ЛЖК. Початок виробництва першого українського органічного майонезу є логічним етапом розвитку компанії та комбінату. ТД «Щедро» після запуску майонезу на натуральних яєчних жовтках взяла курс на натуральність складу всієї продукції. «Провансаль ORGANIC» – якісна та своєчасна відповідь на попит, що постійно зростає, – 84% наших співвітчизників зацікавлені у вживанні здорових продуктів (дані компанії Appleton Mayer).


«Провансаль ORGANIC» не містить смакових підсилювачів, штучних консервантів та барвників. Його рецептура з потужним антиоксидантом, екстрактом зеленого чаю, дозволяє тривалий період зберігати смакові властивості та консистенцію продукту. Майонез «Провансаль ORGANIC» сертифіковано як органічний продукт міжнародною організацією Sic Global LLP (Британія, Лондон). При виробництві органічного майонезу на ЛЖК дотримані всі необхідні вимоги до його процесу, сировини постачальників, упаковки та її маркування. «Провансаль ORGANIC», як і інші популярні майонези ТМ «Щедро», виготовлений на основі натуральних яєчних жовтків.

«Виробництво органічного майонезу співпало з 65-річчям ЛЖК. Я вважаю, що це дві знакові події, і ми знаходимося на правильному шляху, – розповідає Чабан Юрій Миколайович, голова правління ПАТ «Львівський жиркомбінат». – ЛЖК завжди був і залишається лідером, бо наші співробітники мають високий професіоналізм та любов до своєї справи: ми радуємо українців новинками, а також стабільними якістю та смаком».

Ольга Півікова, директор Департаменту маркетингу ТД «Щедро»: «Старт виробництва першого в країні органічного майонезу присвячено ювілею Львівського жиркомбінату. В планах компанії на цей рік запуск виробництва ще одного інноваційного продукту на потужностях ЛЖК».

Людмила Богуславська, директор Журфонду Національного союзу журналістів України: «Я та мої колеги дуже вдячні «Торговому дому «Щедро» та Львівському жиркомбінату за організацію такої цікавої та насиченої події. Нам було цікаво не тільки як спеціалістам, але і як споживачам, бо під час зустрічі були розвіяні декілька міфів про шкідливість майонезної продукції».

https://favor.com.ua/article/13978.html