Після вдалого запуску першого в Україні органічного майонезу «Провансаль ORGANIC», компанія «Торговий дім «Щедро» розпочала виробництво інноваційних серед вітчизняних торгових марок соусів «Табаско» і «Барбекю», а також солодкого кетчупу «Томік». Всі новинки вже надійшли у продаж.
«Барбекю» – універсальний соус для м’яса смаженого на вогні або у домашніх умовах: стейків, відбивних і т.д. Новинка має яскраво виражений аромат кострового диму з композицією духмяних перців, а також приємний солодкуватий присмак. Соус «Барбекю» ТМ «Щедро» обов’язково оцінять любителі та професіонали кухні.
«Табаско» – найгостріший червоний соус в асортименті ТМ «Щедро». До його складу входить екстракт перця табаско, який всесвітньо відомий завдяки своїй гостроті та характерному аромату. Спектр кулінарного використання інноваційного смаку від «Щедро» – гострі рецепти різних м’ясних та рибних страв.
Кетчуп «Томік» ТМ «Щедро» має приємний солодкий смак з ніжним ароматом помідорів черрі. У новинки густа стійка консистенція, яка досягається за рахунок підвищеної концентрації високоякісної томатної пасти у кінцевому продукті.
Принципова позиція компанії – відсутність у складі кетчупу «Томік» штучних барвників та підсилювачів смаку. У рецептурі відсутні традиційні для кетчупів спеції, які можуть викликати відчуття печії або алергічні реакції у дітей: червоний та чорний перці, коріандр, гвоздика і т.д.
«Український споживач перестав бути консервативним у виборі соусів до своїх страв, – розповідає Півікова Ольга, директор Департаменту маркетингу ТД «Щедро». – Наші новинки створені для тих, хто цікавиться інноваційними, яскравими та незвичайними смаками».
Компанія «Торговий дім «Щедро» у 2012 році у порівнянні з 2011 роком наростила об’єми виробництва червоних соусів на 106%, а також збільшила свою долю ринку у цьому сегменті більше ніж у 2 рази. За результатами діяльності у минулому році ТМ «Щедро» входить до трійки лідерів з об’ємів продажів кетчупів в Україні.*
* - за даними аналітичної компанії АПК-інформ
|