«Фаворити Успіху» logo Мобільна еволюція: Forbes назвав 10 брендів, які залишили український ринок зв’язку
© FAVOR.com.ua
 
Мобільна еволюція: Forbes назвав 10 брендів, які залишили український ринок зв’язку
  

За 20 років Україна втратила чимало брендів, які об’єднували мільйони абонентів країни. Останнім з тих, хто «пішов», став молодіжний бренд Djuice від компанії «Київстар». Forbes.ua нагадав, яких торгових марок позбувся ринок мобільного зв’язку.

Крім того, 1 жовтня Нацкомісія зв’язку та інформатизації анулювала ліцензію «Українських радіосистем» (УРС) на сервіс мобільного та фіксованого зв’язку. УРС працювала під брендом Beeline.

Видання зазначає, що на зорі 2000-х найбільші гравці активно запускали молодіжні суббренди – Jeans у UMC, Djuice у «Київстару». Проте пізніше UMC відійшла від Jeans заради уніфікації, а «Київстар» згорнув маркетингову підтримку свого віртуального оператора і більше не пропонує під цим брендом нових тарифів.

Крім того, у другій половині 2000-х оператори почали активно залучати іншу аудиторію – громадян старших за 50 років, які неспішно звикали до нових технологій. Однак суббренди Ecotel та «Мобілич» відчутного відгуку у користувачів не отримали – пізніше компанії прибрали і їх.

1. UMC (1992-2007). Перший стільниковий оператор незалежної України був створений у 1992 році як спільне підприємство Укртелекому і західних компаній – німецької Deutsche Telecom, данської TDC та голландської Royal KPN NV. Через десять років після запуску мережі російська компанія «Мобільні ТелеСистеми» придбала 100% UMC. У 2007-му перейшла під материнський бренд МТС.

2. DCC (1995-2006). Один із найстаріших мобільних операторів країни DCC з’явився в Донецьку у 1995 році. У 2000-х DCC почала розвивати GSM-оператора мобільного зв’язку «Астеліт» (бренд life:)). У 2006 році DCC ліквідували як юрособу після приєднання до «Астеліту».

3. Utel (1992-2011). Utel – один із найстаріших брендів на українському ринку зв’язку. Спільне міжнародне підприємство з таким ім’ям створили ще 1992 року, одним зі співзасновників став американський телеком-гігант AT&T. У 2007-му Укртелеком почав надавати під маркою Utel 3G-послуги. Проте пізніше компанія відійшла від бренду, вивівши мобільні послуги в компанію «Трімоб».

4. Sim-Sim (1999-2007). Sim-Sim став першим передоплаченим тарифом у лінійці UMC. Був ліквідований після глобального ребрендингу мережі в МТС.

5. Ace&Base (1999-2007). Перший prepaid-тариф від «Київстару», який злили з основним брендом у 2007 році.

6. Mobi (2004-2006). У 2004 році оператор «Українські радіосистеми», що працював під брендом WellCom, запустив на ринок послугу під брендом Mobi. Через рік УРС поглинув російський «Вымпелком», замінивши обидві марки на Beeline.

7. Jeans (2003-2008). Віртуальний оператор для молоді від компанії UMC, який злили під час ребрендингу в МТС.

8. «Мобілич» (2007-2009). Економний підбренд «Київстару», націлений на літню аудиторію. У 2009-му злитий з основною маркою.

9. Ecotel (2007-2009). Аналогічний «Мобіличу» віртуальний оператор від МТС, який також приєднали до основного бренду у 2009 році.

10. CDMA Ukraine (1996-2012). Під цим брендом від 1996 року надавалися послуги CDMA-зв’язку. Однак після низки корпоративних конфліктів, у листопаді 2012 року акціонери вирішили залишити ринок CDMA-зв’язку. Частоти та абоненти ITC дісталися «Інтертелекому».

https://favor.com.ua/article/16141.html