Торговий дім «Щедро» – провідний постачальник масложирової продукції для промислової переробки, повідомляє результати діяльності за 2013 рік та подальші плани розвитку B2B напрямку.
ТМ «Щедро» – лідер масложирового ринку продемонструвала у 2013 роцізростання частки ринку в умовах тенденції зниження обсягів виробництва кондитерської та хлібопекарської галузей. Обсяг виробництва маргаринової та жирової продукції під ТМ «Щедро» для промислової переробки зріс на 9 % до 135,5 тис. т, а частка ринку збільшилась на 5 рр до 45%. Клієнтоорієнтований підхід та інноваційні масложирові продукти, що відповідають сучасним вимогам харчової галузі, обумовили зміцнення провідної позиції ТМ «Щедро» серед учасників масложирового ринку.
Серед інноваційних продуктів B2B напрямку: маргарин для сегменту заморожених напівфабрикатів – «Слойка» для дріжджової і замороженої листкової випічки та преміум-продукт для пишної листкової випічки – маргарин «Слойка Європейська».
Експорт
У 2013 році ТМ «Щедро» розширила експортні ринки. Продукція під ТМ «Щедро» надійшла на ринки Ізраїлю, Казахстану і Туркменістану, а також на ринки країн ЄС: Угорщина, Румунія та Німеччина. Розширення експорту до країн Євросоюзу ще раз підтверджує відповідність продукції ТМ «Щедро» високим міжнародним стандартам якості.
Рейтинги
У 2013 року ТМ «Щедро» збільшила нематеріальні активи. За оцінкою агентства MPP Consulting TOP – 100 Ukrainian Brands вартість бренду «Щедро» зросла на 0,5 млн. долл. та склала 24 млн. долл. Про зміцнення репутаційних показників також свідчать результати рейтингу видання Фокус. ТМ «Щедро» увійшла до ТОП-10 найпопулярніших брендів України, випереджаючи основних конкурентів.
«Незважаючи на зниження темпів зростання кондитерської та хлібопекарської промисловостей, ТМ «Щедро» зміцнила лідируючу позицію у виробництві маргаринів та жирів для промислової переробки. Із впевненістю повідомляємо, що кожний другий хлібобулочний виріб виробляється на маргарині ТМ «Щедро».
Орієнтуючись на тенденції ринку та прогнози наших аналітиків, у 2014 році планується зміцнення позиції ТМ «Щедро» у сегменті замінників молочного жиру. Для цього у грудні 2013 р на території Запорізького оліяжиркомбінату запущено унікальну в Україні інформаційно – технологічну площадку для відпрацювання рецептур під специфічні вимоги клієнтів» – повідомляє Рибаков Максим Геннадійович, директор Департаменту по роботі з промисловістю ТД «Щедро»
* Оцінка проводилася на підставі внутрішніх даних і даних Держкомстату України .
…
Торгова марка «Щедро» зареєстрована у 2005 році, сьогодні займає лідируючі позиції на українському масложировому ринку у сегменті маргаринів, майонезів, соусів та гірчиці.
Вся продукція ТМ «Щедро» виготовляється на ведучих комбінатах із багаторічним досвідом виробництва та сучасним обладнанням: Харківський та Львівський жиркомбінати (ХЖК та ЛЖК), а також Запорізькому оліяжиркомбінаті (ЗМЖК).
До продуктового портфелю ТМ «Щедро» входять: майонези на натуральних яєчних жовтках та відбірній соняшниковій олії, кетчупи із цільномеленими спеціями, соуси за оригінальними рецептурами та з цільними шматочками овочів, гірчиця з цільномелених гірчичних зернят, маргарини на основі рослинної олії власного виробництва та соняшникова олія. |