«Фаворити Успіху» logo Про альтернативні засоби комунікації кримських клієнтів з ПриватБанком
© FAVOR.com.ua
 
Про альтернативні засоби комунікації кримських клієнтів з ПриватБанком
  
ПриватБанк

Постановою Національного Банку України «Про відкликання та анулювання банківських ліцензій та генеральних ліцензій на здійснення валютних операцій окремих банків і закриття банками відокремлених підрозділів , які розташовані на території Автономної Республіки Крим та міста Севастополя» № 260 від 06.05.2014р припинено діяльність банківських установ та їх відокремлених підрозділів на території АР Крим та міста Севастополя , а також накладено заборону на встановлення кореспондентських відносин з банками, що здійснюють свою діяльність в Криму, до моменту звільнення окупованої території .

За даними повідомлення УДППЗ « Укрпошта», починаючи з 27.03.2014 року поштові відправлення , спрямовані з материкової частини України, не приймаються поштою АР Крим та м. Севастополя і повертаються назад. Так як за даних обставин УДППЗ « Укрпошта» не надсилає поштові відправлення до Криму , ПАТ КБ « ПРИВАТБАНК » не має можливості спрямовувати відповіді на запити /заяви /листи своїм клієнтам, які проживають на території півострова.

Зважаючи на обставини, в якості альтернативи отримання письмових відповідей від банку, до моменту відновлення функціонування поштового зв’язку, ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК» пропонує своїм кримським клієнтам скористатися іншими засобами комунікації, а саме – одержувати довідки про стан рахунків за допомогою дзвінка на номер 3700 , шляхом sms – інформування та еmail-повідомлень.

 
вул. Грушевського, 1д, м. Київ 01001, Україна
Тел.: (380) 562-390-000
Факс: (380) 562-390-271
E-mail: privatbank@pbank.com.ua
Веб:
https://favor.com.ua/article/20036.html