ПриватБанк та український партнер компанії «1С» представили клієнтам банку доступне та просте рішення для автоматизації керування та обліку на підприємствах малого та середнього бізнесу через Інтернет – «1С:Управління невеликою фірмою для України».
Програма дозволяє оформляти практично всі первинні документи торгового, складського та виробничого обліку, документи руху коштів; розраховувати зарплату; керувати кадрами. Також програму інтегровано з «Приват24 для бізнесу» для обміну даними. У хмарному сервісі реєструються як уже здійснені, так і господарські операції, що плануються.
«Вперше в Україні клієнти ПриватБанку отримали універсальний і простий сервіс для реального бізнесу, що дозволить впровадити найсучаснішу систему керування та обліку без додаткових витрат на ІТ, – говорить керівник напрямку «Малий і Середній бізнес» ПриватБанку Олександр Ніколенко. – Повна інтеграція системи обліку з Приват24 не тільки дає можливість бізнесу економити на послугах програмістів, але й бере на себе значну частину буденної роботи бухгалтерії».
На відміну від звичайного 1С, хмарне рішення дозволяє компанії економити та відмовитися від звичайних установчих версій 1С, серверного обладнання та програмного забезпечення, а також послуг програмістів. Сервіс доступний клієнтам цілодобово з будь-якої точки світу – достатньо підключитися до Інтернету. Усю роботу з оновлення та підтримки додатків у сервісі автоматично виконує провайдер.
У новому сервісі доступні ті самі функції, що й в локальному 1С, але з додатковими можливостями від ПриватБанку, серед яких обмін платіжними документами з банком, зручні інструменти для роботи з зарплатними проектами, інформаційна взаємодія з банком і керування податковими накладними для електронної реєстрації ПДВ.
Програму можна використовувати для декількох компаній або приватних підприємців – як незалежних, так і таких, що працюють у рамках одного бізнесу. Якщо в компанії вже є 1С, клієнти ПриватБанку можуть скористатися безкоштовним додатком «Приват24–1С». |