Американська компанія Coca-Cola на своїй офіційній сторінці в соцмережі «Вконтакте» попросила вибачення за публікацію карти Росії, на якій був відсутній Крим, Калінінградська область і Курильські острови. «Неправильна» карта була опублікована на сторінці спільноти 30 грудня ввечері. Після того, як російські користувачі почали масово висловлювати своє невдоволення нею, компанія в ніч на 5 січня опублікувала нову карту, на якій Крим був позначений територією РФ і перепросила. «Шановні учасники спільноти! Ми приносимо щирі вибачення за ситуацію, що склалася. Карта виправлена! Сподіваємося на ваше розуміння», – йшлося в повідомленні. Після того, як на ситуацію звернули увагу ЗМІ, всі записи і коментарі на цю тему були видалені зі сторінки спільноти. Поки що вони доступні у кеші Google тут (http://webcache.googleusercontent.com/search?sourceid=chrome-psyapi2&ion=1&espv=2&ie=UTF-8&q=cache%3Avk.com%2Fwall-16297716_436342&oq=cache%3Avk.com%2Fwall-16297716_436342&aqs=chrome..69i57j69i58.2710j0j4) і тут (http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:lm1lv8ufMZUJ:vk.com/cocacola+&cd=11&hl=uk&ct=clnk&gl=ua). Своєю чергою народний депутат з фракції «Блок Петра Порошенка» Мустафа Найєм пропонує громадянам України відмовитися від покупки продукції компанії Coca-Cola. «Компанія Coca-Cola перепросила за публікацію карти Росії, на якій відсутній Крим, Калінінградська область і Курильські острови... повернувши Кримський півострів до складу Російської Федерації. Пропоную громадянам України у відповідь повернути компанію Coca-Cola на землю і відмовитися від покупки продуктів компанії, заодно нагадавши, що в жодній країні світу, зокрема, на батьківщині Coca-Cola (США) Крим не визнається територією Росії, події на півострові називаються окупацією, у зв’язку з чим до РФ застосовуються економічні санкції», – написав Найєм у своєму Facebook (https://www.facebook.com/Mustafanayyem/posts/10205805516803172?pnref=story) у вівторок, 5 січня. Крім цього, зазначив парламентарій, хотілося б дізнатися, що думає про це вибачення керівництво українського представництва компанії. «Для довідки. У портфелі українського відділення компанії перебувають такі продукти і бренди: – Burn; – Coca-Cola; – Fanta; – Sprite; – BonAqua; – Nestea; – соки Rich, BotaniQ и «Добрий»; – Schweppes. Особисто я не буду більше купувати цю продукцію і закликаю до цього всіх розсудливих співгромадян, зокрема, своїх друзів і підписників», – написав Найєм. При цьому він зазначив, що втрата для громадян України буде невелика і заміну можна знайти. «А ось принижувати цілу країну, яка зазнала тисячні втрати, і при цьому працювати на її ринку мені здається як мінімум дивним», – додав народний депутат. Цю пропозицію вже підтримала низка українських громадських активістів та організацій, політиків, а також дипломатів, зокрема посли України в низці держав світу. Деякі блогери вважають що бойкот продукції Coca-Cola вдихне нове життя в слоган «Нове покоління обирає Pepsi». Однак, інші допитливі активісти їм одразу принесли чергову порцію «зради» з офіційного сайту компанії Pepsico (http://www.pepsico.ru/company/pepsico_in_russia/pepsico_rus.pdf). ———————————— Цей документ було скопійовано з FAVOR.com.ua (https://favor.com.ua/article/25889.html). Всі права на матеріал зберігаються за його автором. При перепублікуванні посилання на джерело матеріалу є обов’язковим! Дата документу: 5 січня 2016 р.