Компанія «Астеліт», яка належить турецькій Turkcell, офіційно провела повний ребрендинг свого мобільного оператора life:), який тепер називається lifecell. Нова назва lifecell має на меті показати зв’язок із материнською компанією, роблячи з українського оператора міжнародного гравця (всі компанії всередині Turkcell (http://forbes.ua/ua/news/1398045-turki-ostatochno-vikupili-v-ahmetova-life) мають прив’язку cell). У рамках ребрендингу компанія змінила не тільки назву, а й свої фірмові кольори. Замість червоного, lifecell обзавівся жовто-блакитним логотипом. Також lifecell презентував нові тарифні плани і вихід свого власного месенджера BiP. Детальніше ознайомиться з пропозиціями можна на сайті lifecell.com.ua. Нагадаємо, раніше ми вже розповідали про причини (https://favor.com.ua/article/25948.html), з яких «Астеліт» провів ребрендинг life:). За однією з причин, компанія спробувала позбавитися молодіжної прив’язки. ———————————— Цей документ було скопійовано з FAVOR.com.ua (https://favor.com.ua/article/25949.html). Всі права на матеріал зберігаються за його автором. При перепублікуванні посилання на джерело матеріалу є обов’язковим! Дата документу: 18 січня 2016 р.