Чимало з нас, повернувшись з магазину, часто докоряли себе: накупив масу непотрібних товарів, витратив майже всю зарплату, а що з того? Причому «покупці мимоволі» нерідко сами не могли зрозуміти, як таке сталося. Будь-яка крамниця розраховує на максимальний прибуток та намагається продати якнайбільше товарів. Для цього у штаті торгових підприємств з’явилися спеціальні люди — мерчендайзеры. До їхніх обов’язків входить розміщення товарів так, щоб покупець напевно не пройшов повз, навіть якщо річ йому не дуже потрібна. Як розпознати викрутки та хитрощі мерчендайзеров? Прийом № 1. Товари, які админістрація магазину хоче продати швидше, завжди розташовані на рівні очей покупця. Таков психологічний закон: ви навряд чи шукатимете потрібну річ, присівши навпочіпки чи нахилившися до нижньої полиці. Тому пам’ятайте: товар, розташований на рівні ваших очей, не завжди найкращій та якісний. Просто його продаж приносить магазину найбільшу вигоду. Прийом № 2. Схожий на прийом № 1. Цукерки та дітячи іграшки у супермаркетах спеціально розміщуються на нижніх полицях, щоб датина їх побачила, у ідеалі — схопила та попросила батьків придбати. Мамы й татусі у таких випадках частенько йдуть на повідку у дітей. Прийом № 3. Якщо у якомусь з відділов розміщені плакати з рекламою товарів, біля входу до відділу саме вони кидаються до очей покупця. Отже, саме до ціх товарів й тягнеться рука покупця. При цьому ви можете навіть не зрозуміти суть побаченої реклами, але все одно придбаєте рекламований товар. Прийом № 4. Шоколадні батончики, жувальна гумка та інші дрібниці невипадково розміщуються біля каси. Нудьгуючі у черзі покупці мають багато часу, щоб їх роздивитися та придбати. Навіть якщо заздалегідь зареклися, що шоколаду у їхньому раціоні немає місця, а від жуйок болять зуби. ———————————— Цей документ було скопійовано з FAVOR.com.ua (https://favor.com.ua/article/266.html). Всі права на матеріал зберігаються за його автором. При перепублікуванні посилання на джерело матеріалу є обов’язковим! Дата документу: 8 квітня 2008 р.