Агроринок, поряд з IT – найдинамічніша галузь економіки України. Оскільки вартість, наприклад, сучасного комбайну перевищує $1 млн., лізинг є однією з найзатребуваніших послуг серед аграріїв. Компанія «ОТП лізинг» є лідером ринку лізингових послуг в країні. Завдання для агентства – розробка комунікаційної промо-кампанії по залученню нових клієнтів. Маркетингове рішення: збільшити частку ринку за рахунок компаній, які раніше надавали перевагу кредитному фінансуванню – більш зрозумілому, але менш гнучкому та вигідному інструменту залучення коштів. Для вирішення завдання, БюроМТ провело стратегічну сесію з клієнтом, на якій: 1. Проаналізували комплекс маркетингових даних агроринку 2. Поставили цифрові цілі продажу 3. Провели сегментацію клієнтів за розміром земельного банку, ємністю та частотою оновлення парку моторів 4. Розробили контент для позиціонування компанії в сегменті агролізингу – лізинг, на відміну від кредиту, – швидший та ЗРАЗУ працюючий інструмент агробізнесу Креативне рішення Лізинг від ОТП = техніка, яка вже працює на вашому полі ОТП – це і є лізинг УВАГА! Працює лізинг! Продукти кампанії: борд, постер в точках продажу, буклет, довідник бухгалтера, сувенір-презерватив «Захистись від кредитів» ———————————— Цей документ було скопійовано з FAVOR.com.ua (https://favor.com.ua/article/28734.html). Всі права на матеріал зберігаються за його автором. При перепублікуванні посилання на джерело матеріалу є обов’язковим! Дата документу: 4 липня 2017 р.