Згідно з даними міжнародної компанії GfK індекс споживчих настроїв в Україні минулого року помітно випередив показники 2012-2018 років Після різкого «просідання» купівельного оптимізму в минулі роки, в Україні спостерігається стійке відновлення споживчих настроїв населення. Про це повідомили (https://utgcompany.com/ua/news/spozhyvchi-nastroyi-ukrayintsiv-dosyagly-krashchykh-pokaznykiv-za-10-rokiv/) у компанії UTG, посилаючись на дані міжнародної дослідницької компанії GfK. Так, рівень споживчих настроїв українців у вересні 2019 року досяг позначки 97,47. І, попри незначне зниження в грудні до 92,2 пунктів, індекс споживчих настроїв помітно випередив показники 2012-2018 років. На думку аналітиків компанії UTG, оптимізм українців позитивно впливає на товарообіг ритейлерів і розвиток торговельної нерухомості в країні. Найкращі показники індексу за останні 10 років вказують на оптимістичні очікування українців і означають їх готовність витрачати більше грошей, не прагнучи притримати кошти «на чорний день». «Зростання купівельної активності, безумовно позитивно впливає на розвиток торговельної нерухомості в більшості регіонів України, — зазначає керівник департаменту стратегічного консалтингу компанії UTG Костянтин Олійник. — На тлі цього на ринку спостерігається активізація національних девелоперів, приплив іноземних інвестицій, нових міжнародних торгових марок і брендів». ———————————— Цей документ було скопійовано з FAVOR.com.ua (https://favor.com.ua/article/32340.html). Всі права на матеріал зберігаються за його автором. При перепублікуванні посилання на джерело матеріалу є обов’язковим! Дата документу: 11 лютого 2020 р.