ПРОБЛЕМА ТА ЗАВДАННЯ
Darwin Global Partners — це міжнародна компанія, що надає послуги з SEO-маркетингу. Кілька
років тому команда Buro.MT (https://buromt.com.ua/) розробляла перші стратегію та брендинг для
Darwin Global. Вони виявилися супер-ефективними, тож компанія швидко розвивалася та зміцніла для
того, щоб вийти на міжнародний рівень та завойовувати нові глобальні ринки, де перший —
США.
Нові цілі та філософія вимагали оновлення бренду. Тож ми в Buro.MT оновили позиціонування та
айдентику Darwin Global Partners, а також розробили лендінг для ринків Америки та України.
НЕЙМІНГ, ПОЗИЦІОНУВАННЯ, ЛОГОТИП
Бренд є монопродуктовим та фокусується лише на ключовому продукті — SEO, як інструменту
маркетингу. Кожен проєкт — це прозорий процес, персоналізовані рішення, постійна комунікація
та точний результат перемог. Кожен клієнт — це Партнер, з яким попереду довгострокова
співпраця. І зараз настав час будувати нову глобальну партнерську мережу SEO-спеціалістів.
Тому назва Darwin Global Partners — це новий етап еволюції та зростання для команди Darwin.
Логотип Darwin Global Partners — комбінований, тобто складається з типографіки та
символу.
Текстова частина логотипу набрана брусковим геометричним гротеском, відображає технологічність та
сучасність, що відповідає запитам індустрії, в якій працює компанія. Для додаткового відображення
ідеї співробітництва були розроблені кастомні лігатури.
Зелений елемент «+» одночасно відображає плюс і множення, та в динаміці показує зліт, як гвинт
гелікоптера. Це семантично відкриті символи, де «плюс» запрошує до взаємодії й партнерства, а
«множення» примножує доходи бізнесу.
АЙДЕНТИКА
Ілюстраціїї виконані у стилі контурної флетової графіки. Для формування акценту застосовуються
тонкі контрастні лінії сірого та зеленого кольорів. Також завдяки ілюстраціям гелікоптера,
відображена ідея логотипу та айдентики — зростання та зліт.
Символ Darwin Global Partners оживає не лише в логотипах, а й може бути розміщений на прикладних
носіях, коли він виконується в ілюстраційній стилістиці та до нього додається об’єм.
Колірна гама складається з 3 основних кольорів: зелений, чорний та білий. Зелений — основний
колір, відповідає за емоцію. «Співпрацює» з білим та чорним. Формула використання кольору
формується за ступенем емоційності контенту. Чорний колір — це найнижчий рівень емоційності,
використовується у офіційній комунікації.
Над проєктом працювали:
• Алі Назар — Creative Director
• Алі Ніна — Strategist
• Домченко Влада — Senior Designer
• Ковтун Влад — Copywriter
• Кузьменко Поліна — Junior Designer
• Поп Сабіна — Junior Designer
• Посад Влад — Art Director
• Терещенко Олена — PR-manager
Buro.MT в соціальних мережах:
Instagram: https://www.instagram.com/buro.mt/
Facebook: https://www.facebook.com/BuroMT/
Цей документ було скопійовано з FAVOR.com.ua (https://favor.com.ua/article/33929.html).
Всі права на матеріал зберігаються за його автором. При перепублікуванні посилання на джерело
матеріалу є обов’язковим!
Дата документу: