«Київстар» запустив додаток до системи самообслуговування клієнтів «Мій Київстар (https://my.kyivstar.ua/tbmb/login/show.do;jsessionid=rYJJTDrQVT9T4xwvTbmZhHsvJcPpRnhD6cyCT2ryrgmF50vCPwr1!-1748458429)/Мій DJUICE» (https://my.djuice.ua/tbmb/login_djuice/show.do) для смартфонів, що працюють на базі операційної системи Android. Цей додаток дає можливість кожному абоненту оператора самостійно керувати витратами та послугами мобільного зв’язку. Бета-версія додатку вже доступна абонентам «Київстар» на Android Market. «Київстар» (http://www.kyivstar.ua/ru/) запропонував клієнтам нову можливість управління абонентським номером – мобільний додаток до системи самообслуговування «Мій Київстар (https://my.kyivstar.ua/tbmb/login/show.do;jsessionid=rYJJTDrQVT9T4xwvTbmZhHsvJcPpRnhD6cyCT2ryrgmF50vCPwr1!-1748458429)/Мій DJUICE» (https://my.djuice.ua/tbmb/login_djuice/show.do) для смартфонів з ОС Android. Дане рішення дозволяє клієнтам легко керувати послугами мобільного зв’язку та контролювати баланс свого рахунку з мобільного телефону – в «один дотик». Рішення реалізоване для операційної системи Android та доступне для абонентів передплаченого зв’язку, контрактної форми обслуговування, а також бізнес-клієнтів, які користуються мобільними телефонами з цією операційною системою, у тому числі – смартфонами Кyivstar Terra (http://www.kyivstar.ua/mm/phones/terra/), Kyivstar Aqua (http://www.kyivstar.ua/mm/phones/aqua/). Мобільний додаток системи «Мій Київстар/Мій DJUICE» має простий, зручний та інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, в якому наочно відображається вся необхідна для клієнта інформація за номером: поточний баланс, бонуси та термін їхньої дії, коди PUK1 та PUK2, поточний тарифний план, підключені послуги та інша інформація. Додаток дозволяє клієнту легко керувати своїм мобільним номером: контролювати стан рахунку, отримувати інформацію про нарахування та платежі, підключати та відключати послуги, змінювати тарифний план, отримувати інформацію про здійснені та прийняті дзвінки. Зручною функціональністю мобільного додатку є можливість імпортувати адресну книгу абонента з телефону до системи «Мій Київстар/Мій DJUICE». Таким чином, в деталізації рахунків у web-версії системи абоненти можуть бачити не лише номера телефонів, але й прізвища та імена адресатів, що набагато зручніше під час аналізу щомісячних витрат на мобільний зв’язок. Крім того, у разі втрати телефону або SIM-карти, клієнт зможе легко відновити контакти, скористувавшись своїм логіном та паролем для доступу до системи «Мій Київстар/Мій DJUICE». Безкоштовний додаток доступний на Android Market. Відсутні абонплата та плата за підключення системи. Все, що потрібне, — зайти зі свого мобільного телефону або ж зі стаціонарного комп’ютера на Android Market, знайти додаток «Мій Київстар/Мій DJUICE» (https://market.android.com/search?q=%D0%9C%D0%BE%D0%B9+%D0%9A%D0%B8%D0%B5%D0%B2%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%80%2F%D0%9C%D0%BE%D0%B9+DJUICE&so=1&c=apps) та натиснути «Встановити». Керівник департаменту взаємовідносин з клієнтами Ніна Марцін: «Система «Мій Київстар/Мій DJUICE» працює вже чотири роки, і за цей час довела свою корисність – нею користується вже більше мільйона клієнтів. Тепер, завдяки мобільному додатку до цієї системи, клієнти отримали новий оптимальний варіант управління своїм мобільним номером у будь-який час, у будь-якому місці. «Мобілізація» системи самообслуговування відповідає потребам клієнтів та сучасним тенденціям розвитку клієнтських сервісів». Система самообслуговування доступна клієнтам «Київстар» 24 години на добу, 7 днів на тиждень найбільш зручним для абонентів способом: через мобільний додаток для смартфонів, за допомогою web та WAP-доступу, а також через розгалужену мережу електронних кіосків (Touch screen) в центрах обслуговування абонентів. «Київстар» постійно вдосконалюється, пропонуючи клієнтам цікаві та незвичайні рішення. Кожні два-три тижні функціонал системи самообслуговування «Мій Київстар/Мій DJUICE» оновлюється та вдосконалюється. До неї додаються нові послуги та акції, тарифні плани та звіти. Системою цілодобово користуються абоненти мобільного та фіксованого зв’язку, а також абоненти мобільного та фіксованого інтернету. Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар» (http://twitter.com/twiykyivstar) Довідка про об’єднаний «Київстар», бізнес-одиницю «Україна» VimpelCom Ltd. До складу бізнес-одиниці «Україна» VimpelCom Ltd. входять два українських телекомунікаційних оператора – ПрАТ «Київстар» і «Beeline-Україна» (ПрАТ «Українські радіосистеми» і ТОВ «Голден Телеком»). «Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв’язку і мобільного інтернету, найкращий бренд в Україні. За даними щорічного дослідження компанії Ericsson, мережа мобільного зв’язку ПрАТ «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні й регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах. «Beeline-Україна» – досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв’язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB. Бізнес-одиниця «Україна» VimpelCom Ltd. надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес». Місія «Київстар» – поліпшувати життя завдяки телекомунікаційним послугам найвищої якості. www.kyivstar.ua, www.djuice.ua, www.beeline.ua Київстар Дж.Ес.Ем. (https://favor.com.ua/company/kyivstar/) Дегтярівська вул. 53, Київ, 03110 Веб: http://www.kyivstar.ua ———————————— Цей документ було скопійовано з FAVOR.com.ua (https://favor.com.ua/article/6384.html). Всі права на матеріал зберігаються за його автором. При перепублікуванні посилання на джерело матеріалу є обов’язковим! Дата документу: 21 листопада 2011 р.