Call-центр «Київстар» став відмінним стартовим майданчиком для подальшого кар’єрного зростання багатьох співробітників. Лише у 2011 році 70 співробітників центру телефонного обслуговування продовжили свою кар’єру на інших посадах компанії. «Київстар» (http://www.kyivstar.ua/) надає широкі можливості для набуття професійного досвіду та кар’єрного зростання. Зокрема, чудовою нагодою розпочати свою кар’єру в одного з найкращих роботодавців України та набути унікального досвіду живого спілкування з абонентами є робота оператора центру телефонного обслуговування «Київстар». Call-центр компанії став початковою сходинкою у кар’єрі для багатьох її співробітників. Лише у 2011 році за результатами внутрішніх конкурсів 70 експертів першої лінії центру телефонного обслуговування отримали можливість реалізувати свої знання та досвід у різних підрозділах компанії. 33 з них – це колишні працівники call-центру у Києві, 15 – у Дніпропетровську, 12 – у Львові, 10 – у Черкасах. Оператори call-центру, які контактують з абонентами у центрах телефонного обслуговування, – це активні та уважні спеціалісти, що вільно розмовляють українською та російською мовами. Вони турботливо допомагають абонентам вирішувати їх питання, радять вигідні та цікаві послуги, а також найбільш оптимальні тарифні плани. Завдяки їх професійності, щоквартальна оцінка якості обслуговування call-центру «Київстар» становить не менше 4,5 балів з максимальних 5. Набутий досвід та сприятливі умови для праці мотивують операторів контакт-центру до подальшого кар’єрного зростання. Згідно дослідження колективу «Київстар» на лояльність співробітників та їх задоволеність умовами і мотиваційними факторами, що було проведене міжнародною аудиторською компанією «Ернст енд Янг», 84% співробітників пишаються роботою в «Київстар», а 86% рекомендують компанію як місце роботи. Одними з найважливіших мотиваційних факторів для опитаних стали можливість розвитку та визнання. Щоб потрапити на роботу в центр телефонного обслуговування «Київстар», треба відправити своє резюме на адресу HR@kyivstar.net або передзвонити за телефоном (067) 221 9230. Компанія «Київстар» відкриває широкі можливості для особистого розвитку та кар’єрного зростання. Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар» (http://twitter.com/twiykyivstar) Довідка про об’єднаний «Київстар», бізнес-одиницю «Україна» VimpelCom Ltd. До складу бізнес-одиниці «Україна» VimpelCom Ltd. входять два українських телекомунікаційних оператора – ПрАТ «Київстар» і «Beeline-Україна» (ПрАТ «Українські радіосистеми» і ТОВ «Голден Телеком»). «Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв’язку і мобільного інтернету, найкращий бренд в Україні. За даними щорічного дослідження компанії Ericsson, мережа мобільного зв’язку ПрАТ «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні й регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах. «Beeline-Україна» – досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв’язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB. Бізнес-одиниця «Україна» VimpelCom Ltd. надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес». Місія «Київстар» – поліпшувати життя завдяки телекомунікаційним послугам найвищої якості. www.kyivstar.ua, www.djuice.ua, www.beeline.ua Київстар Дж.Ес.Ем. (https://favor.com.ua/company/kyivstar/) Дегтярівська вул. 53, Київ, 03110 Веб: http://www.kyivstar.ua ———————————— Цей документ було скопійовано з FAVOR.com.ua (https://favor.com.ua/article/6496.html). Всі права на матеріал зберігаються за його автором. При перепублікуванні посилання на джерело матеріалу є обов’язковим! Дата документу: 30 листопада 2011 р.