Упродовж 2011 року «Київстар» підключив до мережі широкосмугового інтернету 100 нових міст, проклавши для цього 5 тисяч кілометрів оптичного волокна. До волоконно-оптичних ліній зв’язку підключено 46 тисяч багатоповерхівок, удвічі більше, ніж в 2010 році. Дохід компанії від послуг широкосмугового інтернету за 9 місяців 2011 року збільшився майже удвічі порівняно з аналогічним періодом 2010 року. «Київстар» (http://www.kyivstar.ua/mm/) значно випередив плани розширення мережі широкосмугового інтернету за волоконно-оптичними технологіями, показавши вражаючі темпи будівництва. За 2011 рік географія мережі широкосмугового інтернету «Київстар» збільшилася на 100 міст. На сьогодні оператор надає доступ до широкосмугового інтернету за технологією FTTB (http://www.kyivstar.ua/mm/home_internet/technology/) (послуга «Домашній Інтернет) в 135 містах, з яких понад 50% — невеликі міста з населенням менше 50 тисяч. Для створення мережі широкосмугового інтернету національного масштабу компанією прокладено близько 10 тисяч кілометрів оптичного волокна, з них 5 тисяч — у 2011 році. Кількість багатоквартирних будинків, підключених до волоконно-оптичних ліній зв’язку, зросла вдвічі: з 21 тисячі на початку 2011 року до понад 46 тисяч на грудень 2011 року. Відзначається значне зростання абонентської бази «Домашнього Інтернету»: на кінець 2010 року абонентів нараховувалось 200 тисяч, на кінець 3-го кварталу 2011 року їхня кількість склала 324 тисячі (http://www.kyivstar.ua/press_center/news/releases/?id=23604), тобто лише за 9 місяців абонбаза збільшилась майже у півтори рази. Дохід «Київстар» від цього бізнес-напрямку за 9 місяців 2011 року збільшився майже вдвічі, порівняно з аналогічним періодом минулого року: з 59 до 111 мільйонів гривень. Клієнтам «Домашнього Інтернету» вперше в Україні запропоновано конвергентне фіксовано-мобільне тарифне рішення (http://www.kyivstar.ua/mm/home_internet/tariff/): кошти, які клієнти сплачують за доступ в інтернет, щомісяця повертаються їм на рахунок у вигляді бонусів, які можна переводити на номери телефонів мобільного зв’язку «Київстар» або DJUICE. У червні 2011 року завершена міграція клієнтів проводового інтернету, які раніше обслуговувалися в інформаційних системах «Beeline-Україна», до білінгових та IT-систем «Київстар». На сьогодні в компанії діє єдина система самообслуговування абонентів мобільного зв’язку та фіксованого інтернету через систему «Мій Київстар» (https://my.kyivstar.ua/tbmb/login/show.do). Клієнтів «Домашнього Інтернету» обслуговує виділений call-центр, а також понад 200 центрів обслуговування по всій Україні. У листопаді 2011 року започатковано партнерську програму (http://www.kyivstar.ua/mm/home_internet/service/partners/), що надає клієнтам «Домашнього Інтернету» можливість отримувати знижки у мережі супермаркетів побутової техніки. В грудні 2011 року користувачам «Домашнього Інтернету» запропоновано послугу «Роутер» (http://www.kyivstar.ua/mm/home_internet/service/wi_fi_router/) — для підключення до інтернету у будь-якій точці квартири і одразу з декількох пристроїв, без прокладання додаткового кабелю. Одноразова сплата за послугу 200 гривень з ПДВ включає вартість Wi-Fi роутера. Клієнт протягом десяти місяців отримує 20 гривень знижки на абонплату, що повністю компенсує кошти, сплачені за послугу «Роутер». Директор з розвитку бізнесу «Київстар» на масовому ринку Віталій Ворожбит: «За 2011 рік «Київстар» збудував найбільшу в країні мережу широкосмугового інтернету на базі волоконно-оптичної технології. На сьогодні «Київстар» — єдиний оператор, який пропонує клієнтам масового ринку мультисервісні рішення на базі проводового інтернету та мобільного зв’язку за найпривабливішою ціною. У 2012 році ми порадуємо клієнтів «Домашнього Інтернету» новими пропозиціями і зосередимось на збільшенні охоплення мережі у містах, де ми вже надаємо послугу широкосмугового інтернету». На сьогодні до мережі широкосмугового інтернету «Київстар» за технологією FTTB (Fiber To The Building — оптика до будинку) підключено 135 міст, 46 тисяч багатоквартирних будинків, де проживає 4,8 млн. сімей. «Київстар» побудував національну мережу на базі волоконно-оптично] технології, забезпечуючи жителів великих і малих міст України доступними послугами широкосмугового інтернету. Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар» (http://twitter.com/twiykyivstar) Довідка про об’єднаний «Київстар», бізнес-одиницю «Україна» VimpelCom Ltd. До складу бізнес-одиниці «Україна» VimpelCom Ltd. входять два українських телекомунікаційних оператора – ПрАТ «Київстар» і «Beeline-Україна» (ПрАТ «Українські радіосистеми» і ТОВ «Голден Телеком»). «Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв’язку і мобільного інтернету, найкращий бренд в Україні. За даними щорічного дослідження компанії Ericsson, мережа мобільного зв’язку ПрАТ «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні й регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах. «Beeline-Україна» – досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв’язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB. Бізнес-одиниця «Україна» VimpelCom Ltd. надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес». Місія «Київстар» – поліпшувати життя завдяки телекомунікаційним послугам найвищої якості. www.kyivstar.ua, www.djuice.ua, www.beeline.ua Київстар Дж.Ес.Ем. (https://favor.com.ua/company/kyivstar/) Дегтярівська вул. 53, Київ, 03110 Веб: http://www.kyivstar.ua ———————————— Цей документ було скопійовано з FAVOR.com.ua (https://favor.com.ua/article/6935.html). Всі права на матеріал зберігаються за його автором. При перепублікуванні посилання на джерело матеріалу є обов’язковим! Дата документу: 28 грудня 2011 р.