Мережа «Київстар» демонструє високу якість та продуктивність послуг зв’язку, що відповідає міжнародним стандартам роботи стільникових мереж. Такі результати показало дослідження, проведене компанією Ericsson у 4 кварталі 2011 року. Компанія Ericsson щороку здійснює дослідження роботи мереж у 5 регіонах (Європа та Близький Схід, Африка, Азія й Тихоокеанський регіон, Латинська Америка, Північна Америка). У 4 кварталі 2011 року компанія провела міжнародний незалежний аудит ключових показників продуктивності Network Quality Benchmarking GSM Radio Network Report 2011, Q4 серед 79 операторів світу, мережі яких побудовані з використанням устаткування компанії Ericsson і які дали свою згоду на оприлюднення результатів. Якість мобільного зв’язку вимірюється за багатьма показниками, зокрема: частка голосових дзвінків з високою якістю передачі голосу, частка обривів дзвінків, легкість дозвону, у тому числі з різних місць та при високому навантаженні на мережу, наявність шумів під час дзвінка, середня швидкість передачі даних від базової станції до клієнтського обладнання за технологією EDGE тощо. Показники продуктивності та якості за результатами дослідження компанії Ericsson, за якими мережа «Київстар» входить у 25% найкращих мереж світу: · Частка голосових дзвінків з високою якістю передачі голосу (Good Speech Quality) — більше 96%. · Частка обривів дзвінків — менше ніж 1 раз на 330 хвилин. · Середня швидкість передачі даних від базової станції до клієнтського обладнання за технологією EDGE — приблизно 135 Кбіт/с. · Об’єм трафіку пакетних даних зростає приблизно на 5% щомісяця. Керівник відділу по роботі з «Київстар» у компанії Ericsson Сергій Яроцький: «Результати міжнародного аудиту ключових показників роботи мобільної мережі котрий рік поспіль демонструють високу продуктивність мережі «Київстар». Приємно усвідомлювати, що завдяки багаторічному партнерству Київстар і Ericsson абоненти можуть повною мірою відчути всі переваги високоякісного зв’язку». Заступник технічного директора «Київстар» Сергій Климов: «Мережа «Київстар» — це великий злагоджений механізм, який потребує постійного удосконалення. Для забезпечення стабільної якості послуг «Київстар» ми дотримуємось високих стандартів в будівництві, експлуатації та обслуговуванні своєї мережі; використовуємо обладнання провідних світових постачальників. Все це дозволяє «Київстар» конкурувати як з регіональними, так і світовими мережами, про що свідчать результати дослідження компанії Ericsson». Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар» Довідка про об’єднаний «Київстар», бізнес-одиницю «Україна» VimpelCom Ltd. До складу бізнес-одиниці «Україна» VimpelCom Ltd. входять два українських телекомунікаційних оператора – ПрАТ «Київстар» і «Beeline-Україна» (ПрАТ «Українські радіосистеми» і ТОВ «Голден Телеком»). «Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв’язку і мобільного інтернету, найкращий бренд в Україні. За даними щорічного дослідження компанії Ericsson, мережа мобільного зв’язку ПрАТ «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні й регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах. «Київстар» – досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв’язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB. Мережа широкосмугового інтернету (послуга «Домашній Інтернет) функціонує у 135 містах України. Бізнес-одиниця «Україна» VimpelCom Ltd. надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес». Місія «Київстар» – поліпшувати життя завдяки телекомунікаційним послугам найвищої якості. www.kyivstar.ua, www.djuice.ua, www.beeline.ua Довідка про компанію Ericsson Компанія Ericsson – найбільший у світі постачальник технологічних рішень і професійних послуг для операторів зв’язку. Лідер в області технологій мобільного зв’язку 2-го (2G), 3-го (3G) і 4-го (4G) поколінь. Сьогодні більше 40% світового мобільного трафіку проходить через мережі, побудовані на обладнанні Ericsson, ми здійснюємо підтримку мереж із загальною абонентською базою більше двох мільярдів чоловік. Портфель продуктів компанії включає в себе інфраструктурне обладнання для мереж мобільного і фіксованого зв’язку, професійні послуги, програмне забезпечення, рішення в сфері широкосмугового доступу і мультимедійних сервісів для операторів, корпоративного сектора і медіа-індустрії. Ericsson втілює своє стратегічне бачення «Спілкування без кордонів – для кожного» через постійний пошук інновацій, розробку передових технологій та надійних бізнес-рішень. Ericsson працює в 180 країнах світу, штат співробітників налічує понад 100 000 чоловік. У 2011 році продажі компанії склали USD 35 млрд. (SEK 226,9 млрд.). Компанія заснована в 1876 році, штаб квартира розташовується в Стокгольмі, Швеція. Акції Ericsson котируються на OMX NASDAQ, Стокгольмській фондовій біржі і американській біржі NASDAQ. |