Через суворі природні умови, якими була відзначена зима 2011-2012, збільшилася кількість звернень до Контрольно-рятувальної служби Криму (КСС). За зимовий період було прийнято і успішно оброблено близько 250 звернень, що надійшли на номер (067) 555-000-1, наданий компанією «Київстар». Цього року на Кримському півострові стояла аномальна зима – січень і лютий були відзначені постійними штормовими попередженнями. Спеціалізовані служби закликали кримчан і гостей півострова уникати походів у гори або вибирати найбільш безпечні маршрути, неухильно дотримуючись техніки безпеки і виконуючи правила відвідування гірсько-лісової зони. Тільки в січні 2012 року було зареєстровано 18 надзвичайних ситуацій в горах, тоді як за такий само період 2011 року тільки 1. З початку січня до кінця лютого співробітниками КСС Криму в гірсько-лісовій зоні допомога надавалася 52 рази, причому половина з них (26) – у лютому. Директор Кримської філії «Київстар» Геннадій Хмара: «Завдання «Київстар» і кримських рятувальників збігаються – ми, як професіонали своєї справи, повинні подбати про комфортний і безпечний відпочинок кожного жителя або гостя Криму, тому в кінці 2011 року наша компанія прийняла рішення надати допомогу Контрольно-рятувальній службі (КСС) – було закуплено технічне і спеціалізоване медичне обладнання та надано єдиний, простий для запам’ятовування номер для зв’язку з рятувальниками». Зателефонувавши на цей номер (067) 555-000-1, туристи можуть отримати консультацію про стан маршрутів і погодні умови в гірсько-лісовій зоні, правила поведінки в горах. Скористатися новою можливістю встигли сотні туристів. Попередній дзвінок і оперативна телефонна допомога допомогли уникнути безлічі надзвичайних подій. При цьому, виникали ситуації, в яких була потрібна допомога професійних рятувальників «на місці події». Так, наприкінці січня двоє молодих людей заблукали в горах, вирушивши в похід. Однак, завдяки зарядженим мобільним телефонам і якісному зв’язку, вони змогли повідомити рятувальникам про свою проблему, описавши ситуацію і своє місце розташування так, як вони його оцінювали на той момент. Протягом декількох годин три групи рятувальників вели пошукові роботи в невірному напрямі, керуючись інформацією, повідомленої туристами, що заблукали. Оскільки пошук в означеному районі результатів не дав, було прийнято рішення спробувати визначити місце розташування постраждалих, використовуючи мобільну послугу «Маячок» від «Київстар». Це дозволило виявити невірне самоорієнтування туристів, скоригувати пошуки і врятувати людей. Начальник Контрольно-рятувальної служби Криму Володимир Мельников: «Щодня наш черговий приймає дзвінки за номером (067) 555-000-1 і консультує людей, що дозволяє уникати багатьох неприємних пригод. Часом, досить акцентувати увагу туристів на складному стані пішохідного чи автомобільного маршруту, а також привести приклади рятувальних робіт, що ведуться в даний момент, для того, щоб турист зрозумів і оцінив всі ризики і прийняв вірне рішення щодо організації походу. Крім того, ми на практиці оцінили допомогу, яку може надати мобільний зв’язок і корисні навігаційні послуги типу «Маячка». Довідка про об’єднаний «Київстар», бізнес-одиницю «Україна» VimpelCom Ltd. До складу бізнес-одиниці «Україна» VimpelCom Ltd. входять два українських телекомунікаційних оператора – ПрАТ «Київстар» і «Beeline-Україна» (ПрАТ «Українські радіосистеми» і ТОВ «Голден Телеком»). «Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв’язку і мобільного інтернету, найкращий бренд в Україні. За даними щорічного дослідження компанії Ericsson, мережа мобільного зв’язку ПрАТ «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні й регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах. «Київстар» – досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв’язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB. Мережа широкосмугового інтернету (послуга «Домашній Інтернет) функціонує у 135 містах України. Бізнес-одиниця «Україна» VimpelCom Ltd. надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес». Місія «Київстар» – поліпшувати життя завдяки телекомунікаційним послугам найвищої якості. www.kyivstar.ua, www.djuice.ua, www.beeline.ua |