Все більше корисних послуг зв’язку становляться доступними для абонентів «Beeline-Україна» після об’єднання «Київстар» та «Beeline-Україна». Нещодавно до переліку таких можливостей додались безкоштовні інформаційні послуги «Передзвони мені», «Повідомити мене» та «Хто дзвонив». «Київстар» (http://www.kyivstar.ua/) відкрив для абонентів «Beeline-Україна» (http://www.beeline.ua/ua/index.wbp) додаткові сервіси — «Передзвони мені» (http://www.kyivstar.ua/mm/mobile/services/outofmoney/call_me/), «Повідомити мене» (http://www.kyivstar.ua/mm/mobile/services/network/notify/) та «Хто дзвонив» (http://www.kyivstar.ua/mm/mobile/services/network/whocalled/). Це корисні інформаційні послуги, що дозволяють залишатись на зв’язку та заощаджувати, а також комфортно спілкуватись, дізнаючись про співрозмовників, які стали доступними для дзвінка, та про пропущені виклики. Також «Київстар» розширив функціонал послуги «Повідомити мене» додатковими можливостями: «Денний режим», «Лінія вільна», «Повідомити про мене». Перша функція дозволяє отримувати інформаційні повідомлення виключно з 07:00 до 23:00. Друга — отримувати повідомлення про закінчення розмови співрозмовника, якщо його лінія була зайнята. Третя функція допоможе користувачеві проінформувати інших абонентів про його появу в мережі. Деталі про нові можливості послуги читайте на сторінці послуги (http://www.kyivstar.ua/mm/mobile/services/network/notify/). Щоб регулярно дізнаватися, коли потрібний абонент з’явиться на зв’язку, необхідно перевірити статус послуги «Повідомити мене» — запит *100*12*1# (клавіша виклику) та при необхідності підключити її — відправити запит *100*12*2# (клавіша виклику) або зателефонувати за безкоштовним номером 477*712*. Щоб отримувати інформацію про пропущені вхідні дзвінки у час, коли телефон був вимкнений, потрібно активувати послугу «Хто дзвонив». Замовити її можна через запит *100*03*2# (клавіша виклику) або за коротким безкоштовним номером 477*711*. Послуги «Повідомити мене» та «Хто дзвонив» надаються безкоштовно. Для відправки співрозмовникові запиту «Передзвони мені» клієнтам «Київстар» та «Beeline-Україна» потрібно набрати комбінацію *130*380ХХХХХХХХХ#, де 380ХХХХХХХХХ — номер абонента, з яким необхідно зв’язатись. Перші 5 запитів безкоштовні, наступні — тарифікуються по 0,10 грн. за кожен запит. Абонент може скористатися послугою 20 разів на добу. Послуга доступна у роумінгу. Сподіваємося, що ці послуги стануть такими ж затребуваними серед клієнтів «Beeline-Україна», як і серед клієнтів «Київстар» та DJUICE (http://djuice.ua/ua/). Наприклад, лише протягом 2011 року користувачі послуг «Повідомити мене» та «Хто дзвонив» отримали більше 4 млрд. SMS-повідомлень про пропущені дзвінки та про те, що абонент знову доступний для спілкування. Завдяки цьому клієнти здійснили більше 1 млрд. необхідних викликів. Також упродовж року абоненти «Київстар» відправили понад 500 млн. запитів з проханням передзвонити (послуга «Передзвони мені») і кожне друге прохання було задоволено адресатами. Об’єднаний «Київстар» надає корисні послуги для комфортного спілкування всім своїм клієнтам. Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар» (http://twitter.com/twiykyivstar) Довідка про об’єднаний «Київстар», бізнес-одиницю «Україна» VimpelCom Ltd. До складу бізнес-одиниці «Україна» VimpelCom Ltd. входять два українських телекомунікаційних оператора – ПрАТ «Київстар» і «Beeline-Україна» (ПрАТ «Українські радіосистеми» і ТОВ «Голден Телеком»). «Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв’язку і мобільного інтернету, найкращий бренд в Україні. За даними щорічного дослідження компанії Ericsson, мережа мобільного зв’язку ПрАТ «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні й регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах. «Київстар» – досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв’язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB. Мережа широкосмугового інтернету (послуга «Домашній Інтернет) функціонує у 138 містах України. Бізнес-одиниця «Україна» VimpelCom Ltd. надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес». Місія «Київстар» – поліпшувати життя завдяки телекомунікаційним послугам найвищої якості.www.kyivstar.ua, www.djuice.ua, www.beeline.ua Київстар Дж.Ес.Ем. (https://favor.com.ua/company/kyivstar/) Дегтярівська вул. 53, Київ, 03110 Веб: http://www.kyivstar.ua ———————————— Цей документ було скопійовано з FAVOR.com.ua (https://favor.com.ua/article/7907.html). Всі права на матеріал зберігаються за його автором. При перепублікуванні посилання на джерело матеріалу є обов’язковим! Дата документу: 26 березня 2012 р.