У рамках Національного конкурсу шкільних газет, який пройшов у м. Миколаєві, телеком-оператор «Київстар» організував семінар-тренінг «Безпека дітей в інтернеті». Семінар відвідали понад 100 юних журналістів з усієї Україні. 26-28 квітня 2012 р. в Миколаєві пройшов Національний конкурс шкільних газет. Щорічно в конкурсі беруть участь газети, теле-, фото – та радіорепортажі шкіл, ліцеїв, гімназій та професійних училищ з усієї країни. На XV ювілейний конкурс було надіслано більше 3000 робіт. В цьому році в рамках конкурсу «Київстар» провів семінар-тренінг для журналістів-школярів. Основною темою тренінгу були питання безпеки та захисту особистої інформації у Всесвітній Мережі. Спеціаліст з соціальних та бізнес-комунікацій, модератор тренінгу Борис Ходорковський: «Тренінг, присвячений питанням безпеки дітей в інтернеті, ініційований «Київстар», виявився актуальним і корисним для юних журналістів, адже більшу частину інформації для підготовки матеріалів для шкільних видань вони черпають в інтернеті. Дуже важливо вчасно ознайомити школярів з можливими загрозами, які існують в інтернет-просторі, психологічно підготувати їх до роботи в мережі, щоб перебування там було і корисним, і безпечним». Учасник семінару Костянтин Ісаєв: «Я практично щодня використовую інтернет і для навчання, і для роботи в шкільній газеті, і для відпочинку. На тренінгу мені докладно і доступно розповіли про особливості безпеки персональних даних, можливі загрози в мережі, а це дуже корисна інформація не тільки для мене як початківця журналіста, а й для моїх однолітків. Я обов’язково поділюся отриманою інформацією і підготую матеріал для своєї шкільної газети». Уже більше 4 років «Київстар» реалізує програму «Безпека дітей в інтернеті». За цей час створено «білий список» сайтів для дітей, впроваджена унікальна на телеком-ринку соціальна послуга «Батьківський контроль» для безпечного виходу в інтернет з мобільного дитини. Спільно з експертами Інституту психології ім. Г. С. Костюка розроблено посібник для батьків, разом зі шкільними вчителями створені методичні та навчальні матеріали з викладання онлайн-безпеки для школярів. У минулому році «Київстар» безкоштовно надав широкосмуговий інтернет 200 школам по всій Україні в рамках співпраці з Міністерством освіти і науки України. Сотні волонтерів компанії постійно проводять інформаційну роботу з учнями та вчителями шкіл за правилами безпечної поведінки в інтернеті, піклуючись про створення безпечної території для навчання, спілкування та розвитку дітей.
Довідка про Національний конкурс шкільних газет
Перший конкурс шкільних газет відбувся в 1997 році. Участь у ньому взяли близько 50 газет зі шкіл м. Миколаєва. Організаторами Національного конкурсу шкільних газет є Національна спілка журналістів України, Національна Академія педагогічних наук України, Асоціація молодіжної преси України та Коледж преси та телебачення (м. Миколаїв). За 15 років проведення Національного конкурсу шкільних газет в архівах накопичено 17531 робота. Майже 53 тисяч учнів, що навчаються в школах і гімназіях, колегіумах та ліцеях, вечірніх школах і школах-інтернатах, у позашкільних і професійно-технічних навчальних закладах стали членами редколегій власних видань. Довідка про об’єднаний «Київстар», бізнес-одиницю «Україна» VimpelCom Ltd. До складу бізнес-одиниці «Україна» VimpelCom Ltd. входять два українських телекомунікаційних оператора – ПрАТ «Київстар» і «Beeline-Україна» (ПрАТ «Українські радіосистеми» і ТОВ «Голден Телеком»). «Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв’язку і мобільного інтернету, найкращий бренд в Україні. За даними щорічного дослідження компанії Ericsson, мережа мобільного зв’язку ПрАТ «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні й регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах. «Київстар» – досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв’язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB. Мережа широкосмугового інтернету (послуга «Домашній Інтернет) функціонує у 138 містах України. Бізнес-одиниця «Україна» VimpelCom Ltd. надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес». Місія «Київстар» – поліпшувати життя завдяки телекомунікаційним послугам найвищої якості. www.kyivstar.ua, www.djuice.ua, www.beeline.ua |