Арбітражний суд Москви відмовив компанії «Нестле Росія», яка вимагала визнати неналежною рекламу «Юнілівер» зі слоганом «І ніякої магії». Цей слоган використовувався в рекламі бульйонних кубиків Knorr. У російській дочірній Nestle (https://favor.com.ua/company/nestle/) вважали, що ця реклама дискредитує кубики Maggi Nestle, тому що слова Maggi і «магії» співзвучні. Суд просили припинити розповсюдження цієї реклами, яка є проявом «недобросовісної конкуренції». Юрист «Нестле Росія» пропонував відповідачам замінити слоган на фразу «Ніякого чарівництва». Юристи «Юнілівер» вважають, що ніякого некоректного порівняння в ролику немає. За їх замовлення були проведені і лінгвістичні дослідження, і маркетологічні, які показали, що ролик Knorr не асоціюється у споживачів з Maggi і реклама не вплинула на динаміку продажів кубиків від Nestle. У заяві юристів відповідача також зазначено, що слово «магія» – частина російської мови та її використання не обмежено. ———————————— Цей документ було скопійовано з FAVOR.com.ua (https://favor.com.ua/article/8670.html). Всі права на матеріал зберігаються за його автором. При перепублікуванні посилання на джерело матеріалу є обов’язковим! Дата документу: 15 грудня 2011 р.