1. Обґрунтування Конкурс торгових марок «Фаворити Успіху» є публічним та відкритим суспільнокорисним конкурсом, що проводиться на підставі щорічних багаторівневих рейтингових досліджень з метою визначення успішних товарів та послуг, що представлені в Україні. В конкурсі беруть участь всі торгові марки товарів та послуг, що офіційно присутні на українському ринку у відповідних категоріях свого профілю. Також у дослідженнях конкурсу беруть участь столичні розважальні, торгові та фінансові заклади, засоби масової інформації, та найяскравіші представники вітчизняного шоу-бізнесу. Успішність конкурсантів визначається за спеціальною формулою «обчислення Успіху»: якість визначають експерти, популярність — публічні люди, а продемонструвати свою довіру та прихильність до торгових марок можуть усі бажаючі, тобто безпосередні споживачі, які висловлюють свою думку та голосують за свої улюблені торгові марки у інтернет-опитуванні на веб-сайті конкурсу www.FAVOR.com.ua. Вивчення суспільної думки шляхом опитування респондентів за методикою «Формула Успіху» на підставі вибору споживачів та рекомендацій експертів дозволяє: – відстежити рівень популярності певних торгових марок та лояльності до них споживачів; – визначити лідерів певних ринкових сегментів (переможців Конкурсу) та позиції торгових марок відносно конкурентів; – відстежити динаміку змін у перевагах споживачів протягом року та виявити особливості попиту споживачів; – спрогнозувати розвиток певних торгових марок та рівень їх популярності у майбутньому. Для досягнення загальнонаціонального масштабу покриття досліджень, більша частина опитувань споживачів проводиться в інтернеті. Інтернет-суспільство в Україні в основній масі представлено «середнім класом», що підтверджується соціально-демографічним портретом респондентів, який приводиться у дослідженні. Середній клас є найбільш активним на ринках, та на його долю припадає левова частка попиту, що можна пояснити наступним чином: багаті хоча й мають високі середні витрати, проте є порівняно нечисленним класом, з іншого боку, частка бідних у суспільстві є більшою, проте їхні середні затрати є порівняно невеликими. Водночас, поведінка середнього класу на ринках є найбільш раціональною (а відтак — найбільш прогнозованою) порівняно з найбагатшими (представники яких присутні у складі Журі Успішних Людей конкурсу), для яких практично не існує фінансових обмежень, та найбіднішими, яких турбує виключно питання задоволення базових потреб. Середній клас в Україні у найближчому майбутньому зростатиме. Вивчення особливостей попиту середнього класу, цінностей та стилю життя цієї групи громадян дозволяє спрогнозувати розвиток окремих ринків у майбутньому та допомогти у провадженні маркетингової стратегії, зокрема рекламних кампаній, позиціонуванні товарів на ринку. 2. Мета та завдання дослідження Загальною метою незалежних рейтингових досліджень в рамках конкурсу «Фаворити Успіху» є: – визначення об’єктивних рейтингів якості та популярності торгових марок, на базі експертної думки та вибору споживачів, перед якими представлений весь можливий асортимент пропозицій, присутніх на ринку. Рейтингові дослідження у межах конкурсу «Фаворити Успіху» не передбачають отримання респондентами обов’язкової додаткової інформації від конкурсантів, учасників досліджень і є цілком незалежними. 3. Опис дослідження Тип дослідження: рейтингове дослідження. Метод збору даних: кількісні дослідження. Експертні опитування, масштабні анкетування споживачів. Період проведення дослідження: 1 січня 2009 року — 31 грудня 2009 року. Оцінка результатів дослідження: Рейтинги, отримані в результаті досліджень, обчислені спеціалістами маркетингової дослідницької компанії InMind. Перевірка об’єктивності дослідження: Об’єктивність рейтингів підтверджена аудитом Київського міжнародного інституту соціології (КМІС). Звіт відображає рейтингові позиції торгових марок категорії «Кефір» (Продукти харчування / Молочна продукція), з позицією кожного учасника по відношенню до конкурентів, а також загальну оцінку учасника по кожній з респондентських груп. 4. Методика проведення дослідження та оцінки конкурсантів Методика проведення рейтингових досліджень «Формула Успіху» розроблена компанією Global Research Industry Inc. (США) та адаптована до особливостей українського ринку доктором філософських наук, професором, генеральним директором компанії «Київський міжнародний інститут cоціології» (КМІС) Володимиром Паніотто. Рейтингові позиції учасників досліджень визначаються шляхом анкетування трьох респондентських груп. Фаворитів, найуспішніші торгові марки, у групах категорій Товари, Послуги та Медіа обирають 3 експертні комісії: Спеціалісти, Успішні Люди та Споживачі. Вибір найкращих у розділах Життя міста та Шоу-бізнес відбувається за участю двох експертних комісій: Успішних Людей та Споживачів. Спеціалісти До складу комісії запрошуються фахівці вузького профілю, представники спеціалізованих ЗМІ, наукові працівники профільних інститутів, практикуючи лікарі, представники організацій з питань захисту прав Споживачів, фахівці з державних та громадських організацій, інших підприємств, установ, організацій, які працюють в різних галузях народного господарства, де здійснюють свою діяльність учасники Конкурсу. Спеціалісти (експерти у певній галузі), які представляють торгові марки, що є учасниками конкурсу, не можуть обирати власні марки, та не можуть голосувати у категоріях у яких представлені марки їх компанії. Підбір та формування комісії Спеціалістів здійснюється Організатором та партнерами Конкурсу з досліджень. Процедура створення цієї комісії також припускає можливість самовисування. Спеціалісти, які бажають долучитися до комісії, мають заповнити заявку. Організатор може запитати у претендента додаткові відомості та їхнє документальне підтвердження. Голосування Спеціалістів відбувається щорічно, один раз на рік, та завершується напередодні передачі результатів голосування незалежної рейтингової агенції та аудиторам. Спеціалісти можуть проголосувати за категорії товарів та послуг, відповідні їх спеціалізації, під власним ім’ям. Дані кожного фахівця (ім’я та прізвище, посада та місце роботи, можливо додаткові відомості за бажанням), разом із фотографією та логотипом компанії, яку представляє Спеціаліст, розміщується на веб-сайті Конкурсу, у розділі «Експерти» (https://favor.com.ua/experts/), а також у щорічних виданнях конкурсу. Журі Успішних Людей (Знаменитості) Успішна Людина — особа відома широким верствам населення з преси або телебачення, яка приймає участь у голосуванні у складі Журі Успішних Людей, та приймає участь у церемонії нагородження, вручає нагороду Переможцеві на сцені. До складу Журі Успішних Людей входять найвідоміші та впізнанні люди України, знаменитості. Саме вони впливають на формування смаків та переваг українців, є прикладом для наслідування, гордістю нації, кумирами молодого покоління, тобто осіб, що досягли успіху у власному напрямку діяльності та можуть гідно оцінити успіх інших. Таких людей без перебільшення можна назвати «експертами по Успіху», оскільки кожен з них є успішною особою. Учасників голосування оцінюють видатні українці, які досягли визнання у різних галузях діяльності. До складу Журі запрошуються: представники українського бомонду, діячі вітчизняної культури та мистецтва, зірки естради та кіно, відомі співаки, ведучі програм на радіо та телебаченні, режисери, дизайнери одягу, успішні підприємці, представники рекламного бізнесу, ресторатори, спортсмени, письменники та видавці, громадські діячі, тобто обличчя-бренди, які регулярно з’являються у пресі та на телебаченні. Підбір та формування Журі Успішних Людей здійснює Організатор. Самовисування до Журі Успішних Людей неможливе. Члени Журі Успішних Людей мають змогу обирати номінації для голосування на власний розсуд та приймати участь лише у номінаціях у яких вони достатньо обізнані та мають власну думку щодо учасників, і таким чином можуть зробити свідомий вибір. Організатор представляє кожного члена Журі Успішних Людей, що брав участь у дослідження, у звіт-буклетах Конкурсу та на веб-сайті конкурсу, у розділі Журі Успішних Людей (https://favor.com.ua/experts/celebrities/) індивідуально та поіменно. Споживачі Увійти до цієї комісії може кожен користувач інтернету, який споживає товари та користується послугами, що представлені на голосуванні, та бажає прийняти участь у визначенні найкращих товарів та послуг поточного року. Споживачі мають змогу обирати номінації для голосування на власний розсуд, та приймати участь лише у номінаціях у яких вони достатньо обізнані та мають власну думку щодо учасників, і таким чином можуть зробити свідомий вибір. У інших номінаціях, у яких Споживач не має певної думки, або не має досвіду для того щоб зробити свій вибір, користувач має можливість переглядати рекомендації інших, обізнаних Споживачів, роздивлятись інформацію про торгові марки, та про компанії що їх представляють, у онлайн-каталозі. На відміну від експертів з інших комісій Споживачі мають змогу голосувати у кожному з чотирьох кварталів протягом всього року. Така система голосування дозволяє враховувати коригування вподобань Споживачів впродовж року, що пов’язана із покращенням або погіршенням якості продукції наявних марок та появою на ринку нових пропозицій. При підрахунку загальнорічної оцінки голосування Споживачів, підсумовується середньоарифметичним бал, отриманий в кожному з чотирьох річних кварталів. Крім можливості відслідковувати динаміку змін у перевагах Споживачів, система розбивки опитування на 4 річних квартали виключає можливість здійснення злочинних накруток (т.з. «флешмобів») на користь певних номінантів, оскільки кожна квартальна оцінка «врівноважується» на фоні інших річних кварталів. Календарні етапи голосування Споживачів: – 1 січня — 31 березня – 1 квітня — 30 червня – 1 липня — 30 вересня – 1 жовтня — 31 грудня Процедура підрахунку рейтингів Респонденти кожної з комісій, при голосуванні у будь-якої номінації, відзначають від 1-ї до 5-ох торгових марок (у залежності від кількості марок що представлені у певній номінації), які вони вважають найкращими. Загальна оцінка кожної респондентської комісії по кожній окремій номінації вважається репрезентативною тільки у разі якщо в номінації проголосували не менш ніж 5 респондентів. Розраховуються відсотки згадування кожної торгової марки відносно загальної кількості згадувань у даній номінації. Відсотки нормуються таким чином, щоб найбільший відсоток дорівнював 5 балам, а 0% — 0. Для кожного учасника обчислюється загальний бал на основі балів, отриманих від усіх 3-х респондентських груп. При обчисленні загального бала враховується вагомість думки кожної комісії, що задіяна у голосуванні. При обчисленні абсолютных переможців конкурсу прийняті наступні ваги: Таким чином, остаточний бал розраховується за формулою: БАЛ = (нормований бал Спеціалістів)*0,4 + (нормований бал Журі Успішних Людей)*0,2 + (середній за рік нормований бал Споживачів)*0,4. За результатами оцінок у кожній таблиці, згідно позиціям які зайняв учасник, рейтингова агенція, використовуючи професійні технології, обчислює кінцеву оцінку. Таким чином визначаються Переможці в кожній номінації Конкурсу. Абсолютним Фаворитом у категорії вважається учасник, що посів 1-ше місце за інтегральною комплексною оцінкою в рейтинговій таблиці даної номінації, та уклав угоду Офіційного Переможця із Організатором. Конкурсант, що посів перше місце за оцінками окремої експертної комісії, може бути визнаним відповідно: Фаворитом Експертів, Фаворитом Успішних Людей або Фаворитом Споживачів. У випадку, якщо за лідера публічного споживчого інтернет-опитування (Фаворита Споживачів) не було віддано жодного голосу двох інших Журі, така перемога, на думку аудиторів конкурсу, не може вважатися повною мірою об’єктивною і тому не оголошується публічно. 5. Продукт дослідження Загальний результат за інтегральною оцінкою у категорії «Кефір» (Продукти харчування / Молочна продукція) Торгова марка Місце Загальний бал Експерти Успішні Люди Споживачі Галичина 1 4.79 5 4 4.97 Баланс Біо Преміум (Юнімілк) 2 4.14 3.75 5 4.09 Щодня (Rainford Foods) 3 3.96 5 0 4.91 Баланс Біо Класика (Юнімілк) 4 3.4 2.5 2 5 Яготинський 5 3.35 2.5 3 4.37 Галактон (Юнімілк) 6 3.3 3.75 4 2.51 Веселий молочник (Вімм-Білль-Данн) 7 3.12 2.5 3 3.8 Слов’яночка (Вімм-Білль-Данн) 8 3.02 2.5 2 4.04 Rainford 9 2.42 2.5 0 3.54 Простоквашино (Юнімілк) 10 2.24 1.25 2 3.34 Веселий пастушок (Данон) 11 1.94 1.25 0 3.6 Біла лінія (MilkLife) 12 1.71 2.5 1 1.27 Злагода (Приднепровский комбинат) 13 1.42 1.25 0 2.29 Фанні (Лакталіс) 14 1.4 1.25 0 2.24 Ласуня (Балтський МКК) 15 1.39 2.5 0 0.97 7я (1-й Київський молокозавод) 16 1.35 1.25 0 2.12 Кремез 17 1.34 2.5 0 0.84 Лактонія (Лакталіс) 18 1.16 1.25 1 1.14 Добрыня (Геркулес) 19 1.15 0 0 2.87 Білосвіт (Лакталіс) 20 1.1 1.25 0 1.5 Гурманика (Західна молочна група) 21 0.82 1.25 0 0.81 Волошкове поле (Юрія-Фортуна) 22 0.75 1.25 0 0.63 Заречье (Куп’янський молочноконсервний комбінат) 23 0.73 1.25 0 0.58 Premialle (MilkLife) 24 0.7 1.25 1 0 Neo Vit 25 0.58 0 1 0.94 Живинка (Данон) 26 0.54 0 0 1.34 Рудь (Житомирський маслозавод) 27 0.5 0 0 1.26 Добряна (Мілкіленд) 28 0.49 0 0 1.23 Молочна ріка (Олком) 29 0.44 0 0 1.09 Домик в деревне (Вімм-Білль-Данн) 30 0.42 0 0 1.06 Славія (Баштанський СЗ) 30 0.42 0 0 1.06 100 корів (MilkLife) 31 0.39 0 0 0.98 Молочна родина (Західна молочна група) 32 0.26 0 0 0.66 Фаворит 33 0.25 0 0 0.63 Optimal (Західна молочна група) 34 0.22 0 0 0.56 Марічка (Продукти України) 34 0.22 0 0 0.56 Гармонія (Лубенський молочний завод) 35 0.09 0 0 0.22 Здорово (Золотоношський МК) 36 0.07 0 0 0.17 Кагма 36 0.07 0 0 0.17 Молочний кувшинчик 36 0.07 0 0 0.17 Святошино 36 0.07 0 0 0.17 Комісія Експертів-Професіоналів Комісія Експертів-Професіоналів складається за галузевими напрямками діяльності, які відповідають номінаціям конкурсу. Анастасія Жуль Технолог-кулінар Анатолій Степенко Шеф-кухар Валерій Крамаренко Адміністратор продуктового магазину Віталій Анастасьєв Менеджер з продажу продуктів харчування Віталій Лінник Шеф-кухар Галина Анатоліївна Соловйова К. м. н., доцент, лікар-гастроентеролог ККВ МЦ «Універсальна клініка «Оберіг» Галина Дмитровська Провідний науковий співробітник НДІХТ НДЧ Національного университету харчових технологій Галина Шубіна Редактор рубрики видавництва «Біопром», журнал «М’ясний бізнес», «Продукти і інгредієнти» Дмитро Ревенко Редактор сайту cookbook.itop.net Інна Олешко Прес-служба ДП «Чернігівстандартметрологія» Ірина Акінфієва Зам. головного редактора журналу «Продукты & ингредиенты» Ірина Брусєнцова Інженер-технолог громадського харчування Ірина Могильна Кондитер Ірина Франк Редактор рубрик журналів «Эксперт вкуса» та «Кулинарные идеи». ВД «Платформа Паблисити» Катерина Данилевська Редактор кулінарного порталу Food.ua Надія Дронова Головний редактор порталу www.smachno.ua Надія Іванівна Дзензур Шеф-повар ресторану «Коммунальная квартира» Наталія Володимирівна Притульська Доктор технічних наук, професор, зав. кафедри товарознавства та експертизи продовольчих товарів Київського національного торговельно-економічного університету Наталія Маньковська Бізнес-консультант з організації роздрібної торгівлі побутовами товарами та продуктами харчування Наталія Миколаївна Міхньова Кандидат медичних наук, дієтолог, гастроенторолог медичного центру при Українському НДІ харчування Оксана Володимирівна Щирська Завідувач лабораторії кафедри технології харчування університету «Україна» Олег Сотник Кухар Олександр Юрченко Шеф-кухар ресторану «Опалкова хата» Олександра Кириленко лікар-дієтолог, клініка «Віріа» (044) 289-61-50, медцентр «Достомед» (044) 286-00-22 Олена Володимирівна Єделькіна ПП «САГІТТА» Олена Нестринюк Менеджер категорії кулінарія, Nestle Ольга Василівна Дудчак Шеф-Кухар з міжнародним досвідом роботи Роман Сапаров Шеф-кухар Світлана Берзіна Президент Всеукраїнської організації «Жива планета» Тамара Герасименко Директор кафе-бару «Флет», на Волинській-22 Тетяна Євгенівна Шарахматова Кандидат технічних наук, доцент кафедри технології молока і сушіння харчових продуктів Тетяна Іванівна Фотіна Професор, доктор ветеринарних наук, завідувач кафедри ветсанекспертизи, мікробіології, зоогігієни та якості і безпеки продуктів тваринництва Сумського національного аграрного університету Эрве Бурдон Власник HoReCa consulting. Випускник школи кулінарів в Парижі. Автор ряду статей у провідних кулінарних виданнях. Юрій Лєвін Кондитер, фуд-стиліст Загальна оцінка комісії Експертів-Професіоналів у категорії «Кефір» (Продукти харчування / Молочна продукція) Торгова марка Місце Загальний бал % Галичина 1 5 9.3 Щодня (Rainford Foods) 1 5 9.3 Баланс Біо Преміум (Юнімілк) 2 3.75 6.98 Галактон (Юнімілк) 2 3.75 6.98 Rainford 3 2.5 4.65 Баланс Біо Класика (Юнімілк) 3 2.5 4.65 Біла лінія (MilkLife) 3 2.5 4.65 Веселий молочник (Вімм-Білль-Данн) 3 2.5 4.65 Кремез 3 2.5 4.65 Ласуня (Балтський МКК) 3 2.5 4.65 Слов’яночка (Вімм-Білль-Данн) 3 2.5 4.65 Яготинський 3 2.5 4.65 7я (1-й Київський молокозавод) 4 1.25 2.33 Premialle (MilkLife) 4 1.25 2.33 Білосвіт (Лакталіс) 4 1.25 2.33 Веселий пастушок (Данон) 4 1.25 2.33 Волошкове поле (Юрія-Фортуна) 4 1.25 2.33 Гурманика (Західна молочна група) 4 1.25 2.33 Заречье (Куп’янський молочноконсервний комбінат) 4 1.25 2.33 Злагода (Приднепровский комбинат) 4 1.25 2.33 Лактонія (Лакталіс) 4 1.25 2.33 Простоквашино (Юнімілк) 4 1.25 2.33 Фанні (Лакталіс) 4 1.25 2.33 100 корів (MilkLife) 5 0 0 Neo Vit 5 0 0 Optimal (Західна молочна група) 5 0 0 Гармонія (Лубенський молочний завод) 5 0 0 Добрыня (Геркулес) 5 0 0 Добряна (Мілкіленд) 5 0 0 Домик в деревне (Вімм-Білль-Данн) 5 0 0 Живинка (Данон) 5 0 0 Здорово (Золотоношський МК) 5 0 0 Кагма 5 0 0 Марічка (Продукти України) 5 0 0 Молочна ріка (Олком) 5 0 0 Молочна родина (Західна молочна група) 5 0 0 Молочний кувшинчик 5 0 0 Рудь (Житомирський маслозавод) 5 0 0 Святошино 5 0 0 Славія (Баштанський СЗ) 5 0 0 Фаворит 5 0 0 Журі Успішних Людей Mavka Khome Дизайнер одягу Аліна Гросу Співачка Альберт Фельдман шеф-редактор Анатолій Матвійчук Співак, поет, композитор Ангеліна Завальська Співачка, учасниця групи «Алібі» Андранік Алексанян Співак, переможець дитячого конкурсу «Євробачення – 2009» Анжеліка Рудницька Телеведуча, співачка Анна Завальская Співачка, учасниця гурту «Алібі» Анна Широка Радіо NRJ, Ді-джей Марта Антон Лірник Режисер, сценарист, телеведучий Аріна Домскі Співачка Артем Атепалихін Керуючий партнер TOPLawyer Член Асоціації правників України Член Координаційної ради молодих юристів при Міністерстві юстиції України Бата Недич Режисер Валентина Данішевська Директор Центру комерційного права Власта Фірсова-Шовковська Телеведуча,журналіст, громадській діяч Володимир Гришко Народний артист України Володимир Новіков Гурт Фліт Володимир Ткаченко Співак Гайтана Співачка Денис Силантьєв Олімпійський чемпіон Діля Приступа Група «НеДіля» Євгеній Анішко Співак, учасник групи «4 королі» Жанна Боднарук Співачка, заслужена артистка України, президент благодійного фонду «СПІВАЙ, УКРАЇНО!» Ігор Посипайко Телеведучий Ігор Шуб Режисер-постановник Національного Палацу мистецтв «Україна». Режисер-сценаріст програми «Я все про вас знаю» на каналі «Інтер» Інна Воронова Співачка Ірина Ольховська Модель, ex-учасниця групи SMS Кирило Туриченко Співак Лілія Пустовіт Дизайнер одягу Любов Гетьманська Директор з розвитку IKON Luxury Marketing&Fashion Consulting Макс Гордєєв Співак Маня Співачка Марина Асаулюк Засновник та провідний дизайнер Fashion-дому «МОА» Марися Горобець Телеведуча, ведуча світських заходів, акторка Марія Собко співачка, переможниця конкурсу «Фаворити Успіху – 2008» у номінації «Молодий талант» Маша Ізотова Дизайнер Монро Шоу Monroe Наталія Валевська Співачка Наталія Морозова Співачка Наталія Тарашевська Дизайнер одягу Оксана Алієва Маркетинг-директор «Альфа-банку» Оксана Бризгалова Співачка «МилосскаЯ» Олег Собчук Співак, лідер гурту С.К.А.Й Олексій Сєдов Продюсер, режисер Олена Красько Продюсер, сценарист, музичний публіцист, режисер масових видовищ Олена Олегівна Рудик Голова правління Першого Ділового телеканалу Олена Щербань Міс Україна Світу-2000, увійшла в ТОП-10 на Міс Світу-2000. Начальник управління зі зв’язків з громадськістю в благодійному фонді «Город счастливых детей» Ольга Юнакова Співачка Павло Костіцин Ведучий реаліті-шоу «Битва Екстрасенсів» на телеканалі СТБ Павло Табаков Музикант та виконавець, переможець п’ятого сезону теле-проекту «Шанс» Петро Дмитриченко Співак, переможець проекту «Шанс», міжнародного фестивалю «Слов’янський базар – 2009» «Фаворит Успіху – 2008» Регіна Тодоренко Співачка Родіон Іванов Піаніст, композитор, джазмен Роман Давидов DJ, Продюсер «Ранкового шоу», Головний редактор музичного відділу радіо Europa Plus Ukraine, 92.8 FM Руслана Лижичко Співачка, народна артистка України Світлана Вольнова Телеведуча Світлана Лобода Співачка Серж Смолін Провідний дизайнер Модного Дому IDoL Слава Варда Ведучий Слава Дьомін Перший Розважальний радіоканал «Люкс FM», м. Київ Слава Колодяжний Співак Стас Шурин Співак Таня Брянцева Співачка Тарас Тополя Фронтмен гурту «АнтитілА» Тетяна Островська Дизайнер Тетяна Чеброва Тетяна Чеброва – художник, кольоропсихолог, член Національної арт-терапевтичної асоціації України та соціально-єкологічної арт-групи «Стронцій-90». Засновниця арт-напрямку «Тральфреалізм як надособистісне мистецтво». Тетяна Шальман Керівник проекту газети «Споживач.інфо», член Громадської Раді при Держспоживстандарті України, член Національного Союзу журналістів України. Тимофій Нагорний Бізнесмен, організатор спортивних шоу, засновник міжнородної компанії Спорт-Сервіс;. Христина Маковей Ведуча каналу М1 Христина Стебельська Телеведуча Юлія Nelson Співачка Юлія Войс Співачка Юлія Солоха Телеведуча Юрій Гончар Креативна компанія GONCHAR PRODUCTION Юрій Горбунов Популярний телеведучий Юрій Фальоса Музичний продюсер Юстина Могиляк Дизайнер одягу Яна Клочкова Олімпійська чемпіонка ЯросLove Співак Загальна оцінка Журі Успішних Людей у категорії «Кефір» (Продукти харчування / Молочна продукція) Торгова марка Місце Загальний бал % Баланс Біо Преміум (Юнімілк) 1 5 17.24 Галактон (Юнімілк) 2 4 13.79 Галичина 2 4 13.79 Веселий молочник (Вімм-Білль-Данн) 3 3 10.34 Яготинський 3 3 10.34 Баланс Біо Класика (Юнімілк) 4 2 6.9 Простоквашино (Юнімілк) 4 2 6.9 Слов’яночка (Вімм-Білль-Данн) 4 2 6.9 Neo Vit 5 1 3.45 Premialle (MilkLife) 5 1 3.45 Біла лінія (MilkLife) 5 1 3.45 Лактонія (Лакталіс) 5 1 3.45 100 корів (MilkLife) 6 0 0 7я (1-й Київський молокозавод) 6 0 0 Optimal (Західна молочна група) 6 0 0 Rainford 6 0 0 Білосвіт (Лакталіс) 6 0 0 Веселий пастушок (Данон) 6 0 0 Волошкове поле (Юрія-Фортуна) 6 0 0 Гармонія (Лубенський молочний завод) 6 0 0 Гурманика (Західна молочна група) 6 0 0 Добрыня (Геркулес) 6 0 0 Добряна (Мілкіленд) 6 0 0 Домик в деревне (Вімм-Білль-Данн) 6 0 0 Живинка (Данон) 6 0 0 Заречье (Куп’янський молочноконсервний комбінат) 6 0 0 Здорово (Золотоношський МК) 6 0 0 Злагода (Приднепровский комбинат) 6 0 0 Кагма 6 0 0 Кремез 6 0 0 Ласуня (Балтський МКК) 6 0 0 Марічка (Продукти України) 6 0 0 Молочна ріка (Олком) 6 0 0 Молочна родина (Західна молочна група) 6 0 0 Молочний кувшинчик 6 0 0 Рудь (Житомирський маслозавод) 6 0 0 Святошино 6 0 0 Славія (Баштанський СЗ) 6 0 0 Фаворит 6 0 0 Фанні (Лакталіс) 6 0 0 Щодня (Rainford Foods) 6 0 0 Інтернет-голосування На Порталі Споживачів www.FAVOR.com.ua з 1 січня по 31 грудня 2009 року проходило інтернет-голосування, в якому мали можливість взяти участь усі бажаючі. В опитуванні прийняли участь 30882 споживача з усіх регіонів України. Соціально-демографічний портрет учасників голосування Стать Вік Регіони Голосування споживачів проводилося у 4 етапи, розбитих на 4 календарних квартали. Така схема проведення досліджень дозволяє отримати максимально об’єктивний результат і відстежити динаміку змін у перевагах споживачів. Загальна оцінка Споживачів у категорії «Кефір» (Продукти харчування / Молочна продукція) Торгова марка Місце Бал I кв. II кв. III кв. IV кв. Баланс Біо Класика (Юнімілк) 1 3.66 5 5 2.5 2.14 Галичина 2 3.64 3.13 5 5 1.43 Щодня (Rainford Foods) 3 3.6 3.13 2.5 3.75 5 Яготинський 4 3.2 2.5 3.5 2.5 4.29 Баланс Біо Преміум (Юнімілк) 5 3 3.75 3.5 1.88 2.86 Слов’яночка (Вімм-Білль-Данн) 6 2.96 1.88 2 4.38 3.57 Веселий молочник (Вімм-Білль-Данн) 7 2.78 0.63 3 2.5 5 Веселий пастушок (Данон) 8 2.64 3.13 2.14 Rainford 9 2.59 2.5 2.5 2.5 2.86 Простоквашино (Юнімілк) 10 2.44 1.88 4.5 1.25 2.14 Добрыня (Геркулес) 11 2.1 1.88 2.5 1.88 2.14 Галактон (Юнімілк) 12 1.84 1.25 3.5 1.88 0.71 Злагода (Приднепровский комбинат) 13 1.68 1.25 1 3.75 0.71 Фанні (Лакталіс) 14 1.64 1.25 2 1.88 1.43 7я (1-й Київський молокозавод) 15 1.56 1.88 0.5 3.13 0.71 Білосвіт (Лакталіс) 16 1.1 1.25 2.5 0.63 0 Живинка (Данон) 17 0.98 1.25 0.71 Біла лінія (MilkLife) 18 0.93 0 0.5 2.5 0.71 Рудь (Житомирський маслозавод) 19 0.92 0.63 1 0.63 1.43 Добряна (Мілкіленд) 20 0.9 1.25 1 0.63 0.71 Лактонія (Лакталіс) 21 0.84 0.63 2 0 0.71 Молочна ріка (Олком) 22 0.8 0 0.5 1.25 1.43 Домик в деревне (Вімм-Білль-Данн) 23 0.77 0.63 0.5 1.25 0.71 Славія (Баштанський СЗ) 23 0.77 0 0.5 1.88 0.71 100 корів (MilkLife) 24 0.72 0.63 1 1.25 0 Ласуня (Балтський МКК) 25 0.71 0.63 1.5 0 0.71 Neo Vit 26 0.69 1.25 1.5 0 0 Кремез 27 0.62 0 0.5 1.25 0.71 Гурманика (Західна молочна група) 28 0.6 0.63 0.5 1.25 0 Молочна родина (Західна молочна група) 29 0.48 0 0.5 0 1.43 Волошкове поле (Юрія-Фортуна) 30 0.46 0 0.5 0.63 0.71 Фаворит 30 0.46 0.63 0.5 0 0.71 Заречье (Куп’янський молочноконсервний комбінат) 31 0.43 0 1 0 0.71 Optimal (Західна молочна група) 32 0.41 0.63 1 0 0 Марічка (Продукти України) 32 0.41 0 1 0.63 0 Гармонія (Лубенський молочний завод) 33 0.16 0 0 0.63 0 Здорово (Золотоношський МК) 34 0.13 0 0.5 0 0 Кагма 34 0.13 0 0.5 0 0 Молочний кувшинчик 34 0.13 0 0.5 0 0 Святошино 34 0.13 0 0.5 0 0 Premialle (MilkLife) 35 0 0 Рейтинг народних уподобань «Фаворити Успіху» (https://favor.com.ua/company/favor/) ТОВ «Фаворити Успіху» 03187, м.Київ, пр-т Академіка Глушкова 40, корпус 5, оф. №605 (Інститут програмних систем НАН України) З березня 2020 та досі ми працюємо поза офісом! Всі важливі запити окрім паперової кореспонденції — електронною поштою! E-mail: info@favor.com.ua Веб: http://www.favor.com.ua ———————————— Цей документ було скопійовано з FAVOR.com.ua (https://favor.com.ua/article/research-report-example/). Всі права на матеріал зберігаються за його автором. При перепублікуванні посилання на джерело матеріалу є обов’язковим! Дата документу: 17 лютого 2009 р.