В рамках вручення третьої щорічної премії X-Ray Marketing Awards (http://mmr.ua/news/id/x-ray-i-mmr-nazvali-luchshih-marketologov-strany-triumfatorom-stal-kievstar-32576/) компанія «Київстар» (http://www.kyivstar.ua/te/mm/) отримала нагороди одразу у 5 номінаціях. Премія X-Ray Marketing Awards вручається найкращим компаніям і спеціалістам України в галузі маркетингу виданням Marketing Media Review (MMR). За підсумками 2012 року, «Київстар» спочатку увійшов до шорт-листу 37 компаній та брендів, які відзначилися протягом року у галузі маркетингу, і, зрештою, став тріумфатором церемонії нагородження. Так, в арсеналі компанії з’явилися одразу 5 нових нагород у таких номінаціях: «Комунікаційна стратегія року», «Маркетинг стратегія року», «Постійність/послідовність (3-5 років)» і «Benchmark галузь». А звання «Кращий маркетолог» другий рік поспіль отримав директор з маркетингу «Київстар» Тарас Пархоменко. Перемоги у номінаціях «Комунікаційна стратегія року» та «Маркетинг стратегія року» також присуджуються «Київстар» вдруге. Минулого року маркетинг-команда «Київстар» стала кращою одразу у чотирьох номінаціях (http://www.kyivstar.ua/te/press_center_new/reporters/releases/?id=24025). «Нам приємно вкотре отримати визнання експертів рекламної та маркетингової галузі України, – говорить Тарас Пархоменко. – Цього року маркетологи «Київстар» знов довели, що вони – справжні професіонали, чиї проекти та рішення приносять користь клієнтам та сприяють розвитку компанії». До складу журі конкурсу X-Ray Marketing Awards входять представники галузі маркетингу та маркетингових комунікацій і досліджень, реклами та видавничої справи. Кращі у галузі маркетингу обиралися шляхом анонімного голосування. Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар» (http://twitter.com/twiykyivstar) Довідка про національного оператора телекомунікацій «Київстар» «Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв’язку, один з найкращих брендів в Україні. За даними щорічного дослідження компанії Ericsson, мережа мобільного зв’язку «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні та регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах. «Київстар» надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес». «Київстар» – досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв’язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB. Мережа широкосмугового інтернету (послуга «Домашній Інтернет») функціонує у 138 містах України. «Київстар» є українською бізнес-одиницею VimpelCom Ltd. – глобальної телекомунікаційної групи, яка працює на ринках країн Європи, Азії та Африки. www.kyivstar.ua, www.djuice.ua,www.beeline.ua, www.vimpelcom.com ———————————— Цей документ було скопійовано з FAVOR.com.ua (https://favor.com.ua/blogs/11374.html). Всі права на матеріал зберігаються за його автором. При перепублікуванні посилання на джерело матеріалу є обов’язковим! Дата документу: 19 листопада 2012 р.