«Фаворити Успіху» logo «Київстар» захищає абонентів від СПАМу
© FAVOR.com.ua
 
«Київстар» захищає абонентів від СПАМу
  
«Київстар» захищає абонентів від СПАМу


«Київстар» ввів в експлуатацію нове технічне рішення на мережі — систему «SMS AntiSPAM». Вона аналізує вхідний SMS-трафік з інших телекомунікаційних мереж та дає можливість керувати вхідним SMS-трафіком, який надходить на номери абонентів «Київстар», та блокувати його у тому випадку, якщо він є СПАМом.

«Київстар» є єдиним в Україні GSM-оператором, який впровадив інтелектуальне рішення на мережі задля захисту своїх абонентів від неавторизованого трафіку або СПАМу. Провайдером технічного рішення стала американська компанія Roamware Inc.

Дія системи «SMS AntiSPAM» поширюється на весь SMS-трафік, що приходить з різних каналів — як українських, так і закордонних. Це — інтелектуальна система: вона дозволяє відслідковувати надходження СПАМ-повідомлень в режимі онлайн, встановлювати різноманітні фільтри, блокувати небажаний трафік. Згідно Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг, під СПАМом розуміються повідомлення, які без попередньої згоди споживача умисно масово надсилаються на його поштову адресу або телефон.

«Впровадженням рішення «SMS AntiSPAM» ми бажаємо захистити клієнтів від небажаних розсилок, — коментує появу системи Олексій Киреєв, директор з розвитку продуктів та нового бізнесу «Київстар». — Але нагадуємо, що дуже часто абоненти самостійно підписуються на розсилки, які потім їх дратують. Ми рекомендуємо уважніше ставитися до підписання різних угод про надання послуг, участі у акціях, знижках, конкурсах, відгуках, де потрібно залишати свій номер телефону».

Клієнт «Київстар» може самостійно відписатись від розсилок, на отримання яких раніше дав свою згоду. Для цього потрібно зателефонувати за номером, що вказаний у тексті небажаного SMS, та відмовитись від отримання розсилки або змінити договірні відносини з компанією-відправником (банк, страхова компанія тощо). Якщо ви не надавали згоду на отримання повідомлень, ви можете звернутись до call-центру «Київстар», заяву буде розглянуто, і будуть вжиті відповідні заходи по відношенню до відправника SMS.

Окрім цього, для регулювання і блокування небажаних SMS і дзвінків від інших абонентів «Київстар» озброїв своїх клієнтів послугою «Стоп-лист». Це унікальна послуга від оператора зв’язку на ринку України. Вона дозволяє блокувати дзвінки та повідомлення навіть з прихованих номерів, не повідомляючи про це абонента-відправника.

 

Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар»

Довідка про національного оператора телекомунікацій «Київстар»

«Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв’язку, один з найкращих брендів в Україні. За даними щорічного дослідження компанії Ericsson, мережа мобільного зв’язку «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні та регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах. «Київстар» надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес».

«Київстар» – досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв’язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB. Мережа широкосмугового інтернету (послуга «Домашній Інтернет») функціонує у 138 містах України.

«Київстар» є українською бізнес-одиницею VimpelCom Ltd. – глобальної телекомунікаційної групи, яка працює на ринках країн Європи, Азії та Африки. www.kyivstar.ua, www.djuice.ua, www.beeline.ua, www.vimpelcom.com

https://favor.com.ua/blogs/11615.html