19 грудня «Київстар» запропонував своїм клієнтам унікальну на ринку України послугу – «SIM-контроль». Тепер у «зіркової» спільноти є можливість отримувати інформацію про всі дзвінки на додаткові картки, які тимчасово знаходяться не в телефоні, навіть від інших операторів зв’язку. Рівень проникнення мобільного зв’язку в Україні – більше 120% – свідчить про те, що багато українців сьогодні мають дві та більше SIM-карток, які використовуються для різних цілей – для спілкування з друзями, ділових дзвінків, користування телеком-послугами у роумінгу тощо. Якщо раніше абоненти мігрували між операторами, то тепер вони схильні користуватися послугами кількох операторів одразу. При цьому не всі абоненти є власниками кількох телефонних апаратів. Через потребу клієнтів контролювати вхідні дзвінки на SIM-картки, які певний час були відсутні у мобільному телефоні, «Київстар» (http://www.kyivstar.ua/te/mm/) запропонував своїм абонентам нову послугу «SIM-контроль». Послуга «SIM-контроль» стане в нагоді власникам двох або більше SIM-карток, аби вони завжди були у курсі справ та не пропустили важливі дзвінки. При цьому можна отримувати інформацію про вхідні дзвінки на номери як «Київстар», так і інших українських операторів. Щоб отримувати інформацію про дзвінки на SIM-картки, абонент має підключити послугу «SIM-контроль» за основним номером, яким може бути лише номер оператора «Київстар», а також встановити на всіх неосновних номерах переадресацію. Таким чином можна підключити до 5 SIM-карток. Послуга також діє у роумінгу і вона абсолютно безкоштовна. Послуга «SIM-контроль» розроблена на базі послуги «Комфортний перехід», створеної у 2008 році. Вона інформувала абонентів про зміну номера людиною, якій вони телефонували. Послуга отримала неабияку популярність: за її допомогою було оброблено більш ніж 10 млн дзвінків, і ті, хто телефонував, отримали SMS-повідомлення про те, що в абонента змінився номер. «Київстар» як інноваційний оператор пропонує унікальні послуги на ринку, аби його абоненти мали найкращий клієнтський досвід. Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар» (http://twitter.com/twiykyivstar) Довідка про національного оператора телекомунікацій «Київстар» «Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв’язку, один з найкращих брендів в Україні. За даними щорічного дослідження компанії Ericsson, мережа мобільного зв’язку «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні та регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах. «Київстар» надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес». «Київстар» – досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв’язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB. Мережа широкосмугового інтернету (послуга «Домашній Інтернет») функціонує у 138 містах України. «Київстар» є українською бізнес-одиницею VimpelCom Ltd. – глобальної телекомунікаційної групи, яка працює на ринках країн Європи, Азії та Африки. www.kyivstar.ua, www.djuice.ua,www.beeline.ua, www.vimpelcom.com ———————————— Цей документ було скопійовано з FAVOR.com.ua (https://favor.com.ua/blogs/11848.html). Всі права на матеріал зберігаються за його автором. При перепублікуванні посилання на джерело матеріалу є обов’язковим! Дата документу: 19 грудня 2012 р.