За підсумками 4 кварталу 2012 року «Київстар» підключив до послуги фіксованого інтернету найбільшу кількість нових клієнтів серед провайдерів України. За даними аналітиків ринку, на кінець 2012 року загальна кількість клієнтів фіксованого інтернету «Київстар» масового та корпоративного ринку сягає 625 тисяч*. «Київстар» (http://www.kyivstar.ua/) збільшує абонентську базу фіксованого інтернету найшвидшими темпами порівняно з іншими провайдерами країни. Так, згідно оцінок аналітичної компанії IKS-Consulting, протягом 4 кварталу 2012 року оператор підключив до фіксованого інтернету найбільшу кількість клієнтів — 59 тисяч. «Київстар» надає послугу фіксованого інтернету клієнтам масового (http://www.kyivstar.ua/home-internet/tariffs/) та корпоративного (http://www.kyivstar.ua/if/businesslarge/internet/fixinternet/) ринку, з використанням технологій FTTB та ADSL. Найбільшу частку серед клієнтів фіксованого інтернету «Київстар» складають користувачі послуги «Домашній Інтернет», що надається за сучасною технологією FTTB (оптика до дому). У 4 кварталі 2012 року «Київстар» розширив додаткові можливості для користувачів «Домашнього Інтернету». Так, оператор запропонував нові безкоштовні сервіси. Це — пакет антивірусного захисту (http://www.kyivstar.ua/kr/home-internet/service/parental_control/), що містить послуги «Батьківський контроль», «Антивірус», «Сканер безпеки». Також «Київстар» почав розвивати відеонапрямок — відкрив для клієнтів відеопортал video.kyivstar.ua (http://77.247.216.49/user.html) з доступом до ліцензійних кінофільмів та відео. Ця послуга доступна для абонентів, що підключають нову лінійку відео-тарифів «Домашнього Інтернету». Абоненти відео-тарифів можуть переглядати необмежену кількість фільмів без плати за одиницю перегляду та без переривання на рекламу. Послуга «Домашній Інтернет» від «Київстар» надається за інноваційною технологією FTTB (http://kyivstar.ua/home-internet/obsluzhivanie/about/technology/) (оптика до будинку). Вона дає синхронний канал передачі даних, високу швидкість і надійність зв’язку. «Київстар» — лідер з розвитку інтернету в України. Оператор вже охопив послугою 138 міст України. До волоконно-оптичних ліній зв’язку підключено понад 47 тисяч багатоквартирних будинків, де проживає близько 5 мільйонів сімей. Щомісяця темпи приєднання нових клієнтів до мережі збільшуються. * Згідно зі звітом IKS-Consulting за 4 квартал 2012 року. Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар» (http://twitter.com/twiykyivstar) Довідка про національного оператора телекомунікацій «Київстар» «Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв’язку, один з найкращих брендів в Україні. За даними щорічного дослідження компанії Ericsson, мережа мобільного зв’язку «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні та регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах. «Київстар» надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес». «Київстар» – досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв’язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB. Мережа широкосмугового інтернету (послуга «Домашній Інтернет») функціонує у 138 містах України. «Київстар» є українською бізнес-одиницею VimpelCom Ltd. – глобальної телекомунікаційної групи, яка працює на ринках країн Європи, Азії та Африки. www.kyivstar.ua, www.djuice.ua, www.beeline.ua, www.vimpelcom.com ———————————— Цей документ було скопійовано з FAVOR.com.ua (https://favor.com.ua/blogs/12622.html). Всі права на матеріал зберігаються за його автором. При перепублікуванні посилання на джерело матеріалу є обов’язковим! Дата документу: 15 лютого 2013 р.