За підтримки «Київстар» у Черкасах вже 1 рік функціонує соціальне таксі для інвалідів-візочників. У лютому 2012 року в місті презентували ІНВА – таксі. Компанія надала цільову благодійну допомогу на облаштування автомобілю спеціальним підйомником також забезпечила службу безкоштовним мобільним зв’язком та смартфонами «Київстар» (http://www.kyivstar.ua/press_center/news/releases/?id=23044). Із впровадженням у місті ІНВА-таксі черкащани з особливими потребами отримали нові можливості для спілкування та соціалізації, освіти й розвитку. Завдяки черкаському міському голові і Черкаській міській раді послуга є безкоштовною та не лімітованою щодо кількості поїздок. Для виклику ІНВА-таксі в Черкасах інваліди-візочники телефонують за номером: (067) 22 55 200. Заступник директора департаменту соціальної політики Черкаської міської ради Юлія НІКОНЕНКО: «Ми вдячні компанії «Київстар» за надані можливості в облаштуванні автомобіля ІНВА-таксі спец підйомником, що дозволяє транспортувати інвалідів-візочників. А також за безкоштовні послуги зв’язку і мобільні телефони, які дають змогу тримати контакт з водієм ІНВА-таксі та ефективно працювати диспетчеру, який приймає заяви від людей з обмеженими фізичними можливостями» Послуги ІНВА-таксі безкоштовні для інвалідів-візочників і осіб, що їх супроводжують. Усі витрати компенсуються з міського бюджету у рамках соціальної програми «Турбота». Популярність соціальної служби зростала швидкими темпами: у лютому 2012 року служба прийняла 30 заявок, в березні їх було вже 132, а у травні – 220. Менеджер зі зв’язків з громадськістю Київської філії «Київстар» Наталія ДАДІВЄРІНА: «Київстар» системно допомагає людям з обмеженими можливостями повірити у власні сили, створюючи нові можливості для їх спілкування і соціалізації. Ми щиро раді, що Компанія допомогла місцевій громаді Черкас вирішити важливе соціальне питання. У «Київстар» також є позитивний досвід благодійної співпраці з такою соціальною службою в Харкові та Донецьку». Черкащани з особливими потребами використовують ІНВА-таксі не лише для відвідин закладів охорони здоров’я чи реабілітаційних центрів, але й для візитів у театри, парки, музичні та художні школи. Зокрема, таких заявок – 22%. Рейтинг маршрутів ІНВА-таксі за підсумками 2012 року: І місце Лікувально – профілактичні заклади - 57%; 2 місце Соціально-освітні заклади – 21%; 3 місце Соціально-побутові місця та заклади – 22%. Головний лікар Станції швидкої медичної допомоги Владислав СВИРИДЕНКО акцентує на важливості роботи такого таксі для людей з особливими потребами: «Інваліди-візочники не мають можливостей для самостійного пересування містом, не кажучи вже – кудись далі. Адже жодне таксі в Черкасах окрім ІНВА – не має спец підйомника для транспортування людей, прикутих до візка. Отож, їм лишається пізнавати світ крізь призму власної квартири чи кімнати. Вже рік, як черкащани з особливими потребами можуть спілкуватись з друзям, їздити на навчання, проходити лікування чи реабілітацію, а також відвідувати культурні та розважальні заходи». «Київстар» у рамках благодійної ініціативи «Для людей, для країни!» (http://kyivstar.ua/press_center/responsibility/society/) виступив з ініціативою надання благодійної допомоги Черкаській міській організації «Всеукраїнська організація інвалідів «Союз інвалідів України». Спільно з Черкаською міською радою було розроблено проект впровадження у місті ІНВА-таксі. Реалізований проект є проявом корпоративної соціальної відповідальності, ефективної співпраці і взаємодії міської ради, громадської організації та компанії «Київстар». Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар» (http://twitter.com/twiykyivstar). Довідка про національного оператора телекомунікацій «Київстар» «Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв’язку, один з найкращих брендів в Україні. За даними щорічного дослідження компанії Ericsson, мережа мобільного зв’язку «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні та регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах. «Київстар» надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес». «Київстар» – досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв’язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB. Мережа широкосмугового інтернету (послуга «Домашній Інтернет») функціонує у 138 містах України. «Київстар» є українською бізнес-одиницею VimpelCom Ltd. – глобальної телекомунікаційної групи, яка працює на ринках країн Європи, Азії та Африки. www.kyivstar.ua, www.djuice.ua, www.beeline.ua, www.vimpelcom.com ДОВІДКА про соціальну службу ІНВА-таксі у м. Черкаси У Черкасах міська рада виділила 160 тисяч гривень на придбання мікроавтобусу для ІНВА-таксі. За кошти, виділені «Київстар», було придбано й встановлено спеціальну автомобільну платформу, а також засоби зв’язку для забезпечення безперешкодного функціонування ІНВА-таксі. Зокрема, диспетчерська служба ІНВА-таксі, отримала від оператора смартфони «Київстар» (http://www.kyivstar.ua/press_center/news/releases/?id=23044) з безкоштовним мобільним зв’язком. Автомобіль ІНВА-таксі компанія також забезпечила GPS-навігатором для оптимізації маршрутів, економії часу і палива, що допоможе службі збільшити кількості поїздок та покращити якість обслуговування інвалідів-візочників. У Черкасах проживає близько 21 тисячі інвалідів, з них 635 громадян, які належать до категорії інвалідів-візочників. Більшість із них рідко виходять з дому або щодня переборюють безліч проблем, пов’язаних із пересуванням містом. Щотижня ІНВА-таксі обслуговує близько сорока викликів. В основному його послугами користуються інваліди молодого та середнього віку, які відвідують навчальні заклади, проходять лікування чи реабілітацію та бувають на різноманітних пізнавальних і розважальних заходах, виїжджають на природу тощо. З 2013 року ІНВА-таксі обслуговує не лише інвалідів І та ІІ-ї груп, але й дітей-інвалідів, які пересуваються на інвалідних візках. Кожного свого клієнта диспетчер ІНВА-таксі заносить в загальний реєстр бази даних, що значно спростовує роботу. Зважаючи на попит, послуги ІНВА-таксі варто замовляти заздалегідь, бажано за день-два. У середньому в день таксі обслуговує вісім-десять осіб. Адже візочників не лише доставляють у потрібне місце, а й повертають назад додому. І хоча ІНВА-таксі має регламентований режим робочого дня (до 17:00), але трапляються ситуації, коли її працівникам доводиться йти назустріч особливим клієнтамJ. Приміром, коли о п’ятій годині ранку приходить потяг і з вокзалу потрібно забрати інваліда-візочника та транспортувати додому, – автомобіль ІНВА-таксі чекатиме свого клієнта у замовлений час. У Харкові проживає близько 1500 осіб, які пересуваються на інвалідних візках, і потребують спеціальної транспортної послуги ІНВА-таксі для пересування по місту. У 2012 році автомобілі харківської служби для інвалідів-візочників здійснили 4705 виїздів на виклики харків’ян (у 2011 р. – 3470 виїздів). Щодня ІНВА-таксі здійснює близько 15 безкоштовних поїздок для людей на інвалідних візках. У Донецьку послуга ІНВА-таксі стартувала 23.08.2012г. Таку службу в Донецьку створив Благодійний фонд Ріната Ахметова «Розвиток України» за підтримки Донецької обласної державної адміністрації, спільно з Донецькою міською радою. Партнером проекту виступила компанія «Київстар», надавши диспетчерській службі смартфони і мобільний зв’язок. Понад півтори тисячі людей, що пересуваються на інвалідних кріслах, тепер можуть відвідувати міські заходи, медичні та освітні заклади, спортивні секції і т.п. За півроку здійснено більше 600 поїздок. ———————————— Цей документ було скопійовано з FAVOR.com.ua (https://favor.com.ua/blogs/12825.html). Всі права на матеріал зберігаються за його автором. При перепублікуванні посилання на джерело матеріалу є обов’язковим! Дата документу: 28 лютого 2013 р.