Кількість абонентів «Київстар» (http://www.kyivstar.ua/) в 2012 році досягла 26 мільйонів у мобільному зв’язку та 613 тисяч у широкосмуговому інтернеті. Завдяки впровадженню нових пакетних тарифів, абоненти збільшили споживання послуг, при цьому середній рахунок абонента за підсумками року знизився. Загальний дохід «Київстар» за 2012 рік виріс на 2% та склав 13,392 млрд грн при рівні інвестицій в операційну діяльність та розвиток мережі понад 8 млрд грн та понад 3 млрд грн податків та зборів, сплачених до бюджету України. I. Абонентська база та споживання послуг зростають, витрати абонентів знижуються Послуги мобільного зв’язку Станом на грудень 2012 року мобільним зв’язком «Київстар» користувалося 25,96 млн абонентів, що на 5% більше, ніж у 2011 році. За рік абонентська база «Київстар» збільшилася на 1,183 млн. Найкращі результати за приростом нових абонентів зафіксовані в 4-му кварталі 2012 року – понад 700 тисяч абонентів. У 2012 році абоненти збільшили споживання послуг. Кількість хвилин, що використовуються клієнтом (MoU), збільшилося на 6%, до 493 хвилин, а споживання послуг мобільного інтернету зросло на 28%. При цьому показник ARPU (середній дохід на абонента) знизився на 2%, до 39,9 грн, а середня вартість хвилини зменшилася на 7%, до 0,08 грн. Абоненти стали більше користуватися пакетними тарифами та пакетними послугами, що дозволило збільшити споживання послуг при менших витратах. Послуги міжнародного роумінгу: десятиразове зниження ціни У 2012 році «Київстар» знизив у десять разів вартість дзвінків в міжнародному роумінгу завдяки впровадженню пакетних тарифів. Так, у 2-му кварталі 2012 року запропоновані пакети хвилин «Роумінг Росія» та «Роумінг Європа», де ціна хвилини в рамках пакету становить від 0,9 грн до 1,5 грн. У 4-му кварталі 2012 року клієнти отримали унікальну послугу «Super Visa». З її допомогою клієнти можуть користуватися міжнародним роумінгом за «локальними» тарифами. Послуга діє на території 8 країн, в мережах мобільних операторів, що входять у групу компаній VimpelCom Ltd. У результаті абоненти збільшили споживання послуг міжнародного роумінгу. Так, на території Росії клієнти «Київстар» здійснили на 88% більше дзвінків, ніж у 2011 році. Загальна кількість хвилин, використаних в міжнародному роумінгу, збільшилася на 178%. «Київстар» – національний лідер інтернету У 2012 році послугою мобільного інтернету «Київстар» користувалося понад 11 мільйонів клієнтів, близько 43% усієї абонентської бази. Споживання мобільного дата-трафіку зросло на 28%, до 4 713 ТБ. Збільшення споживання послуги мобільного інтернету пов’язане з привабливими пакетними тарифами для інтернет-користувачів. Так, більше мільйона клієнтів у 2012 році користувалися послугою «Інтернет без меж», яка дозволяє щодня одержувати безлімітний доступ в інтернет всього за 1 грн. У широкосмуговому інтернеті кількість абонентів зросла на 54%, до 613 тис. У 2012 році «Київстар» став лідером зростання у фіксованому інтернеті, підключивши найбільшу кількість домогосподарств. Показник ARPU в «Домашньому Інтернеті» стабілізувався і становить 45,3 грн. Зростання у сегменті інтернету для домогосподарств було обумовлене високою якістю послуги, привабливими тарифами, високою швидкістю передачі даних в мережі фіксованого інтернету «Київстар». Загальна кількість користувачів мобільного та фіксованого інтернету «Київстар» наблизилася до 12 мільйонів – це найбільша в Україні інтернет-спільнота. Темпи розвитку мобільного інтернету в Україні значно прискоряться, якщо в операторів з’явиться можливість надавати послуги третього покоління 3G. Додаткові послуги та цифровий контент У 2012 році абоненти отримали можливість купувати цифровий контент у вигляді щотижневих або щомісячних підписок. 97% всіх музичних треків та ігор купувалося абонентами за допомогою послуг «Музична підписка» та App Club. Кількість користувачів послуги «Музична підписка» у 2012 році зросла на 27%, а дохід від замовлень «пакетів» додаткових послуг зріс на 75%. У 2012 році «Київстар» запустив низку власних онлайн-сервісів: відеопортал, магазин додатків та ігор App Club, книжковий портал «Магазин розумного контенту» (e-reading). II. Інвестиції в розвиток У 2012 році рівень капітальних інвестицій «Київстар» становив понад 1,8 млрд грн. Дві третини інвестицій були спрямовані на розвиток мобільного бізнесу для розширення ємності мережі, забезпечуючи зростання голосового трафіку та трафіку передачі даних, а також для підтримки стабільно високої якості послуг та зв’язку. Так, розпочато модернізацію мережі «Київстар» шляхом встановлення нового обладнання, яке підтримує різні стандарти мобільного зв’язку – від 2,5G до LTE. У межах цього процесу встановлено 6 комутаторів за технологією Blade Systems/ATCA, модернізовано з переходом на технологію Single RAN 500 базових станцій, 2000 базових станцій переведено на IP-архітектуру. У 2012 році збільшена волокнисто-оптична транспортна мережа «Київстар», в чотири рази збільшено ємність міжнародних інтернет-каналів. У «Домашньому Інтернеті» здійснено міграцію з технології VPN на сучасну IPoE. У 2012 році виконано суттєву роботу з удосконалення якості послуг. Розширено системи автоматичного контролю якості, які забезпечують безперервний моніторинг рівня сервісу в мобільній мережі «Київстар» за 16 параметрами (система ANTS). У 2012 році аналогічна система (GRA) впроваджена для послуг міжнародного роумінгу; розроблена і впроваджена система моніторингу доступності послуги «Домашній Інтернет». III. Фінансові результати: стабільне лідерство Загальний дохід «Київстар» за 2012 рік виріс на 2% та склав 13,392 млрд грн. Основну виручку принесли компанії послуги мобільного зв’язку – за рік дохід від цього напрямку склав 12,326 млрд грн. У 4-му кварталі 2012 року виручка у мобільного зв’язку зросла на 4%, до 3,190 млрд грн. Дохід від фіксованого бізнесу за 2012 рік склав 1,066 млрд грн, збільшившись на 10% порівняно з 2011 роком. Суттєво зросли доходи від послуги «Домашній Інтернет» — на 74% порівняно з 2011 роком та на 77% у порівнянні з 4-м кварталом 2011 року. Чинниками зростання доходів в усіх напрямках стали збільшення абонентської бази та зростання споживання голосових послуг, послуг доступу в інтернет та цифрового контенту. Показник операційного прибутку EBITDA в 2012 році склав 6,867 млрд грн, при маржі в 51,3%, що на два процентних пункти нижче, ніж у 2011 році. Основними факторами зниження маржі стали зниження цін на голосові послуги в мобільному бізнесі, 7%-е зростання операційних витрат, у тому числі й на обслуговування мережі, що було пов’язано зі збільшенням платежів за радіочастотний ресурс майже на 9% та підвищенням тарифів на електроенергію. «Київстар» залишається одним з найбільших платників податків України: в 2012 році компанія сплатила до державного бюджету понад 3,4 млрд грн податків і зборів. «Київстар» позитивно оцінює результати 4-го кварталу та 2012 року. Незважаючи на технологічну стагнацію телеком-ринку України, обумовлену відсутністю ліцензій на зв’язок третього покоління 3G, «Київстар» продовжує інвестувати в забезпечення зростаючих потреб абонентів у якісних послугах мобільного та фіксованого зв’язку. Кількість абонентів мобільного та фіксованого зв’язку збільшується, абоненти споживають все більше послуг, при цьому їх щомісячні витрати знижуються. Довідка про національного оператора телекомунікацій «Київстар» «Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв’язку, один з найкращих брендів в Україні. За даними щорічного дослідження компанії Ericsson, мережа мобільного зв’язку «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні та регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах. «Київстар» надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес». «Київстар» – досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв’язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB. Мережа широкосмугового інтернету (послуга «Домашній Інтернет») функціонує у 138 містах України. «Київстар» є українською бізнес-одиницею VimpelCom Ltd. – глобальної телекомунікаційної групи, яка працює на ринках країн Європи, Азії та Африки. www.kyivstar.ua, www.djuice.ua, www.beeline.ua, www.vimpelcom.com ———————————— Цей документ було скопійовано з FAVOR.com.ua (https://favor.com.ua/blogs/12895.html). Всі права на матеріал зберігаються за його автором. При перепублікуванні посилання на джерело матеріалу є обов’язковим! Дата документу: 6 березня 2013 р.