У період з 3 по 15 квітня 2013 року всі абоненти «Київстар» (http://www.kyivstar.ua/kr/mm/), DJUICE (http://djuice.ua/ua/) та Beeline (http://www.beeline.ua/ua/index.wbp), які замовили для себе або подарували іншому абоненту мережі «Київстар» будь-який з акційних ді-джинглів, можуть виграти квитки на концерт «Потапа та його проектів». Два переможці будуть визначені 16 квітня. Замовити мелодію хітового виконавця можна за номером 465 у розділі «Акції та спеціальні пропозиції» або відправивши безкоштовне SMS на номер 465 з кодом відповідної акційної мелодії. Список акційних мелодій: Потап і Настя «РуРуРу», SMS-код 320135; Время и Стекло «Гармошка», SMS-код 320207; Потап і Настя «Если вдруг», SMS-код 320208; Потап і Настя «Прилелето», SMS-код 320209; Аркадій Лайкін «Лайки», SMS-код 320210; Потап і Настя «Мы отменяем К.С.», SMS-код 320211; Время и Стекло feat. «Потап Слеза», SMS-код 127500; Время и Стекло «Серебряное море», SMS-код 320212. У період проведення акції мелодію можна замовити безкоштовно. Термін дії акційної мелодії – 7 днів. Вартість мелодії під час продовження терміну її дії – 0,25 грн. з урахуванням ПДВ. Додатково утримується збір до Пенсійного фонду у розмірі 7,5% від вартості продовження терміну дії акційної мелодії без урахування ПДВ. Переможці акції отримають по два квитки на концерт «Потапа та його проектів», який відбудеться 20 квітня 2013 року о 19:00 в концерт-холі «Stereo Plaza» в Києві. Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар» (http://twitter.com/twiykyivstar) Довідка про національного оператора телекомунікацій «Київстар» «Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв’язку, один з найкращих брендів в Україні. За даними щорічного дослідження компанії Ericsson, мережа мобільного зв’язку «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні та регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах. «Київстар» надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес». «Київстар» – досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв’язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB. Мережа широкосмугового інтернету (послуга «Домашній Інтернет») функціонує у 138 містах України. «Київстар» є українською бізнес-одиницею VimpelCom Ltd. – глобальної телекомунікаційної групи, яка працює на ринках країн Європи, Азії та Африки. www.kyivstar.ua, www.djuice.ua, www.beeline.ua, www.vimpelcom.com ———————————— Цей документ було скопійовано з FAVOR.com.ua (https://favor.com.ua/blogs/13258.html). Всі права на матеріал зберігаються за його автором. При перепублікуванні посилання на джерело матеріалу є обов’язковим! Дата документу: 4 квітня 2013 р.