«Київстар» організував ігровий семінар «Безпечне інтернет-літо» для 300 дітей, які проводять літні канікули в Міжнародному дитячому центрі «Артек». Юні артеківці навчилися розпізнавати онлайн-загрози та засвоїли правила поведінки в інтернеті. У рамках соціальної програми «Безпека дітей в інтернеті» телеком-оператор «Київстар» провів ігровий семінар для дітей 9-16 років, присвячений правилам безпечної поведінки в інтернеті. Понад 300 артеківців дізналися про основні види онлайн-загроз і про правила безпечної поведінки у віртуальному світі. Кожна з команд отримала спеціально розроблені завдання: виявити небезпечні сайти, визначити основні інтернет-загрози та знайти правильне рішення, як діяти при зіткненні з ними. Виявилося, що навіть наймолодші дітлахи не тільки обізнані про те, що таке інтернет, а вже подорожували всесвітньою павутиною, люблять спілкуватися з друзями в соціальних мережах, завантажувати фільми і музику, грати в ігри, знаходити інформацію для рефератів і т.п. У ході заходів вони успішно виконали завдання і вивчили основні правила онлайн-безпеки:  нікому не повідомляти особисту інформацію;  поважати права інших;  завжди перевіряти інформацію, отриману з мережі;  не надсилати SMS-повідомлення на короткі номери;  завжди звертатися за порадою до батьків;  розповідати друзям про правила онлайн-безпеки. Оксана Афанасьєва, в. о. менеджера зі зв’язків із громадськістю Кримської філії компанії «Київстар»: «Стрімкий розвиток сучасних засобів комунікації робить незамінним використання інтернету в повсякденному житті не лише дорослих, а й дітей, починаючи, деколи, ще з дошкільного віку. Реалізуючи соціальну програму «Безпека дітей в інтернеті» «Київстар» піклується про те, щоб онлайн-спілкування та пізнання навколишнього світу дітьми проходило з максимальною користю та мінімальними ризиками, особливо в тих випадках, коли поруч немає дорослих». «Київстар» закликає дітей бути пильними, подорожуючи інтернетом під час літніх канікул, а батьків – приділяти більше уваги питанням онлайн-безпеки своїх дітей. З повним переліком правил безпеки в інтернеті можна ознайомитися на сайті www.online-bezpeka.kyivstar.ua. Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар» Довідка про соціальну програму «Київстар» «Безпека дітей в інтернеті»: Соціальну програму «Безпека дітей в інтернеті» спрямовано на формування культури безпечного використання інтернету. Ініціатива реалізується «Київстар» з 2009 року. В партнерстві з Інститутом психології ім. Г.С. Костюка НАПН України «Київстар» видав перший в Україні посібник для батьків «Діти в Інтернеті: як навчити безпеці у віртуальному світі» і створив «білий список» рекомендованих дитячих сайтів. На основі «білого списку» фахівцями компанії впроваджено унікальну на телеком-ринку України соціальну послугу «Батьківський контроль» для мобільного телефону. Співробітники-волонтери «Київстар» постійно проводять семінари з онлайн-безпеки для школярів, їх батьків і вчителів по всій країні. У квітні 2012 року «Київстар» провів першу всеукраїнську соціальну кампанію «Розкажіть дітям про безпеку в інтернеті». Заклик компанії не залишив байдужим кожного третього українця, кожен четвертий батько поговорив з дитиною про правила онлайн-безпеки. У листопаді 2012 року стартувала нова всеукраїнська соціальна кампанія «Київстар» «За безпеку дітей в інтернеті». «Батьківський контроль» – новий соціальний сервіс для захисту від онлайн-загроз інтернет-користувачів персональних комп’ютерів, розроблений у співпраці з «Майкрософт». Довідка про об’єднаний «Київстар», бізнес-одиницю «Україна» VimpelCom Ltd. До складу бізнес-одиниці «Україна» VimpelCom Ltd. входять два українських телекомунікаційних оператора – ПрАТ «Київстар» і «Beeline-Україна» (ЗАТ «Українські радіосистеми» і ТОВ «Голден Телеком»). Об’єднана база клієнтів складає понад 27 млн. осіб. «Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв’язку і мобільного інтернету, бренд в Україні. Мережа мобільного зв’язку ПрАТ «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні й регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах. «Beeline-Україна» – досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв’язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB. Бізнес-одиниця «Україна» VimpelCom Ltd. надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес». Місія «Київстар» – покращувати життя надаючи телекомунікаційні послуги найвищої якості. За додатковою інформацією звертайтеся: pr@kyivstar.net www.kyivstar.ua За додатковою інформацією звертайтеся до в. о. менеджера зі зв’язків із громадськістю Кримської Філії «Київстар» Оксани Афанасьєвої: 067-652-79-15, Oksana.Afanasieva@crimea.kyivstar.net ———————————— Цей документ було скопійовано з FAVOR.com.ua (https://favor.com.ua/blogs/14996.html). Всі права на матеріал зберігаються за його автором. При перепублікуванні посилання на джерело матеріалу є обов’язковим! Дата документу: 1 серпня 2013 р.