«Фаворити Успіху» logo Мобільний зв’язок поєднує серця — новий рекламний ролик з Данилом Бєлих
© FAVOR.com.ua
 
Мобільний зв’язок поєднує серця — новий рекламний ролик з Данилом Бєлих
  
Мобільний зв’язок поєднує серця — новий рекламний ролик з Данилом Бєлих«Київстар» випустив нове рекламне відео за участю російського актора Данила Бєлих. Ролик розповідає історію двох закоханих провідників. Доля розкидала молодих людей по різних потягах, але вони все одно продовжують своє ніжне спілкування завдяки мобільному зв’язку «Київстар».
«Мобільний зв’язок поєднує серця, а «Київстар» єднає усюди» — такою є канва нового промо-відео від «Київстар». З 22 серпня 2013 року телеглядачі можуть спостерігати за закоханою парою провідників. Закохані мандрують мальовничими куточками України у різних потягах і бачаться лише раз на день на полустанку, очікуючи на цю зустріч цілий день. Решту ж часу закохані обмінюються ніжними словами по телефону, адже «Київстар» дозволяє їм завжди залишатися на зв’язку.
Міні-фільм зняв режисер з Чилі — Патрісіо Шмідт (Patricio Schmidt). Запрошеною «зіркою» став російський актор Данило Бєлих, відомий за серіалом «Свати». Зйомки основного сюжету відбувались на залізниці між Чернівцями і Ворохтою, у звичайному поїзді, а зйомки живописних планів — у Карпатах та Одесі. Весь процес тривав 8 днів, протягом яких знімальна група проїхала близько 2 тисяч кілометрів.
Креативне агентство, яке втілило в життя ідею ролика, – Adventa Lowe.
Іміджевий ролик покликаний підкреслити переваги мережі «Київстар», яка відноситься до 25% найкращих мереж світу, побудованих на обладнанні компанії Ericsson (за висновком Ericsson Global Benchmark of Network Quality). «Київстар» регулярно проводить планомірну модернізацію обладнання радіомережі за допомогою переходу до сучасної технологічної платформи Single RAN, яка підтримує різні стандарти зв’язку – від 2G до LTE. Це дозволяє підвищити рівень сигналу, що приймається. Також переводиться на IP-технологію транспортна мережа доступу, що дозволяє поліпшити якість мобільного інтернету. У серпні 2013 року почався процес запровадження нового кодеку HD Voice, який суттєво поліпшує розбірливість мовлення. «Київстар» регулярно оптимізує радіомережу з метою збільшення доступності та зниження обривів. Тільки за 2012 рік «Київстар» інвестував у розвиток мережі 1,8 млрд грн, а за 15 років роботи – близько 30 млрд грн.

Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар»
Довідка про об’єднаний «Київстар», бізнес-одиницю «Україна» VimpelCom Ltd.
До складу бізнес-одиниці «Україна» VimpelCom Ltd. входять два українські телекомунікаційні оператори – ПрАТ «Київстар» та «Beeline-Україна» (ЗАТ «Українські радіосистеми» та ТОВ «Голден Телеком»). Об’єднана база клієнтів складає понад 25 млн осіб.
«Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв’язку і мобільного інтернету, бренд в Україні. Мережа мобільного зв’язку ПрАТ «Київстар» є однією з найкращих у Європі й охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні й регіональні траси, більшість морських і річкових узбережжів України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги у 195 країнах на 5 континентах.
«Beeline-Україна» – досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв’язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB. Бізнес-одиниця «Україна» VimpelCom Ltd. надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес».
Місія «Київстар» – покращувати життя, надаючи телекомунікаційні послуги найвищої якості.
За додатковою інформацією звертайтеся: pr@kyivstar.net www.kyivstar.ua
https://favor.com.ua/blogs/15391.html