17 вересня 2013 року «Київстар Бізнес» впроваджує новий сервіс — «Віртуальна мобільна АТС». Послуга дозволить компаніям організувати віртуальну мобільну АТС* із функціоналом офісних АТС для мобільних телефонів. При цьому керувати послугою можна самостійно онлайн, а її підключення не вимагає додаткових інвестицій. Віртуальна мобільна АТС дозволяє співробітникам компанії безкоштовно телефонувати своїм колегам за допомогою «короткого номера», який присвоюється кожному телефонному номеру працівників. А встановлення інтерактивного голосового меню (IVR) допоможе самостійно управляти голосовим меню в будь-який зручний час. Сервіс «Паралельний виклик» дозволить отримувати один вхідний дзвінок групою абонентів. Завдяки цій функції у випадку зайнятості співробітників, до яких намагається додзвонитися клієнт, дзвінок все рівно буде прийнятий їх колегами. Сервіс «Розподіл вхідних викликів між абонентами» дозволить встановити правила пошуку першого вільного абонента в групі, самостійно створеної на сайті самообслуговування. Сервіс «Сall Transfer» дозволить, не відключаючи клієнта, перевести його дзвінок на іншого співробітника або «перехопити» виклик з іншої лінії. «Обмеження вихідного зв’язку» обмежить дзвінки зі службових номерів в особистих цілях за певними параметрами, а сервіс «чорний та білий списки» дозволить заблокувати небажаний тип дзвінків. Послугу «Віртуальна мобільна АТС» можна активувати в мінімальні терміни без додаткових інвестицій. Підключення до послуги не вимагає заміни існуючих мобільних номерів і тарифних планів абонентів «Київстар» і «Голден Телеком». Сервіс можуть підключити всі корпоративні абоненти. Усіма сервісами можна комфортно керувати в онлайн режимі на сайті самообслуговування, переглядати статистику викликів в режимі реального часу. «Віртуальна мобільна АТС» дозволить підвищити доступність відділів продажів і обслуговування за рахунок мінімізації кількості пропущених викликів, оптимізувати щомісячні витрати на зв’язок, забезпечити комфортну внутрішню взаємодію між співробітниками компанії та інші переваги. *АТС – автоматична телефонна станція. Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар» Довідка про об’єднаний «Київстар», бізнес-одиницю «Україна» VimpelCom Ltd. До складу бізнес-одиниці «Україна» VimpelCom Ltd. входять два українські телекомунікаційні оператори – ПрАТ «Київстар» та «Beeline-Україна» (ЗАТ «Українські радіосистеми» та ТОВ «Голден Телеком»). Об’єднана база клієнтів складає понад 25 млн осіб. «Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв’язку та мобільного інтернету, бренд в Україні. Мережа мобільного зв’язку ПрАТ «Київстар» є однією з найкращих у Європі й охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні й регіональні траси, більшість морських і річкових узбережжів України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги у 195 країнах на 5 континентах. «Beeline-Україна» – досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв’язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB. Бізнес-одиниця «Україна» VimpelCom Ltd. надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес». Місія «Київстар» – покращувати життя, надаючи телекомунікаційні послуги найвищої якості. За додатковою інформацією звертайтеся: pr@kyivstar.net www.kyivstar.ua ———————————— Цей документ було скопійовано з FAVOR.com.ua (https://favor.com.ua/blogs/15838.html). Всі права на матеріал зберігаються за його автором. При перепублікуванні посилання на джерело матеріалу є обов’язковим! Дата документу: 17 вересня 2013 р.