Журнал «Фокус» оприлюднив рейтинг найпопулярніших українських брендів 2013 року, який проводиться з метою визначення реальних смаків вітчизняних споживачів. У результаті торгова марка «РУНА» увійшла в ТОП-50 найбільш відомих і популярних брендів країни, про що йдеться на сайті журналу Фокус. Фахівці «Фокусу» проводили рейтинг у два етапи. Попередній список найпопулярніших українських брендів, що потрапили до рейтингу, було складено на основі дослідження MMI Ukraine, проведеного компанією «TNS Україна» взимку 2012 і навесні 2013 рр. У ході опитування, у якому взяли участь 10 тисяч осіб у віці 12-65 років, де оцінювалися виключно бренди, створені українськими компаніями-виробниками, або створені зарубіжними компаніями спеціально для українського ринку. Потім самі популярні вітчизняні торгові марки оцінювалися на підставі фінансових показників. У фінальний рейтинг увійшли бренди переважно продовольчих товарів, які найчастіше купували громадяни України в 2012 р. По суті, це найсильніші гравці ринків. Рівень продажів та популярність дозволили торговій марці «РУНА» у черговий раз підтвердити свої позиції на ринку України, і впевнено зайняти свою позицію у топ-рейтингу серед найпопулярніших вітчизняних брендів. ———————————— Цей документ було скопійовано з FAVOR.com.ua (https://favor.com.ua/blogs/16137.html). Всі права на матеріал зберігаються за його автором. При перепублікуванні посилання на джерело матеріалу є обов’язковим! Дата документу: 4 жовтня 2013 р.