«Фаворити Успіху» logo Директором з маркетингу САН ІнБев Україна став Василь Шилов
© FAVOR.com.ua
 
Директором з маркетингу САН ІнБев Україна став Василь Шилов
  
У квітні 2015 року директором з маркетингу компанії САН ІнБев Україна став старший бренд-менеджер «Чернігівського» Василь Шилов.

На новій посаді Василь Шилов буде керувати всім портфелем брендів, і відповідатиме за повний комплекс маркетингових комунікацій САН ІнБев Україна, підпорядковуючись безпосередньо віце-президенту з маркетингу у Європі Жан-Жаку Велкеніерсу. Враховуючи те, що протягом багатьох років компанія утримує лідерство на ринку пива, а в минулому році взяла курс на «преміумізацію» портфеля брендів, перед менеджером стоять амбітні завдання.

За словами директора з маркетингу, він бачить свою роль у розвитку маркетингу в компанії та синергії – об’єднанні зусиль маркетингу з sales-командою для ефективнішого використання ресурсів і якісного виконання функцій на шляху до спільної мети.

«Сьогодні ситуація на ринку значно відрізняється від тієї, що була раніше. Змінюється ринок, його географія, юридичні аспекти ведення бізнесу. Наш споживач змінюється значно швидше, ніж ми думаємо. Маркетинг розвивається разом зі споживачем, намагається слухати, розуміти, відчувати його краще. А щоб наші пропозиції були затребуваними, необхідно професійно розвивати команду, прагнути до створення кращої пропозиції на ринку з точки зору продукції, упаковки та комунікації», – говорить директор з маркетингу САН ІнБев Україна Василь Шилов.

Василь Шилов закінчив Горлівський державний педагогічний інститут іноземних мов, а також Інститут бізнесу та технологій в Києві за спеціальністю «реклама та суспільні відносини». У компанію САН ІнБев Україна прийшов у квітні 2011 р. на позицію старшого бренд-менеджера низькоцінового сегмента. У листопаді 2012 року зайняв посаду старшого бренд-менеджера пивного бренду №1 в Україні – «Чернігівське» – і зіграв важливу роль у створенні сильної бренд-команди. У числі його досягнень розробка стратегії «преміумізації» бренду «Чернігівське» в рамках нових платформ росту, зміцнення позиціонування і комунікації бренду, а також запуск «Чернігівське ЕКО».

Інформаційна довідка:
ПАТ «САН ІнБев Україна» є лідером українського пивоварного ринку та представляє найбільшу в світі пивоварну компанію Anheuser-Busch InBev. ПАТ «САН ІнБев Україна» об’єднує Чернігівське, Харківське та Миколаївське відділення компанії. Портфель пивних брендів складається з глобальних ТМ: Bud, Corona, Stella Artois, Beck’s; міжнародних ТМ: Corona, Staropramen, TALLER, Hoegaarden, Leffe, Lowenbrau, Franziskaner, Spaten, а також локальных ТМ: «Чернігівське», «Рогань», «Янтар», «Жигулевское», DAO.
https://favor.com.ua/blogs/23661.html