Співробітники компанії САН ІнБев Україна та активісти ГО Let’s Do It Ukraine зібрались 27 травня, щоб разом прибрати територію Парку Дружби народів, одного з улюблених місць відпочинку киян. Цей волонтерський захід став уже третім у рамках екологічного марафону за підтримки екобренду «Чернігівське», присвяченого Міжнародному дню навколишнього середовища 2016. Ще одна толока відбудеться 3 червня в Харкові, перші заходи пройшли у Миколаєві та Чернігові. Крім того, з 25 травня компанія запустила онлайн-платформу для реєстрації екологічних ініціатив «Еко-виклик!». Прибирання розпочалося о 13:00 у Парку Дружби народів, що у Деснянському районі міста. Координатори забезпечили всіх учасників необхідним інвентарем, провели інструктаж із техніки безпеки та окреслили план робіт. Близько 17:00, коли зібране сміття було завантажене до машин, на волонтерів чекала вечеря для відновлення сил. Для САН ІнБев Україна такі заходи – звична справа. Щороку по всій Україні в подібних акціях беруть участь сотні працівників і партнерів компанії. Вони прагнуть зробити внесок у захист навколишнього середовища, і власним прикладом показати важливість турботи про екологію. Разом з тим, мешканці Києва та інші українці, які не змогли взяти участь в активності, мають можливість потурбуватися про довкілля, ставши ековолонтерами завдяки промосайту «Еко-виклик. На сайті кожен охочий може отримати випадкове екозавдання, виконати його і з хештегом #ековиклик2016 викласти результати роботи в соціальних мережах. Окрім піклування про оточуюче середовище, волонтери щотижня мають шанс виграти приємні подарунки для екологічного відпочинку. Інформаційна довідка: ПАТ «САН ІнБев Україна» є лідером українського пивоварного ринку та представляє найбільшу в світі пивоварну компанію Anheuser-Busch InBev. ПАТ «САН ІнБев Україна» об’єднує Чернігівське, Харківське та Миколаївське відділення компанії. Портфель пивних брендів складається з глобальних ТМ: Bud, Corona Extra, Stella Artois, Beck’s; міжнародних ТМ: Corona, Staropramen, TALLER, Hoegaarden, Leffe, Lowenbrau, Franziskaner, Spaten, а також локальных ТМ: «Чернігівське», «Рогань», «Янтар», «Жигулевское», DAO. У 2015 році частка українського ринку ПАТ «САН ІнБев Україна» склала 32,4% у натуральному вираженні за даними міжнародної соціологічної маркетингової компанії Nielsen Holdings N.V. www.facebook.com/SUNInBev.UA http://suninbev.com.ua/ua/WED2016 * * * ГО Let’s Do It Ukraine – офіційні представники міжнародного екологічного руху Let’s Do It! World. Рух представлений у 112 країнах світу і станом на травень 2016 року нараховує понад 14,5 млн волонтерів. В Україні ГО «Let’s Do It Ukraine» об’єднує 24 обласні центри. За додатковою інформацією звертайтеся: Прес-офіс компанії САН ІнБев Україна Ірина Кальницька Моб.: +38 050 3311891 Тел.: +38 044 2546373 email: i.kalnytskaya@spncomms.com Аліна Громова Моб.: +38 067 4075635 Тел.: +38 044 2546373 email: a.gromova@spncomms.com ———————————— Цей документ було скопійовано з FAVOR.com.ua (https://favor.com.ua/blogs/26911.html). Всі права на матеріал зберігаються за його автором. При перепублікуванні посилання на джерело матеріалу є обов’язковим! Дата документу: 30 травня 2016 р.