«Фаворити Успіху» logo Кияни разом з САН ІнБев Україна навели лад у рідному місті
© FAVOR.com.ua
 
Кияни разом з САН ІнБев Україна навели лад у рідному місті
  

 

Співробітники компанії САН ІнБев Україна та активісти ГО Let’s Do It Ukraine зібрались 27 травня, щоб разом прибрати територію Парку Дружби народів, одного з улюблених місць відпочинку киян. Цей волонтерський захід став уже третім у рамках екологічного марафону за підтримки екобренду «Чернігівське», присвяченого Міжнародному дню навколишнього середовища 2016. Ще одна толока відбудеться 3 червня в Харкові, перші заходи пройшли у Миколаєві та Чернігові. Крім того, з 25 травня компанія запустила онлайн-платформу для реєстрації екологічних ініціатив «Еко-виклик!».

Прибирання розпочалося о 13:00 у Парку Дружби народів, що у Деснянському районі міста. Координатори забезпечили всіх учасників необхідним інвентарем, провели інструктаж із техніки безпеки та окреслили план робіт. Близько 17:00, коли зібране сміття було завантажене до машин, на волонтерів чекала вечеря для відновлення сил.

Для САН ІнБев Україна такі заходи – звична справа. Щороку по всій Україні в подібних акціях беруть участь сотні працівників і партнерів компанії. Вони прагнуть зробити внесок у захист навколишнього середовища, і власним прикладом показати важливість турботи про екологію.

Разом з тим, мешканці Києва та інші українці, які не змогли взяти участь в активності, мають можливість потурбуватися про довкілля, ставши ековолонтерами завдяки промосайту «Еко-виклик. На сайті кожен охочий може отримати випадкове екозавдання, виконати його і з хештегом #ековиклик2016 викласти результати роботи в соціальних мережах. Окрім піклування про оточуюче середовище, волонтери щотижня мають шанс виграти приємні подарунки для екологічного відпочинку.

Інформаційна довідка:

ПАТ «САН ІнБев Україна» є лідером українського пивоварного ринку та представляє найбільшу в світі пивоварну компанію Anheuser-Busch InBev. ПАТ «САН ІнБев Україна» об’єднує Чернігівське, Харківське та Миколаївське відділення компанії. Портфель пивних брендів складається з глобальних ТМ: Bud, Corona Extra, Stella Artois, Beck’s; міжнародних ТМ: Corona, Staropramen, TALLER, Hoegaarden, Leffe, Lowenbrau, Franziskaner, Spaten, а також локальных ТМ: «Чернігівське», «Рогань», «Янтар», «Жигулевское», DAO. У 2015 році частка українського ринку ПАТ «САН ІнБев Україна» склала 32,4% у натуральному вираженні за даними міжнародної соціологічної маркетингової компанії Nielsen Holdings N.V.

www.facebook.com/SUNInBev.UA

http://suninbev.com.ua/ua/WED2016

* * *

ГО Let’s Do It Ukraine – офіційні представники міжнародного екологічного руху Let’s Do It! World. Рух представлений у 112 країнах світу і станом на травень 2016 року нараховує понад 14,5 млн волонтерів. В Україні ГО «Let’s Do It Ukraine» об’єднує 24 обласні центри.

За додатковою інформацією звертайтеся:
Прес-офіс компанії САН ІнБев Україна

Ірина Кальницька

Моб.: +38 050 3311891
Тел.: +38 044 2546373
email: i.kalnytskaya@spncomms.com

Аліна Громова
Моб.: +38 067 4075635
Тел.: +38 044 2546373
email: a.gromova@spncomms.com

https://favor.com.ua/blogs/26911.html