Старовинних європейських традицій пивоваріння ретельно дотримуються на харківському виробництві САН ІнБев Україна. Нещодавно цей факт підтвердила і делегація бельгійського посольства на чолі з надзвичайним і повноважним послом Королівства Бельгії Люком Якобсом, яка відвідала броварню «Рогань». Під час екскурсії почесні гості відзначили високий рівень виробництва і висловили готовність надати підтримку пивоварній галузі в регіоні та по всій Україні. «Для нас дуже значущий візит високих гостей, які представляють Бельгію. Адже саме там розташована європейська штаб-квартира найбільшої броварні у світі AB InBev, частиною якої є і САН ІнБев Україна. Також нам приємно було почути думку пана посла про те, що українське пиво не поступається за якістю бельгійському. Сподіваємося на подальшу співпрацю в розвитку пивоварної культури в Україні», – коментує Віталій Сидоренко, директор харківського відділення компанії САН ІнБев Україна. Будучи підрозділом бельгійської пивоварної корпорації, САН ІнБев Україна незмінно дотримується міжнародних стандартів пивоваріння. На заводі «Рогань», як і на 2 інших виробничих потужностях компанії, використовуються інноваційні технології, високоякісна сировина і, звичайно, старовинні бельгійські рецепти. Цей завод – єдине виробництво в країні, де випускається пиво BUD, а також «Staropramen темне». Сьогодні на пивоварні працюють понад 300 фахівців, які добре знають і люблять свою роботу. Щороку завод випускає 5,6 млн літрів пива. Інформаційна довідка: ПАТ «САН ІнБев Україна» є лідером українського пивоварного ринку та представляє найбільшу в світі пивоварну компанію Anheuser-Busch InBev. ПАТ «САН ІнБев Україна» об’єднує Чернігівське, Харківське та Миколаївське відділення компанії. Портфель пивних брендів складається з глобальних ТМ: Bud, Corona Extra, Stella Artois, Beck’s; міжнародних ТМ: Corona, Staropramen, TALLER, Hoegaarden, Leffe, Lowenbrau, Franziskaner, Spaten, а також локальних ТМ: «Чернігівське», «Рогань», «Янтар», «Жигулевское», DAO. У 2015 році частка українського ринку ПАТ «САН ІнБев Україна» склала 32,4% у натуральному вираженні за даними міжнародної соціологічної маркетингової компанії Nielsen Holdings N.V. https://www.facebook.com/SUNInBev.UA http://www.suninbev.com.ua/ ———————————— Цей документ було скопійовано з FAVOR.com.ua (https://favor.com.ua/blogs/27541.html). Всі права на матеріал зберігаються за його автором. При перепублікуванні посилання на джерело матеріалу є обов’язковим! Дата документу: 20 жовтня 2016 р.