Приклад одного з медіа-планів, який готувався для трансляції на 5 каналі: Жовтень Місце прокату ролика поч. хр-ж (сек.) ср чт пт сб нд пн вт ср чт пт сб нд пн вт ср чт пт сб нд к-ть виходів 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 Новини 9:00:00 20 1 1 1 1 1 1 6 Програма 10:00:00 20 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 19 Час важливо 11:00:00 20 1 1 1 1 1 1 6 Новини 15:00:00 20 1 1 1 1 4 Пр підсумки дня 20:20:00 20 1 1 2 Новини 21:00:00 20 1 1 1 1 1 1 1 1 1 9 Пр підсумки дня 21:35:00 20 1 1 1 1 4 Час важливо 22:30:00 20 0 3 3 3 2 2 3 3 3 2 3 2 2 3 3 3 2 3 2 3 50 Якщо ролик запускається в ефір незабаром після церемонії нагородження (протягом півтора місяців, поки інформаційний привід залишається свіжим), то буває дуже доречно перші кілька днів транслювати сенсаційну подачу факту перемоги в конкурсі. Такий ролик розділений на 2 частини. У ньому показується уривок моменту вручення нагороди на сцені в ході шоу (до 10 секунд) + пряма реклама бренду-переможця. Пара прикладів: Mazda Абсолют-таксі: А через несколько дней после сенсационной подачи факта победы кампания продолжается стандартным роликом с прямой рекламой, со вставкой медали. Креон: Також бувало, що заставка з медаллю і закадровою проговоркою вставлялася в кінці ролика, за межами його стандартного хронометражу. Так буває, наприклад, якщо український філіал великої міжнародної компанії не може модифікувати стандартний відеоряд затверджений із закордонним хедофісом і/або з актором-знаменитістю, присутнім в ролику. Crédit Agricole: ———————————— Цей документ було скопійовано з FAVOR.com.ua (https://favor.com.ua/blogs/28249.html). Всі права на матеріал зберігаються за його автором. При перепублікуванні посилання на джерело матеріалу є обов’язковим! Дата документу: 23 лютого 2017 р.