Голова Правління ПАТ «КРИСТАЛБАНК» розповів спеціальному кореспондентові журналу «Банкиръ» про те, як зберегти та підвищити довіру клієнтів до банківського сектору. Леонід Андрійович, розкажіть, чим відрізняється форма роботи «КРИСТАЛБАНКу» від інших банків? – Перш за все – оперативністю роботи і гнучкістю тарифів. Ми цінуємо кожного клієнта, незалежно від операцій і розміру послуги. Нам важливий клієнт як з комунальним платежем за квартиру, так і велика юридична компанія, яка працює з Банком на комплексному обслуговуванні. Основне завдання і спрямованість «КРИСТАЛБАНКу» – забезпечити повне обслуговування наших клієнтів в одному зручному Банку. Більш детальніше читайте у повній версії інтерв’ю за посиланням: https://goo.gl/s5EHYD ———————————— Цей документ було скопійовано з FAVOR.com.ua (https://favor.com.ua/blogs/28987.html). Всі права на матеріал зберігаються за його автором. При перепублікуванні посилання на джерело матеріалу є обов’язковим! Дата документу: 18 вересня 2017 р.