Більше 15 років Publicity Creating співпрацює з Центром незалежних споживчих експертиз «ТЕСТ» у напрямку інформаційного супроводження результатів тестування різноманітних товарів – продуктів харчування, косметики, комп’ютерної техніки та інших. Висвітлення результатів незалежного тестування включає як традиційні форми інформування (написання та поширення прес-релізів, проведення прес-конференцій, експертні огляди), так і нетрадиційні активності. Зокрема, за підсумками одного з досліджень, піар-агенством було організовано опитування серед провідних дієтологів на тему «Здорове харчування», а також бліц-опитування споживачів на вулицях Києва на тему «Корисні продукти». Дані проекти дозволили надати споживачам інформацію про думку фахівців, а також дізнатися, як самі споживачі оцінюють корисність продуктів харчування. «Досвід співпраці з Центром «ТЕСТ» показав, що подібні проекти потребують хорошої інформаційної підтримки, особливо у випадку із продуктами харчування. Адже висновки незалежних досліджень – це запорука впевненості в тому, що кожен з нас купує корисні і безпечні для здоров’я продукти. Зі свого боку, наша піар-агенція також робить внесок у поінформованість широкого кола споживачів», – зазначив Директор Publicity Creating Валерій Курейко. Довідка: Центр незалежних споживчих експертиз «ТЕСТ» – громадська організація із захисту прав споживачів, основною діяльністю якої є проведення освітніх програм для споживачів (тестування, дослідження якості та безпеки товарів і послуг). ———————————— Цей документ було скопійовано з FAVOR.com.ua (https://favor.com.ua/blogs/30370.html). Всі права на матеріал зберігаються за його автором. При перепублікуванні посилання на джерело матеріалу є обов’язковим! Дата документу: 27 вересня 2018 р.