У 2020 році компанія Publicity Creating продовжує комплексне просування пасіки «Медовий Бджоляр» (ТМ Знатний Мед) на українському ринку. ТМ Знатний Мед співпрацює з агентством Publicity Creating вже 7 років. За цей час в рамках програми «Багато меду не буває» втілено низку заходів, спрямованих на інформування громадськості про користь натурального меду, цілорічного споживання меду, про користь продуктів бджільництва, а також про ситуацію на медовому ринку України, в цілому. Крім того, компанія Publicity Creating стала учасником світової ініціативи щодо захисту і збільшення чисельності медоносних бджіл. В рамках програми, розробленої на 2020 рік, фахівцями агентства планується проведення інформаційно кампанії на радіо-каналах групи «Тавр», ведення майданчиків в соціальних мережах, рекламна кампанія в Google, активна робота на маркет-плейсах, проведення серії Інтернет-конференцій та прес – заходів, дегустацій і семінарів. Сергій Ігнатенко, керівник аккаунт-групи Publicity Creating відзначив: «Медовий ринок України є перспективним не тільки щодо експорту за кордон. Споживання меду і продуктів бджільництва всередині країни може зростати значними темпами. Тому ми розробили комплексну програму просування для ТМ Знатний Мед, спрямовану на підвищення популярності і збільшення кількості прихильників даної торгової марки». Publicity Creating успішно працює на українському ринку 22 роки, спеціалізація компанії – стратегічні комунікації й PR. Компанія в ходить в ТОП найвідоміших і фахових PR-агенцій України, багато років є інформаційним лідером галузі і лідером рейтингу активності в соціальних мережах. За час роботи на ринку, Publicity Creating було втілено понад тисячу проектів для сотень клієнтів, серед яких – великі українські та міжнародні компанії, представництва, котрі працюють на всіх основних ринках як у секторі В2В, так і В2С. Більше інформації і контакти — на сайті www.publicity.com.ua Майданчики у соцмережах: Facebook, Twitter. ———————————— Цей документ було скопійовано з FAVOR.com.ua (https://favor.com.ua/blogs/32232.html). Всі права на матеріал зберігаються за його автором. При перепублікуванні посилання на джерело матеріалу є обов’язковим! Дата документу: 19 січня 2020 р.