З безлічі веб-технологій непросто вибрати оптимальний варіант для запуску корпоративного проекту. По-перше, існують різні типи бізнес-проектів. Сайти-візитки, інтернет-магазини, корпоративні портали. По-друге, необхідно враховувати перспективи зростання. Припустимо, для того, щоб оповістити потенційних клієнтів і партнерів про вихід компанії на онлайн-ринок, відмінно підходить проста візитка з декількох сторінок. Джерело (https://newsyou.info/dostatochno-li-konstruktora-sajtov-dlya-biznesa-v-seti) Переваги та недоліки сайтів на конструкторах Серед професіоналів, які займаються інтернет-маркетингом в цілому і просуванням онлайн-ресурсів зокрема, існує переконання, що в довгостроковій перспективі вести бізнес через сайт на конструкторі, так само як і вивести його в топ пошукової видачі, практично неможливо. Однак також вважається, що для деяких видів маркетингових завдань сайти на конструкторах підходять краще. Для чого краще використовувати конструктори сайтів – для корпоративних сайтів і сайтів-візиток; – для сайтів-вітрин; – для лендингов; – для промо заходів; – для тестування ніші, послуги або товару; – для просування тільки за рахунок контекстної реклами; – для SEO-просування в дуже вузькій спеціалізованій ніші з низькою конкуренцією; – як доповнення до основного сайту; – для просування домену та збору трафіку з брендових запитів; – при обмеженому бюджеті. Можна навіть допустити, що конструктори сайтів спочатку для цього і були створені. У всякому разі про це говорять їх плюси. Плюси конструкторів сайтів До переваг конструкторів відноситься: – низька ціна створення сайту без необхідності розробляти його з нуля; – швидкий запуск від декількох годин до декількох днів; – відсутність необхідності в спеціальних знаннях для роботи з адмін-панеллю; – розміщення контенту за допомогою готових шаблонів і блоків; – набір готових дизайн-рішень; – адаптивність інтерфейсу під різні види призначених для користувача пристроїв; – автоматичне створення файлів sitemap.xml і robots.txt. З одного боку вони набагато прискорюють і спрощують маркетингові процеси, але з іншого – вони ж позбавляють багатьох можливостей просування. Мінуси конструкторів сайтів На жаль, недоліків у цього інструменту більше, ніж переваг. Якщо ви все ж вирішили створити свій сайт на конструкторі, то їх необхідно враховувати. Це: – зайвий код сайту, який генерується самим конструктором, і від якого практично неможливо позбутися. Через це відсоток коду вашого (читайте, унікального) контенту дуже маленький; – неунікальність коду, при якому сторінки вашого сайту можуть бути ідентифіковані пошуковими системами як неякісні і ті що дублюють зміст чужого сайту. Це може призвести до того, що сайт не буде враховуватися при ранжируванні і не потрапить в органічну видачу. Якщо вже зовсім просто, то Google не покаже його користувачеві, який буде шукати представлену на ньому послугу або товар; – в принципі більш низьке ранжування пошуковими системами, які традиційно віддають перевагу самописним сайтам і сайтам на CMS; – обмежені показники завантаження і швидкодії сайту, що теж погано впливає на пошукове ранжування. Не кажучи вже про те, що користувач сам не буде чекати завантаження такого сайту; – обмежені можливості по SEO-оптимізації через закритий код, в т.ч. неможливість додати мета-теги, мікророзмітку, налаштувати редиректи, створити файли для AMP і турбо-сторінок. Хоча варто відзначити, що останнім часом в платних версіях деяких конструкторів з’явився розширений SEO-функціонал; – відсутність атрибута rel= «canonical» на сторінках пагінації; – неможливість внести зміни до файлів sitemap.xml і robots.txt без звернення на підтримку платформи-конструктора; – неможливість додавати сторонні плагіни і модулі, не передбачені конструктором; – неможливість додавати кастомізовані дизайн-рішення, через що практично неможливо вплинути на поведінку користувачів і підвищити конверсію; – проблеми з налаштуванням цілей рекламної кампанії, які потрібно усувати, залучаючи підтримку; – аналогічні проблеми з налаштуванням аналітики; – неможливість або незручність при адмініструванні багатосторінкових сайтів, часта відсутність фільтрів під категорії товарів; – періодичні оновлення основного коду самого майданчика-конструктора, через що може порушитися структура і інтерфейс вашого сайту. Джерело: https://web-promo.ua/ Рейтинг безкоштовних конструкторів сайтів Конструктори Ціна bitrix24.ru (https://www.bitrix24.by/?p=12544068) безкоштовно ucoz.ru (http://ucoz.ru/) безкоштовно ucraft.ru (http://ucraft.ru/) безкоштовно tilda.cc (http://tilda.cc/) безкоштовно a5.ru (http://a5.ru/) безкоштовно setup.ru (http://setup.ru/) безкоштовно www.by безкоштовно fo.ru (http://fo.ru/) безкоштовно jimdo.com (http://jimdo.com/) безкоштовно sites.google.com (http://sites.google.com/) безкоштовно tinkoff.ru/business/website-builder/ (http://tinkoff.ru/business/website-builder/) безкоштовно Джерело: https://dashchinskiy.com/constructor-site Платні CMS Комерційні CMS-це наступний етап по мірі розвитку бізнесу. Вони необхідні для великих сайтів з високими вимогами до безпеки і просування і дозволяють знизити трудовитрати в разі більш-менш типових завдань. Це коробкові рішення з досить широкими можливостями. На відміну від безкоштовних платформ, де додаткові можливості часто можна поставити тільки танцями з бубном, тут вони вбудовані і додаються дуже легко. Основна зручність проявляється з точки зору інтеграції зі сторонніми сервісами і SEO-оптимізації. До слова, набагато зручніше розробляти сайт відразу з урахуванням SEO, а не переписувати потім всю структуру, коли ви вирішите просуватися. З платними движками це зручно робити. Таких платформ на ринку предостатньо « «1C-Бітрікс», NetCat, Umi.Крім того, багато компаній розробляють власні системи, за допомогою яких закривають певні прогалини популярних движків. Вибір платформи з усього цього безлічі-індивідуальне питання, в основному залежить від розробника. Не можна сказати, що якась система сильно краще або гірше іншої-принципових відмінностей між ними небагато, просто є локальні особливості і зручності. Зате у кожної платформи є власні стандарти, які накладають обмеження на розробників. Тому кожна компанія, як правило, спеціалізуються на одній або декількох CMS і пропонує їх на вибір. З мінусів платних платформ-ціна, а також більш довга розробка в порівнянні з безкоштовним движком і роботою з шаблонним дизайном. Однак якщо ви можете собі це дозволити, в подальшому вам це заощадить гроші і нерви. Джерело: https://ppc.world/articles/vybiraem-sposob-razrabotki-sayta-v-zavisimosti-ot-masshtabov-biznesa/ Висновок З цього випливає, що при створенні серйозних проектів все ж варто вибирати автономні движки. Якщо ж вам потрібно створити просто невелику торгову площадку з обмеженим асортиментом товарів і з невисокою орендною платою, то тоді, звичайно ж, можна скористатися і конструктором інтернет-магазинів. ———————————— Цей документ було скопійовано з FAVOR.com.ua (https://favor.com.ua/blogs/34062.html). Всі права на матеріал зберігаються за його автором. При перепублікуванні посилання на джерело матеріалу є обов’язковим! Дата документу: 18 червня 2021 р.