З безлічі веб-технологій непросто вибрати оптимальний варіант для запуску корпоративного проекту. По-перше, існують різні типи бізнес-проектів. Сайти-візитки, інтернет-магазини, корпоративні портали.
По-друге, необхідно враховувати перспективи зростання. Припустимо, для того, щоб оповістити потенційних клієнтів і партнерів про вихід компанії на онлайн-ринок, відмінно підходить проста візитка з декількох сторінок.
Джерело
Переваги та недоліки сайтів на конструкторах
Серед професіоналів, які займаються інтернет-маркетингом в цілому і просуванням онлайн-ресурсів зокрема, існує переконання, що в довгостроковій перспективі вести бізнес через сайт на конструкторі, так само як і вивести його в топ пошукової видачі, практично неможливо. Однак також вважається, що для деяких видів маркетингових завдань сайти на конструкторах підходять краще.
Для чого краще використовувати конструктори сайтів
- для корпоративних сайтів і сайтів-візиток;
- для сайтів-вітрин;
- для лендингов;
- для промо заходів;
- для тестування ніші, послуги або товару;
- для просування тільки за рахунок контекстної реклами;
- для SEO-просування в дуже вузькій спеціалізованій ніші з низькою конкуренцією;
- як доповнення до основного сайту;
- для просування домену та збору трафіку з брендових запитів;
- при обмеженому бюджеті.
Можна навіть допустити, що конструктори сайтів спочатку для цього і були створені. У всякому разі про це говорять їх плюси.
Плюси конструкторів сайтів
До переваг конструкторів відноситься:
- низька ціна створення сайту без необхідності розробляти його з нуля;
- швидкий запуск від декількох годин до декількох днів;
- відсутність необхідності в спеціальних знаннях для роботи з адмін-панеллю;
- розміщення контенту за допомогою готових шаблонів і блоків;
- набір готових дизайн-рішень;
- адаптивність інтерфейсу під різні види призначених для користувача пристроїв;
- автоматичне створення файлів sitemap.xml і robots.txt.
З одного боку вони набагато прискорюють і спрощують маркетингові процеси, але з іншого – вони ж позбавляють багатьох можливостей просування.
Мінуси конструкторів сайтів
На жаль, недоліків у цього інструменту більше, ніж переваг. Якщо ви все ж вирішили створити свій сайт на конструкторі, то їх необхідно враховувати.
Це:
- зайвий код сайту, який генерується самим конструктором, і від якого практично неможливо позбутися. Через це відсоток коду вашого (читайте, унікального) контенту дуже маленький;
- неунікальність коду, при якому сторінки вашого сайту можуть бути ідентифіковані пошуковими системами як неякісні і ті що дублюють зміст чужого сайту. Це може призвести до того, що сайт не буде враховуватися при ранжируванні і не потрапить в органічну видачу. Якщо вже зовсім просто, то Google не покаже його користувачеві, який буде шукати представлену на ньому послугу або товар;
- в принципі більш низьке ранжування пошуковими системами, які традиційно віддають перевагу самописним сайтам і сайтам на CMS;
- обмежені показники завантаження і швидкодії сайту, що теж погано впливає на пошукове ранжування. Не кажучи вже про те, що користувач сам не буде чекати завантаження такого сайту;
- обмежені можливості по SEO-оптимізації через закритий код, в т.ч. неможливість додати мета-теги, мікророзмітку, налаштувати редиректи, створити файли для AMP і турбо-сторінок. Хоча варто відзначити, що останнім часом в платних версіях деяких конструкторів з’явився розширений SEO-функціонал;
- відсутність атрибута rel= «canonical» на сторінках пагінації;
- неможливість внести зміни до файлів sitemap.xml і robots.txt без звернення на підтримку платформи-конструктора;
- неможливість додавати сторонні плагіни і модулі, не передбачені конструктором;
- неможливість додавати кастомізовані дизайн-рішення, через що практично неможливо вплинути на поведінку користувачів і підвищити конверсію;
- проблеми з налаштуванням цілей рекламної кампанії, які потрібно усувати, залучаючи підтримку;
- аналогічні проблеми з налаштуванням аналітики;
- неможливість або незручність при адмініструванні багатосторінкових сайтів, часта відсутність фільтрів під категорії товарів;
- періодичні оновлення основного коду самого майданчика-конструктора, через що може порушитися структура і інтерфейс вашого сайту.
Джерело: https://web-promo.ua/
Рейтинг безкоштовних конструкторів сайтів
Джерело: https://dashchinskiy.com/constructor-site
Платні CMS
Комерційні CMS-це наступний етап по мірі розвитку бізнесу. Вони необхідні для великих сайтів з високими вимогами до безпеки і просування і дозволяють знизити трудовитрати в разі більш-менш типових завдань.
Це коробкові рішення з досить широкими можливостями. На відміну від безкоштовних платформ, де додаткові можливості часто можна поставити тільки танцями з бубном, тут вони вбудовані і додаються дуже легко. Основна зручність проявляється з точки зору інтеграції зі сторонніми сервісами і SEO-оптимізації. До слова, набагато зручніше розробляти сайт відразу з урахуванням SEO, а не переписувати потім всю структуру, коли ви вирішите просуватися. З платними движками це зручно робити.
Таких платформ на ринку предостатньо « «1C-Бітрікс», NetCat, Umi.Крім того, багато компаній розробляють власні системи, за допомогою яких закривають певні прогалини популярних движків.
Вибір платформи з усього цього безлічі-індивідуальне питання, в основному залежить від розробника. Не можна сказати, що якась система сильно краще або гірше іншої-принципових відмінностей між ними небагато, просто є локальні особливості і зручності. Зате у кожної платформи є власні стандарти, які накладають обмеження на розробників. Тому кожна компанія, як правило, спеціалізуються на одній або декількох CMS і пропонує їх на вибір.
З мінусів платних платформ-ціна, а також більш довга розробка в порівнянні з безкоштовним движком і роботою з шаблонним дизайном. Однак якщо ви можете собі це дозволити, в подальшому вам це заощадить гроші і нерви.
Джерело: https://ppc.world/articles/vybiraem-sposob-razrabotki-sayta-v-zavisimosti-ot-masshtabov-biznesa/
Висновок
З цього випливає, що при створенні серйозних проектів все ж варто вибирати автономні движки. Якщо ж вам потрібно створити просто невелику торгову площадку з обмеженим асортиментом товарів і з невисокою орендною платою, то тоді, звичайно ж, можна скористатися і конструктором інтернет-магазинів.
|