«Фаворити Успіху» logo «Київстар» встановив для туристів web-камери у гірсько-лісовій зоні Криму
© FAVOR.com.ua
 
«Київстар» встановив для туристів web-камери у гірсько-лісовій зоні Криму
  

Напередодні травневих свят та початку відпускного сезону «Київстар» встановив три web-камери в гірсько-лісовій зоні Криму, в місцях, що традиційно приваблюють туристів – на горі Ай-Петрі, Карабі-яйлі та Ангарському перевалі. Зображення з камер транслюються на сайт Контрольно-рятувальної служби Криму www.kss.crimea.ua.

Гірсько-лісова зона Кримського півострова приваблює шанувальників гірського та екстремального туризму, професійних спортсменів і любителів пішохідних прогулянок. До одних з найбільш популярних пунктів туристичних маршрутів в гірсько-лісовій частині Криму відносяться гора Ай-Петрі, Карабі-яйла та Ангарський перевал. За інформацією Контрольно-рятувальної служби, туристи, які заздалегідь планують маршрути, найчастіше цікавляться поточним станом маршруту та погодними умовами саме в цих районах гірського Криму. Тепер за допомогою web-камер любителі активного відпочинку зможуть вибрати оптимальний час для найбільш комфортної та безпечної подорожі.

Начальник Контрольно-рятувальної служби Криму Володимир Мельников:

«Завдяки співпраці з «Київстар» ми запропонували туристам ще одну можливість для планування подорожей. Місця встановлення web-камер були визначені за телефонними запитами туристів, що надходять на номер нашої служби 067-555-000-1, а також за інформацією, якою діляться користувачі на туристичних сайтах і на форумі нашого інтернет-порталу www.kss.crimea.ua. Тепер, вирушаючи в похід, туристи можуть отримувати додаткову інформацію у вигляді зображення з web-камер, яку ми доповнюємо також температурними показниками».

Піклуючись про забезпечення максимально комфортного і безпечного відпочинку в Криму, з 2011 р. «Київстар» розвиває співпрацю з Контрольно-рятувальною службою Криму. Телеком-оператор надав підтримку кримським рятувальникам у придбанні технічного обладнання, яке використовується при консультуванні туристів, організації пошукових робіт на місцевості, наданні оперативної допомоги постраждалим. Також «Київстар» надав рятувальникам єдиний номер 067-555-000-1, за яким туристи можуть отримати консультацію фахівців рятувальної служби щодо погодних умов у горах та про стан туристичних маршрутів.

Директор Кримської філії «Київстар» Геннадій Хмара:

«Крим називають «світом у мініатюрі», адже тут унікальне поєднання географічних та природних чинників. Ми щиро любимо наш Крим і хочемо, щоб це ж почуття з нами розділили як жителі півострова, так і численні туристи та відпочиваючі. Взаємодія «Київстар» та Контрольно-рятувальної служби спрямована на те, аби створити додаткові умови для безпечного та комфортного відпочинку кримчан і гостей півострова».

Також зовсім недавно, 16 квітня, волонтери «Київстар», співробітники Контрольно-рятувальної служби і кримські журналісти провели масштабну спільну акцію «Поділись любов’ю до Криму», в ході якої в одному з важкодоступних районів Ялтинського гірсько-лісового природного заповідника, що постраждав від масштабної пожежі 2007 року, було вручну висаджено понад 10 000 сіянців кримської сосни.

«Київстар» закликає поділитися своїми враженнями відвідання сонячного Криму на iloveukraine.com.ua

Довідка про «Київстар»

«Київстар» – оператор телекомунікацій №1 в Україні. Надає послуги мобільного зв’язку, мобільного та фіксованого інтернету (на базі технології FTTB), найкращий бренд в Україні. За даними щорічного дослідження компанії Ericsson, мережа мобільного зв’язку ПрАТ «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні й регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах. Покриття фіксованого інтернету є у 138 містах України.

ПрАТ «Київстар» входить до складу групи компаній VimpelCom Ltd.

«Київстар» надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес». Загальна клієнтська база становить близько 25 млн. абонентів.

Місія «Київстар» – поліпшувати життя завдяки телекомунікаційним послугам найвищої якості.

www.kyivstar.ua, www.djuice.ua, www.beeline.ua

 

https://favor.com.ua/blogs/8364.html