Об’єднаний «Київстар» (http://www.kyivstar.ua/), бізнес-одиниця «Україна» VimpelCom Ltd. отримав значні результати в 1 кварталі 2012 року, забезпечивши зростання всіх джерел доходів – за рахунок продовження переходу до пакетних мобільних пропозицій, а також високого рівня продажів фіксованого широкосмугового доступу в інтернет. У 1 кварталі 2012 року, в порівнянні з тим же періодом 2011, «Київстар» демонструє позитивні результати: – Абонентська база мобільного сегменту виросла на 2%, а фіксованого на 96%; – Споживання послуг в мобільному сегменті зросла на 4%; – Продовжується зростання доходу, як в мобільному, так і фіксованому сегменті; – EBITDA маржа – на відмінному рівні 51,1% I. ДОХІД Загальний дохід «Київстар» в 1 кварталі 2012 року виріс на 3% в порівнянні з аналогічним періодом 2011 до 3,1 млрд. грн. Фактором зростання стало збільшення доходу в мобільному і фіксованому сегментах. Дохід у мобільному сегменті зріс на 2% в порівнянні з попереднім роком за рахунок зростання голосового трафіку і передачі даних в результаті продовження практики пакетних пропозицій, що відбилося на зростанні активної абонентської бази на 2%. Дохід в сегменті фіксованого бізнесу збільшився на 16% в порівнянні з 1 кварталом 2011. Тут основним драйвером стало 82% зростання доходів від послуги «Домашній інтернет», що обумовлено значним, на 96%, збільшенням абонентської бази широкосмугового доступу. За підсумком 1 кварталу 2012 вона склала 461 тис. домогосподарств. Мобільний сегмент – абонентська база, споживання послуг і ARPU Абонентська база «Київстар» в мобільному сегменті за підсумком 1 кварталу 2012 за рік зросла на 2% – з 24,398 млн. до 24,890 млн. осіб, що в умовах високо насиченого ринку є дуже хорошим показником. Споживання послуг мобільного зв’язку в 1 кварталі 2012 року збільшилося на 4% в порівнянні з тим же періодом 2011 року. Середній дохід від одного мобільного абонента (ARPU) за цей період знизився на 1%. Фіксований бізнес – динаміка розвитку Середній дохід від одного абонента (ARPU) в 1 кварталі 2012 року знизився на 8%, в порівнянні з цим же показником в 1 кварталі 2011 року, при цьому виріс на 3% в порівнянні з 4 кварталом 2011 року. Абонентська база послуги «Домашній Інтернет» за підсумком 1 кварталу 2012 порівняно з тим же періодом 2011 року збільшилася майже вдвічі – на 96%. Дохід у фіксованому сегменті за 1 квартал 2012 року порівняно з аналогічним періодом 2011 виріс на 16%. На загальне зростання доходів у фіксованому сегменті головним чином вплинуло зростання доходу в сегменті широкосмугового «Домашнього Інтернету», який склав 82% за цей період, що обумовлено зростанням клієнтської бази, яке продовжується. II. ПРИБУТКОВІСТЬ Прибутковість. Показник EBITDA в 1 кварталі 2012 року склав 1,574 млрд. грн. За рахунок збільшення витрат на мережу та інших операційних витрат, пов’язаних із зростанням трафіку та інфляцією, він знизився на 2% порівняно з аналогічним періодом 2011 року. Показник EBITDA маржа демонструє відмінний рівень 51,1%, але це трохи нижче, ніж роком раніше, у зв’язку зі збільшенням витрат на інтерконект та збільшенням операційних витрат. Операційні витрати. У 1 кварталі 2012 року операційні витрати зросли на 10% порівняно з аналогічним періодом 2011 року.