У дні проведення матчів Чемпіонату Європи з футболу в містах України «Київстар» відзначає зростання навантаження на мережу, зокрема з передачі даних. Так, 11 червня 2012 року у пікову годину клієнтами оператора на НСК «Олімпійський» у Києві було прийнято та передано майже 2Гб даних. Загалом у цей день обсяг даних зріс у 3,5 рази порівняно зі звичайним днем. Під час проведення у містах України матчів Чемпіонату Європи з футболу у мережі мобільного зв’язку «Київстар» зафіксоване зростання кількості дзвінків та обсягів передачі даних. Вболівальники охоче діляться з друзями своїми враженнями від ігор, не відчуваючи при цьому змін у якості зв’язку, адже «Київстар» підготував мережу на стадіонах та у фан-зонах. Загалом зростання навантаження у дні матчів не перевищує зростання, що зазвичай спостерігається у свята. Під час матчу між збірними Нідерландів і Данії, який проходив на харківському стадіоні «Металіст» 9 червня, голосовий трафік у районі стадіону в мережі «Київстар» виріс в 1,5 рази, а обсяг інтернет-трафіку збільшився у 4 рази. 11 червня, під час гри збірних України та Швеції в Києві на НСК «Олімпійський» був зафіксований приріст кількості дзвінків у 1,75 разів (72 тис. хвилин), а передачі даних — у 3,5 разів (5,9Гб). При чому основне зростання трафіку прийшлася на відправлені абонентами пакетні дані, обсяг яких зріс у 6,7 разів (до 2,3Гб). Так вболівальники ділились своїми враженнями — обмінювалися фото та відео, публікували їх в Інтернеті. На львівському стадіоні «Арена Львів» 13 червня під час матчу між збірними Данії та Португалії кількість здійснених дзвінків зросла у 1,68 разів — до 142 тис. хвилин. Це майже вдвічі більше, ніж під час попереднього київського матчу — за рахунок приїзду до Львову великої кількості вболівальників з Польщі. Щодо пакетної передачі даних, то сукупний обсяг відправлених та отриманих даних склав 2,4Гб — приріст у 1,7 разів. Загалом пікове зростання голосового та дата-трафіку на годину найбільшого навантаження у мережі «Київстар» на стадіонах України, де відбувались матчі протягом останніх днів, суттєво не відрізняється від пікових навантажень під час інших футбольних змагань на стадіонах. Львів, «Арена Львів», 9.06. Голосовий трафік — 46 тис. хвилин на годину. Попередній максимум — 75 тис. хвилин під час матчу 15.11.2011. Обсяг даних — 1Гб, попередній максимум — 0,22 ГБ. Харків, ОСК «Металіст», 9.06. Голосовий трафік — 13 тис. хвилин на годину. Попередній максимум — 14 тис. хвилин під час матчу 29.09.2011. Обсяг даних — 0,84 Гб, попередній максимум — 0,21 ГБ. Донецьк, «Донбас Арена», 11.06. Голосовий трафік — 12 тис. хвилин на годину. Попередній максимум — 10 тис. хвилин під час матчу 19.10.2011. Обсяг даних — 0,93 Гб, попередній максимум — 0,23 ГБ. Київ, НСК «Олімпійський», 11.06. Голосовий трафік — 27 тис. хвилин на годину. Попередній максимум — 28 тис. хвилин під час матчу 18.03.2012. Обсяг даних — 1,97 Гб, попередній максимум — 0,84 ГБ. «Київстар» підготував мережу для надання якісного зв’язку під час Чемпіонату Європи з футболу. Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар» Довідка про об’єднаний «Київстар», бізнес-одиницю «Україна» VimpelCom Ltd. До складу бізнес-одиниці «Україна» VimpelCom Ltd. входять два українських телекомунікаційних оператора – ПрАТ «Київстар» і «Beeline-Україна» (ПрАТ «Українські радіосистеми» і ТОВ «Голден Телеком»). «Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв’язку і мобільного інтернету, найкращий бренд в Україні. За даними щорічного дослідження компанії Ericsson, мережа мобільного зв’язку ПрАТ «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні й регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах. «Київстар» – досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв’язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB. Мережа широкосмугового інтернету (послуга «Домашній Інтернет) функціонує у 138 містах України. Бізнес-одиниця «Україна» VimpelCom Ltd. надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес». Місія «Київстар» – поліпшувати життя завдяки телекомунікаційним послугам найвищої якості. www.kyivstar.ua, www.djuice.ua, www.beeline.ua |